Zdravim pánové,
mám dotaz. Včera jsem si přivezl auto ze servisu (e91 318d m47 90kw)
po vyměně oleje a vzduchového filtru. Problém je že při konstantní rychlosti auto začne cukat..jakmile trochu pridam nebo uberu tak dobrý. Tady na foru jsem se docetl že by měl být problém někde v eletrice v některých z kontaktů a i to tomu odpovídá, že pokud měnil vzduchový fitr tak někde může byt spatný kontakt třeba na váze vzduchu. Jelikož servisák odjel na tyden na dovolenou tak to musím řešit sám. proto pokud má někdo zkusenosti po čem přesně jít budu rád at to nemusím celé rozebírat.
diky za pomoc
Mi to dělal senzor tlaku na liště......, někomu to dělá špatná kabeláž ke vstřikům, nebo měnič v almaře, ale ty máš asi manuál no pilo mi to řádně krev
Tak konektor to není..kontakty prostříknuty a žádná změna.Teď se budou měnit žhavičky tak se musí sání sundat tak uvidime jestli něco najdeme..třeba nějaká hadice na podtlaku..
našli jsme nedotažený vstřik (matice) lehce to bylo ublemcaný, ale nemyslim si že by to byl duvod. Jelikož se musí vyměnit žhavičky ( které nejdou ven ) tak se vše vyčistí a prostříká a snad to bude dobrý.
vyřešeno.. servis mi špatně nandal vzduchovy filtr...u vahy vzduchu ho tam doslova narval a salo to vzduch mimo a tim i pricpal vahu..bralo to hodne nafty a malo vzduchu..proto se to i jakoby dusilo.
koukám, že v dnešní době fakt není nad to si alespoň běžnou údržbu dělat sám...smutný
Já po zkušenostech, kdy mi servis pří výměně vzduchového filtru na E90 (preLCI, takže ta s opravdu nešikovným přístupem k filtru, kdy se rozebírá snad polovina motoru) poztrácel šroubky a ulámal plastové zobáčky, jsem se rozhodl, že co půjde a budu umět, tak budu dělat jedině svépomocí. Sice to zabere čas, ale mám jistotu, že je to uděláno tak, jak by to mělo být a ještě se alespoň něčemu přiučím.