Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Sani motoru m54b22 na m52tub28

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
stavca
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: pon 22.11.2010 01:00

#1 Příspěvek od stavca »

Omylem jsem koupil sani (saci parohy) z b22 misto z b25 a chtel bych ho swapnout za moje na m52tub28, netusi nekdo, v cem se ty sani (myslim b22 vs b25) lisi?? Pocitam, ze by mely presne pasovat na hlavu - vystupy maji tvar D, jen si nejsem jisty, ze je jejich prurez stejne velky jako treba na b25, pritom ale b25 a b30 by se v tomhle lisit nemely, tudiz snad ani b22 :) co vim, tak rozdil mezi b25 a b30 je pouze v delce toho sani, velikosti otvoru pro skrtici klapku a velikosti DISA klapky...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Zmíněné "jenom" rozměry jsou důležité pro rezonance v sání správné "dýchání" motoru. Ono to "nějak" pojede.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
stavca
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: pon 22.11.2010 01:00

#3 Příspěvek od stavca »

dle realoem to vypada, ze by ten dil mel byt stejny:

b22
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2879

b25
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2879

b30 - tady uz se samozrejme lisi
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2879

jinak sani z b25 se celkem bezne osazuje na m52tub28 diky vetsimu prurezu, udajne se hodne zlepsi odezva na plyn v celem spektru otacek, jeste se zlepsi kroutak v nizkych otackach a nahore to prida bez dalsich uprav cca 10-15hp
Vigo
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: ned 06.07.2014 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3512

#4 Příspěvek od Vigo »

Ano, co vím b22 a b25 mají identické sání i výfuk tj v pohodě.
Odpovědět