
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Sani motoru m54b22 na m52tub28
Omylem jsem koupil sani (saci parohy) z b22 misto z b25 a chtel bych ho swapnout za moje na m52tub28, netusi nekdo, v cem se ty sani (myslim b22 vs b25) lisi?? Pocitam, ze by mely presne pasovat na hlavu - vystupy maji tvar D, jen si nejsem jisty, ze je jejich prurez stejne velky jako treba na b25, pritom ale b25 a b30 by se v tomhle lisit nemely, tudiz snad ani b22
co vim, tak rozdil mezi b25 a b30 je pouze v delce toho sani, velikosti otvoru pro skrtici klapku a velikosti DISA klapky...

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Zmíněné "jenom" rozměry jsou důležité pro rezonance v sání správné "dýchání" motoru. Ono to "nějak" pojede.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
dle realoem to vypada, ze by ten dil mel byt stejny:
b22
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2879
b25
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2879
b30 - tady uz se samozrejme lisi
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2879
jinak sani z b25 se celkem bezne osazuje na m52tub28 diky vetsimu prurezu, udajne se hodne zlepsi odezva na plyn v celem spektru otacek, jeste se zlepsi kroutak v nizkych otackach a nahore to prida bez dalsich uprav cca 10-15hp
b22
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2879
b25
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2879
b30 - tady uz se samozrejme lisi
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2879
jinak sani z b25 se celkem bezne osazuje na m52tub28 diky vetsimu prurezu, udajne se hodne zlepsi odezva na plyn v celem spektru otacek, jeste se zlepsi kroutak v nizkych otackach a nahore to prida bez dalsich uprav cca 10-15hp