s tim spatnym davkovanim paliva - to by sedelo, ale ma to dva hacky - jednak to nedela zdaleka vsem a taky mam jiny sw v ridici jednotce a tedy i palivove mapy a dela to uplne stejne, jen teda krom toho auto jede lepe s novou mapou.
chova se to podobne jako kdyz menim palivovy filtr a prvni okamziky to je zavzdusnene tak se to tak klepe, nez si to nasaje nove palivo z nadrze a jede normalne. - z toho mi vyplyva vstrikovaci cerpadlo?podavaci cerpadlo?
za jizdy bych to prirovnal tomu, ze tam omylem kopnu trojku misto jednicky a snazim se s tim rozjet. proste jak retard, (coz samozrejme ke svemu pobaveni zaregistruje kazdy koho vezu )
trhanie pri rozbehu sa prejavuje aj mne. Mam 120d M47 e87 . Vymenil som spojku a zotrvačnik ale problém ostal. Vymenený separátor, klapky sania odstranené (robilo to aj s nimi) EGR čistý, olej v prevodovke a diferaku vymenený. Brzdovka kvapalina vymenená. Hardy spojky vymenené. Nápravy pevné. Mne sa ten problém prejavuje rovnako. Najhoršie je sa rozbehnuť do kopca vtedy mám pocit akoby mi chcelu utrhnuť zadnú nápravu. Je to záhadna vec lebo podobné to robia aj novšie aj staršie auta.
jak jsem napsal. Je to pořád stejný, nezhoršuje se to a ten jeden dva rozjezdy občas do kopce se to nepo...
Za mě je to v dávkování paliva, které může být způsobené vadnou šarží ať čerpadla, railu nebo vstřikovačů.
Ahoj,mam motor n47d20a, když jsem auto koupil mělo najeto 100000km průměr 4,9l na100km.Za studena 1-2 rozjezdy jak v autoškole- škubání. Nechal jsem vyměnit komplet NOVOU spojku a je klid! Dvouhmota byla na hraně.To je moje zkušenost.Je tu někde foto.
Zkuste už někdo komu to dělá vykuchat CDV ventil, myslím si stejně celou dobu že za to škubání může právě on, ale pořád se k tomu nemůžu dostat abych na to vletěl