E46 320d 100kw Netahne
-
spatass
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: ned 01.01.2012 01:00
-
Foldas
- Registrovaný
- Příspěvky: 2417
- Registrován: pon 26.02.2007 01:00
-
spatass
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: ned 01.01.2012 01:00
-
_milan_
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: sob 25.12.2010 01:00
- Bydliště: HRUŠOVANY
- Klubové ID: 2684
-
spatass
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: ned 01.01.2012 01:00
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Já mám podezření, že turbo propouští olej do sání a ten olej se hromadí v intercooleru. A když ten motor chytne větší točky, tak ten olej nasaje a běží to na ten olej s příslušnými dýmovými efekty. Máš štěstí, že máš manuální převodovku a jde to chcípnout přes zařazený kvalt. Rozeber všechny hadice od turba do sání a vymotuj intercooler, olej vylejt, hadice vytřít, intercooler vypláchnout benzínem a začnií uvažovat o repasi turba. Jinak dopadneš jako toto auto https://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88 a budeš shánět nový motor. 
-
spatass
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: ned 01.01.2012 01:00
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Přečíst chyby diagnostikou, z toho by mělo vyplynout, proč to kucká.
Možná, že to teď už má moc velký plnící tlak a ŘJ motoru přeruší vstřikování, aby ochránila motor. Plnící tlak by sice při repasi měli na stolici seřídit, ale já jim u toho nesvítil. Druhá možnost je málo paliva, projít od čerpadla v nádrži přes filtr pod autem až k motoru.
Možná, že to teď už má moc velký plnící tlak a ŘJ motoru přeruší vstřikování, aby ochránila motor. Plnící tlak by sice při repasi měli na stolici seřídit, ale já jim u toho nesvítil. Druhá možnost je málo paliva, projít od čerpadla v nádrži přes filtr pod autem až k motoru.
-
spatass
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: ned 01.01.2012 01:00
-
Foldas
- Registrovaný
- Příspěvky: 2417
- Registrován: pon 26.02.2007 01:00
-
juraj924
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: stř 11.11.2015 01:00
snímač zdvihu ihly je to vstrek 4 valca s drátem a diagnostika zvykne vypísať (needle motion sensor) má za úlohu dávat signal čerpadlu vp44 o predvstreku ak je snímač vadny trha autom skus odpojit konektor malo by sa zlepšit ak auto pojde dobre treba ten vsrekovač s drátem vymenit lebo darmo pojde bez toho odpojeneho konektora dobre auto bude nadalej v núdzovom režime a spotreba stúpne a vstrekovače daj odskušat otvarací tlak maju mat 204až 216barov
-
spatass
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: ned 01.01.2012 01:00
Tak jsme vyměnil podtlakovou regulaci turba a zaroven nechal zkontrolovat a vyčistit vstřiky.
Auto jede podstatně lepe ale podle me to stále není ono. Za studena hulí bíle a je hlučné. když s e ohřeje už nekouří a motor jde lepe a tišeji. Auto stále smrdi jakoby nespálená nafta a žere v tuto chvili cca do 7l/100km.
Nějaké další nápady?
Auto jede podstatně lepe ale podle me to stále není ono. Za studena hulí bíle a je hlučné. když s e ohřeje už nekouří a motor jde lepe a tišeji. Auto stále smrdi jakoby nespálená nafta a žere v tuto chvili cca do 7l/100km.
Nějaké další nápady?
-
juraj924
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: stř 11.11.2015 01:00
zaujímavé ak máš dobre vstreky ako hovoríš a napriek tomu to dymí na bielo a je hlučné skús popočuvat či ten hluk nejde z čerpadla vp44 alebo môžeš mať prasknutú hlavu valca zistíš to tak že odkrutiš viko na expanz nadobke ak pojdu bublinky a kus dymu je to hlava alebo další typ to hučanie môžu robyt hydroštely neviem ale ten bielo sedy dym mi pripada ako keby tlačilo do sania olej
-
spatass
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: ned 01.01.2012 01:00
Vstriky byli na kontrole a pry dva mirne saknou ale dle servisu bosch by to zatim neresily. Dle diagnostiky pozlobivava hlavni ridici vstrik nevim zda tpoto jsou ci nejsou schopni odhalit take v servise bosch ale neudrzi si spravne nastavenou hodnotu. Ten dým je bílý a pouze za studena. Auto i celkem smrdi jako by nepalilo poradně naftu a po ujetí cca 250km mám spotřebu 7,8l.
