Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E91 320d delší start a kolísání na volnoběh

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
daawer
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 12.06.2015 00:00

#1 Příspěvek od daawer »

Zdravím všechny,
jsem novopečeným majitelem E91 320d 130kW a jak už to tak bývá(nebo aspoň u mě) nové auto se mi vždycky hned po**re. Než to začnu rozebírat a spekulovat, prvně se zeptám Vás všech:

Když jsem ráno startoval auto, byl podstatně delší start než normálně, cca 5s, a na volnoběh nepatrně kolísaly otáčky - bylo to vidět spíš na otáčkoměru, kdybych o tom nevěděl, zvenku auta to neuslyším. V tahu jsem nic nepoznal, auto jede tak jak má (nebo spíš tak jak zatím vždycky jelo). Když jsem to chcípnul a zkusil nastartovat znovu, start OK, otáčky dál kolísaly. Zkusil jsem startovat znovu za cca 3h, a opět start 2x delší než normálně a otáčky stále kolísají. Čekal bych že bude svítit nějaká kontrolka, ale auto se tváří jakože se nic neděje...

Chtěl bych se na Vás všechny tímto obrátit s dotazem: KDE ZAČÍT?? (jasně, na diagnostice) a kam dál?

Díky za jakékoliv podněty
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#2 Příspěvek od inspi1981 »

Vstřikovače nebo vysokotlaké čerpadlo
daawer
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 12.06.2015 00:00

#3 Příspěvek od daawer »

Pokud by to byl tento strasidelny scenar, projevovalo by se to jeste jinak nez takto?? Jake projevy mam hledat?
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

#4 Příspěvek od ugurundu »

Ahoj,

me delsi starty delala jednotka zhaveni. Ale je pravda ze kolisani otacek bylo jenom za prvni minutu pak uz to bylo v pohode.

Nejelpsi je zajet na diagnostiku a vytahnout chyby.
daawer
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 12.06.2015 00:00

#5 Příspěvek od daawer »

Tak od te doby co se to stalo poprve se nic nedeje a auto je v klidu......ale stejne asi pude do srotu....bile to huli a pritomnost co2 ve vodnim okruhu vice nez jasna....s vyjimkou hlavy to asi nemuze byt nic jineho co?? Egr vymenik vubec neni vodou chlazeny...:-(
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#6 Příspěvek od gsicbr »

popsáno několik vláken. N47 mají oproti M47 blok z hořčíkové slitiny a ten praská. Takže počítej spíš s tím blokem než s hlavou.
daawer
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 12.06.2015 00:00

#7 Příspěvek od daawer »

gsicbr píše:popsáno několik vláken. N47 mají oproti M47 blok z hořčíkové slitiny a ten praská. Takže počítej spíš s tím blokem než s hlavou.
:-OOOOO....takze auto prakticky na vyhozeni pokud to spravne chapu? Omlouvam se, ale hledani tagu bily dym ztrata vody a spojeni 320d resp. E91 me nikdy nikam nenavedlo....oprava je predpokladam neresitelna, auto je zrale tak na ND....zatim to jede slusne, ale predpoladam ze se to bude zhorsovat.....
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#8 Příspěvek od gsicbr »

mrkni na tohle. Musíš víc hledat. Projdi kombinace N47 bílý dým nebo kouří atd.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =n47+d%FDm
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =n47+d%FDm
Odpovědět