Zdravím všechny,
jsem novopečeným majitelem E91 320d 130kW a jak už to tak bývá(nebo aspoň u mě) nové auto se mi vždycky hned po**re. Než to začnu rozebírat a spekulovat, prvně se zeptám Vás všech:
Když jsem ráno startoval auto, byl podstatně delší start než normálně, cca 5s, a na volnoběh nepatrně kolísaly otáčky - bylo to vidět spíš na otáčkoměru, kdybych o tom nevěděl, zvenku auta to neuslyším. V tahu jsem nic nepoznal, auto jede tak jak má (nebo spíš tak jak zatím vždycky jelo). Když jsem to chcípnul a zkusil nastartovat znovu, start OK, otáčky dál kolísaly. Zkusil jsem startovat znovu za cca 3h, a opět start 2x delší než normálně a otáčky stále kolísají. Čekal bych že bude svítit nějaká kontrolka, ale auto se tváří jakože se nic neděje...
Chtěl bych se na Vás všechny tímto obrátit s dotazem: KDE ZAČÍT?? (jasně, na diagnostice) a kam dál?
Díky za jakékoliv podněty
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E91 320d delší start a kolísání na volnoběh
:-OOOOO....takze auto prakticky na vyhozeni pokud to spravne chapu? Omlouvam se, ale hledani tagu bily dym ztrata vody a spojeni 320d resp. E91 me nikdy nikam nenavedlo....oprava je predpokladam neresitelna, auto je zrale tak na ND....zatim to jede slusne, ale predpoladam ze se to bude zhorsovat.....gsicbr píše:popsáno několik vláken. N47 mají oproti M47 blok z hořčíkové slitiny a ten praská. Takže počítej spíš s tím blokem než s hlavou.
mrkni na tohle. Musíš víc hledat. Projdi kombinace N47 bílý dým nebo kouří atd.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =n47+d%FDm
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =n47+d%FDm
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =n47+d%FDm
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =n47+d%FDm