Mam jeste jednu otazku ohledne meho E46 320d z roku 2000.
Pod 1500 otackama ma strasne nizky vykon. Kdyz jedu do kopce na trojku a jsem pod 1500 otackama, muzu dat plyn az na zem ale motor to proste neutahne a musim preradit na dvojku. Kdyz jedu na rovne silnici na trojku a jsem pod 1500 otackama a chci nekoho rychle predjet, seslapnu plyn na zem a nic se nedeje, otacky se pomalicku zvysujou a teprve az po 1500 kolem 1700 - 2000 a 5 vterinach auto vystreli jako raketa.
Pred tim jsem jezdil s VW Passatem z roku 2002, 1.9TDi a ten vystrelil jako raketa i pri 1000 otackach.
Na E46 jsem vymenil MAP sensor (tlakovy sensor v privodu vzduchu do motoru), koupil jsem novy MAF sensor (vzdusni vahu) z ciny jen tak zjistit jestli to nedela vzdusni vaha protoze stala jenom 500 korun nez hned kupovat original za 3000. S cinskou vzdusni vahou to jede uplne stejne tak jsem tam nechal originalni Bosch. (Bez vzdusni vahy nema vubec zadnou silu). Meril jsem tlak ve vsech tlakovych trubickach, vsechno normalni. Cistil jsem EGR ventil, cistil jsem privod vzduchu, vymenil palivovej a vzdusni filtr. Delal jsem diagnostiku na ktery se ukazal akorat ten MAP sensor ktery jsem vymenil.
Uz jsem bez napadu... Cetl jsem na inernetu ze pomerne hodne 320d maji stejny problem jako ja ale nikdo nevi jak ho resit.
Nevi tady o tom nekdo neco nebo jsou 320d proste takovy liny - a pokud ano da se to nejak resit, treba remapem motoru nebo ne
Diky
