A dostal jsem nabídku 500USD za crmo jednohmotu z jůesej vč. poštovného, to jde.
Jednohmota na e90 330d
-
Poldav6
- Registrovaný
- Příspěvky: 519
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Tady si dovolím skromně přispět, že třeba u poladěné N54 se stává, že s vyšším výkonem a akcelerací na vyšší rychlostní stupně (4+) se ve vysokých otáčkách nad 6000 rozkmitá setrvačník způsobem, že potom způsobuje falešné signály misfirů (vynechání) na válcích 5 a 6. Takže řešení je potom jedině jednohmota. Ale to se pohybujeme nad 500HP, spíš kolem 600. Což chápu, že se nemusí sériové dvouhmotě líbit 
A dostal jsem nabídku 500USD za crmo jednohmotu z jůesej vč. poštovného, to jde.
A dostal jsem nabídku 500USD za crmo jednohmotu z jůesej vč. poštovného, to jde.
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Ne setrvák je origo E39 a F10 je jen přítlačák. Lamela je odpruženej vývojJohnyM píše:Setrvak si daval taky z f10? Nebo jen pritlacak a lamelu. Ja tam mam neodpruzenou lamelu tak bych tam dal tu odpruzenou. A da se to kombinovat mezi sebou? Myslim treba setrvak a pritlacak z e90 a ta lamela f10DaweTDS píše:Bylo protože sériová neudržela 650Nm.Je skoro stejná jako na ostatních modelech,jen přítlačák je slabší a má neodpruženou lamelu. Všiml jsem si ,že výkonější BMW v naftě mají k dvouhmotě i odpruženou lamelu,aby ta dvouhmota nedostávala tolik na frak a zároveň to zvládlo i více Nm. Proto jsem řešil tu odpruženou a organikou přeobloženou lamelu a ten přítlačák z F10 ..Je to předposlední možnost ... poslední možnost je přítlačák sach performance...ale to je 12000,- jen za přítlačák jak vyšitejch
Nebo je ještě varianta zrepasovat tu stávající dvouhmotu. (někde je firma co do ní umí dát tvrdší gumy a zarovnat dosedací plochu)
-
JohnyM
- Registrovaný
- Příspěvky: 83
- Registrován: pát 15.04.2011 00:00
Nevíš co je to za firmu? Repase setrvaku me taky napadla, ale nikde jsem na to nenasel recenze jestli to vubec ma smysl, aby to nebyli jen vyhozeny penize. A f10 530d 180kw teda ma odpruženou lamelu, chapu to správě?DaweTDS píše:Ne setrvák je origo E39 a F10 je jen přítlačák. Lamela je odpruženej vývojJohnyM píše:Setrvak si daval taky z f10? Nebo jen pritlacak a lamelu. Ja tam mam neodpruzenou lamelu tak bych tam dal tu odpruzenou. A da se to kombinovat mezi sebou? Myslim treba setrvak a pritlacak z e90 a ta lamela f10DaweTDS píše:Bylo protože sériová neudržela 650Nm.Je skoro stejná jako na ostatních modelech,jen přítlačák je slabší a má neodpruženou lamelu. Všiml jsem si ,že výkonější BMW v naftě mají k dvouhmotě i odpruženou lamelu,aby ta dvouhmota nedostávala tolik na frak a zároveň to zvládlo i více Nm. Proto jsem řešil tu odpruženou a organikou přeobloženou lamelu a ten přítlačák z F10 ..Je to předposlední možnost ... poslední možnost je přítlačák sach performance...ale to je 12000,- jen za přítlačák jak vyšitejchNevím jak je to u E90tky. Jde o to,že F10 má již na lamele "tisícihran" a já na E39 ještě myslím 10ti zub. Každopádně by dvouhmota + odpružená lamela měla být lepší.
Nebo je ještě varianta zrepasovat tu stávající dvouhmotu. (někde je firma co do ní umí dát tvrdší gumy a zarovnat dosedací plochu)
-
JohnyM
- Registrovaný
- Příspěvky: 83
- Registrován: pát 15.04.2011 00:00
Nevíš co je to za firmu? Repase setrvaku me taky napadla, ale nikde jsem na to nenasel recenze jestli to vubec ma smysl, aby to nebyli jen vyhozeny penize. A f10 530d 180kw teda ma odpruženou lamelu, chapu to správě?DaweTDS píše:Ne setrvák je origo E39 a F10 je jen přítlačák. Lamela je odpruženej vývojJohnyM píše:Setrvak si daval taky z f10? Nebo jen pritlacak a lamelu. Ja tam mam neodpruzenou lamelu tak bych tam dal tu odpruzenou. A da se to kombinovat mezi sebou? Myslim treba setrvak a pritlacak z e90 a ta lamela f10DaweTDS píše:Bylo protože sériová neudržela 650Nm.Je skoro stejná jako na ostatních modelech,jen přítlačák je slabší a má neodpruženou lamelu. Všiml jsem si ,že výkonější BMW v naftě mají k dvouhmotě i odpruženou lamelu,aby ta dvouhmota nedostávala tolik na frak a zároveň to zvládlo i více Nm. Proto jsem řešil tu odpruženou a organikou přeobloženou lamelu a ten přítlačák z F10 ..Je to předposlední možnost ... poslední možnost je přítlačák sach performance...ale to je 12000,- jen za přítlačák jak vyšitejchNevím jak je to u E90tky. Jde o to,že F10 má již na lamele "tisícihran" a já na E39 ještě myslím 10ti zub. Každopádně by dvouhmota + odpružená lamela měla být lepší.
Nebo je ještě varianta zrepasovat tu stávající dvouhmotu. (někde je firma co do ní umí dát tvrdší gumy a zarovnat dosedací plochu)
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
