Ahoj.
Koupil jsem nedávno BMW e46 330XD 135kw automat . Bohužel jsou zde tyto závady. Auto netáhne, turbo slyšet je ale výkon ztracenej, max. rychlost co sem z toho zatím dostal je 140 km/h. Dále když jedu a pustím plyn tak auto strašně vibruje , je to velice nepříjemný zvuk . Prý to má být nějaké ložisko na kardanu či co co si má prý sednout po cca 3000 km a mělo by to přestat . Ale raději se zeptám i vás tady. Budu rád za každou radu , či možnost ,která by mohla můj problém vyřešit.
Děkuji
Mám E39 a tak to není objektivní,ale ložisko kardanu můžeš vyloučit.
Na sprintech v Přerově mě při prudkém rozjezdu něco bouchlo do podlahy... po třetí jízdě už to bouchlo aspoň 3x. Najel jsem kámošovi na odtahovku a sundal kryt kardanu a středové ložisko kardanu na padrť.
Normálně jsem dojel domů a už dobře 3 týdny s tím normálně jezdím a při jízdě nejde nic poznat... jedině na 1q a na 2q když dám plnej pod 2000ot, tak to zabouchá...při dobrždění ,ani při jízdě 90 a nebo na dálnici 140 se žádné chvění nekoná.
Jo a to že si to má sednout říkal předpokládám prodejce co?
tam si nemá co sedat buď je v háji středové ložisko, kříže na kardanu, hardy spojka, na ixkách často ocházejí poloosy atd....... řekl bych že jsi si koupil to "nejhorší" auto na údržbu = dízl v automatu a ještě k tomu ve čtyřkolce
Vím, že je po válce každej generál,ale já osobně jsem mechannik,ale BMw jsem si netroufl koupit jen tak. Jel semnou kamarád co BMW dělá a ví co a kde... ALE i kdyby jsi měl sebou jakýhokoliv mechanika, tak po větě "to si sedne" jste měli nastartovat a odjíždět... Může to být spousta věcí co je napsáno nade mnou.. chce to kanál a zahýbat s tím , ale každopádně ať je to co je to vše bude stát 1000,-+
No tak to sem zvedavej na to co z toho bude.
Jinak s opravama jsem počital. Jen mě zajímá co to tak asi bude no. Ono nic nebouchá, že bych slyšel nejaký rány nebo tak to ne. Ale porstě jen to rezonuje, ale dost hlučně