Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Prosím o prověěření vin.
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
pokud nebydlíš na horách tak se na xdrive vykašli, ten to auto uplně zabíjí
Vehicle information
	 	 
VIN long WBAWC31070PW89332
	
Type code WC31
	
Type 325XI OL (EUR)
	
Dev. series E92 ()
	
Line 3
	
Body type COUPE
	
Steering LL
	
Door count 2
	
Engine N52K
	
Cubical capacity 2.50
	
Power 160
	
Transmision ALLR
	
Gearbox MECH
	
Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)
	
Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
	
Prod. date 2007-05-05
	
 
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
	
2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T.
	
203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM
	
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
	
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
	
337 M SPORT PACKAGE
	
4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE
	
4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE
	
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
	
423 FLOOR MATS, VELOUR
	
428 WARNING TRIANGLE
	
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
	
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
	
464 SKIBAG
	
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
	
493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE
	
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
	
507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
	
521 RAIN SENSOR
	
524 ADAPTIVE HEADLIGHTS
	
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
	
544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION
	
563 LIGHTS PACKAGE
	
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
	
612 BMW ASSIST
	
616 BMW ONLINE
	
620 VOICE INPUT SYSTEM
	
633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.
	
7RS COMFORT PACKAGE
	
710 M LEATHER STEERING WHEEL
	
715 M AERODYNAMICS PACKAGE
	
760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME
	
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
	
8SP COP CONTROL
	
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
	
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
	
 
Series options
No. Description
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
	
520 FOGLIGHTS
	
522 XENON LIGHT
	
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
	
851 LANGUAGE VERSION GERMAN
			
			
									
						
										
						Vehicle information
VIN long WBAWC31070PW89332
Type code WC31
Type 325XI OL (EUR)
Dev. series E92 ()
Line 3
Body type COUPE
Steering LL
Door count 2
Engine N52K
Cubical capacity 2.50
Power 160
Transmision ALLR
Gearbox MECH
Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)
Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
Prod. date 2007-05-05
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T.
203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
337 M SPORT PACKAGE
4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE
4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
464 SKIBAG
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
524 ADAPTIVE HEADLIGHTS
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION
563 LIGHTS PACKAGE
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
612 BMW ASSIST
616 BMW ONLINE
620 VOICE INPUT SYSTEM
633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.
7RS COMFORT PACKAGE
710 M LEATHER STEERING WHEEL
715 M AERODYNAMICS PACKAGE
760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
8SP COP CONTROL
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
520 FOGLIGHTS
522 XENON LIGHT
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
851 LANGUAGE VERSION GERMAN
- 
				starML
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 2456
 - Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
 - Bydliště: Mariánské Lázně
 - Klubové ID: 659
 
Zadej si to sem http://bimmer.work/
			
			
									
						
										
						lidi jsou snad nepoučitelný.
BMW je zadokolka vždycky a nemá problém se sněhem, podmínkou je mít kvalitní gumy, xDrive je maximálně pro ty co jezdí na hory nebo bydlí v Aljašce. Jak se dívám na výrobu tak furt chcou 4x4 jak Hyundai, Škoda atd..
Když chcete 4x4 proč se nedíváte Land rover, Audi, JEEP, další?
			
			
									
						
										
						BMW je zadokolka vždycky a nemá problém se sněhem, podmínkou je mít kvalitní gumy, xDrive je maximálně pro ty co jezdí na hory nebo bydlí v Aljašce. Jak se dívám na výrobu tak furt chcou 4x4 jak Hyundai, Škoda atd..
Když chcete 4x4 proč se nedíváte Land rover, Audi, JEEP, další?
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
4kolka je super, je to lepší než předokolka, ale není to lepší jak zadohrab, určitě bych radši 4x4 než předokolku, ale zadohrab je zadohrab, 
- xdrive má horší jizdní vlastosti na suchu, prostě to není takový jak když tě tlačí ta zadokolka
- xdrive má horší podvozek, když najedeš na rozbitou cestu tak je takovej hrozně uskákanej
- xdrive pocitove vezme té 325i cca 1/4-1/3 výkonu, prostě když jedu autem 325i nebo 325xi tak rozdíl ve výkonu je hodně velkej.
- se spotřebou taky cca o 1,5 - 2 litry zacvičí.
prostě xdrive má smysl pro někoho kdo vyloženě bydlí na horách.
			
			
									
						
										
						- xdrive má horší jizdní vlastosti na suchu, prostě to není takový jak když tě tlačí ta zadokolka
- xdrive má horší podvozek, když najedeš na rozbitou cestu tak je takovej hrozně uskákanej
- xdrive pocitove vezme té 325i cca 1/4-1/3 výkonu, prostě když jedu autem 325i nebo 325xi tak rozdíl ve výkonu je hodně velkej.
- se spotřebou taky cca o 1,5 - 2 litry zacvičí.
prostě xdrive má smysl pro někoho kdo vyloženě bydlí na horách.
Mohl bych taky poprosit o výbavu jednoho vin:WBAVU91030KT18449. Na stránkách http://www.bimmer.work mi to nic nenašlo  
			
			
									
						
										
						- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
hmmm, tak bach to tak nějak asi okomentoval, že?!?JaraX píše:4kolka je super, je to lepší než předokolka, ale není to lepší jak zadohrab, určitě bych radši 4x4 než předokolku, ale zadohrab je zadohrab,
- xdrive má horší jizdní vlastosti na suchu, prostě to není takový jak když tě tlačí ta zadokolka
- xdrive má horší podvozek, když najedeš na rozbitou cestu tak je takovej hrozně uskákanej
- xdrive pocitove vezme té 325i cca 1/4-1/3 výkonu, prostě když jedu autem 325i nebo 325xi tak rozdíl ve výkonu je hodně velkej.
- se spotřebou taky cca o 1,5 - 2 litry zacvičí.
prostě xdrive má smysl pro někoho kdo vyloženě bydlí na horách.
(mám jako daily 330i xD a jako fun 30i RWD, takže mám srovnání)
- tam kde mám v oblouku s RWD plné ruce a nohy práce, tam jede xD jak po kolejích (a rychleji) - myslím samozřejmě DSC off a redline
- OEM podvozek xdrive (alespoň u 3er) není VŮBEC uskákaný
- s xdrive je auto méně akční (čti méně vrtí prdelí), to jo, ale úbytek výkonu je v řádu % nikoli desítek %
(už sem to tu kdysi psal - při testování s -pj- jsme přesedali z jeho (stock) e90 330i RWD (N52, 190kW) do mé (tehdy ještě stock) e91 330ix (N53, 200kW) a ta auta jela +/- stejně, tož tak asi k tomu úbytku výkonu)
- spotřebu neřeším ani u jednoho ze svých aut, takže no comment
- ano, bydlím v horách, navíc sem zimní potfor, takže proto mám daily xD
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
u tebe to je pochopitelný nebo aspon obhajitelný,
a s tím podvozkem nesouhlasím a nebo nemáte ani trochu cit, když tu mám dvě stejná BMW jakýkoliv xdrive tak na hodně rozbité cestě auto s xdrivem vždy skáče mnohem víc, ten podvozek je jinak naladěnej, navíc je to auto vždy vyšší, to taky s jízdníma vlastnostma zacvičí,
procenta vykonu to budou u 330i, desítky procent u 325i, tam prostě pozoruju velký rozdil jeslti to je nebo neni xdrive, to auto prostě nemá krouták na to aby tahalo ještě další dva diferáky a 2 poloosy, 330i zvládá xdrive mnohem lépe a rozdíl je menší.
jo a strašně mi u xdrive vadí že plyn "rovná" volant
			
			
									
						
										
						a s tím podvozkem nesouhlasím a nebo nemáte ani trochu cit, když tu mám dvě stejná BMW jakýkoliv xdrive tak na hodně rozbité cestě auto s xdrivem vždy skáče mnohem víc, ten podvozek je jinak naladěnej, navíc je to auto vždy vyšší, to taky s jízdníma vlastnostma zacvičí,
procenta vykonu to budou u 330i, desítky procent u 325i, tam prostě pozoruju velký rozdil jeslti to je nebo neni xdrive, to auto prostě nemá krouták na to aby tahalo ještě další dva diferáky a 2 poloosy, 330i zvládá xdrive mnohem lépe a rozdíl je menší.
jo a strašně mi u xdrive vadí že plyn "rovná" volant
