Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e90 325ix chlazení motoru
Zdravím, mám problém s chlazením motoru. Auto hned po startu zapne vrtuli na chladiči, i když není zahřáté třeba i po dnu stání. Při chvilce vrčení se zahřeje jen horní část chladiče a spodní je úplně studená a auto vůbec netopí.
Přijde mi, jak kdyby neotvíral termostat velký okruh a stále jel jen na malý, ale nevím. Nemá někdo zkušenost s tímto problémem?
(Jen pro rypáky. Nemrzku mám do -40'C a auto stojí v garáži celou dobu).
Případně kontakt na dobrého mechanika.
Přijde mi, jak kdyby neotvíral termostat velký okruh a stále jel jen na malý, ale nevím. Nemá někdo zkušenost s tímto problémem?
(Jen pro rypáky. Nemrzku mám do -40'C a auto stojí v garáži celou dobu).
Případně kontakt na dobrého mechanika.
Po chvilce jízdy se začne přehřívat. Kontrolka žádná navíc nesvítí, jen když se začne hřít, tak mi začne pak ukazovat nízkou hladinu vody, která pomalu přes odvzdušňovák vytěká ven.
Nepředcházelo právě vůbec nic (auto mám jen cca 3000km, ale vše bylo bez potíží).
Byl jsem na víkend na horách, tam úplně v klidu jezdilo a topilo, po návratu jsem chtěl, aby otál sníh z vozu, tak jsem dal do garáže a druhý den ráno začaly tyto potíže. Auto je od té doby v garáži. Všechny patice jsem rozpojil vyfoukal (kdyby náhodou někde byla voda) a prostříkal kontoxem, ale stav se nezměnil.
Diagnostika je domluvená až na víkend...
Nepředcházelo právě vůbec nic (auto mám jen cca 3000km, ale vše bylo bez potíží).
Byl jsem na víkend na horách, tam úplně v klidu jezdilo a topilo, po návratu jsem chtěl, aby otál sníh z vozu, tak jsem dal do garáže a druhý den ráno začaly tyto potíže. Auto je od té doby v garáži. Všechny patice jsem rozpojil vyfoukal (kdyby náhodou někde byla voda) a prostříkal kontoxem, ale stav se nezměnil.
Diagnostika je domluvená až na víkend...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Ze by vodni pumpa? Mas ji elektronickou, občas se se svým majitelem rozlouci. Z tohoto duvodu pouzivam jen originalni BMW chladici kapalinu a MENIM ji, jelikož v ni jsou antikorozivni prisady a aditiva.
Zkus odšroubovat vicko nadobky chladici zapaliny a zapnout zapalovani. Nestartovat. Vyteka tí do nádobky proud chladici kapaliny?
Není praskla vyrovnavaci nádobka? I toto jsem uz resil.
Zkus odšroubovat vicko nadobky chladici zapaliny a zapnout zapalovani. Nestartovat. Vyteka tí do nádobky proud chladici kapaliny?
Není praskla vyrovnavaci nádobka? I toto jsem uz resil.
matiz píše:Ze by vodni pumpa? Mas ji elektronickou, občas se se svým majitelem rozlouci. Z tohoto duvodu pouzivam jen originalni BMW chladici kapalinu a MENIM ji, jelikož v ni jsou antikorozivni prisady a aditiva.
Zkus odšroubovat vicko nadobky chladici zapaliny a zapnout zapalovani. Nestartovat. Vyteka tí do nádobky proud chladici kapaliny?
Není praskla vyrovnavaci nádobka? I toto jsem uz resil.
Tak udělal jsem dle tvých instrukcí a po otevření víčka a zapnutí zapalování vůbec nic, tak tedy objednám novou vodní pumpu a budu dávat nemrzku jen od BMW jak radíš. Uvidíme, zda to bude vše. Pak napíši jak jsem dopadl.
Zatím díky za rady...
kousek od tebe (UH) v jarošově je radek jalový,který dělá diagnostiku bmw.ten bude vědět.
www.bmwdiag.cz
www.bmwdiag.cz