předem se omlouvám, že to strkám do téhle sekce, ale nevěděl jsem kam s tímhle tématem a do pokecu jsem se nedostal.
K věci. Koukám se po nějakém pěkném špuntovi do 12.000€ (340 000,- +-) a narazil jsem na pěkný 320D z Německa, po vyřazení turků mi zbyla jedna a přemýšlím nad ní. Zajímalo by mě, na co si dát pozor a podobně. Klidně i jestli je jiný návrh na auta do této cenové kategorie, rád se podívám. Smile
Jinak to co jsem našel má našlapáno 126 000, po druhém majiteli, s plnou serviskou, r.v. 12/2008, základní výbava, cena 320.000,--.
Dej sem odkaz na to auto, pár z nás Ti to +/- zhodnotí a upozorní na problémy. Bohužel ani Německo už dnes není, co bývalo, i když vyřadím Turky, Řeky a pozůstatky Střední skupiny Sovětských vojsk v bývalé NDR. Dnes je lepší Belgie a Holandsko a vynechat "čmoudy", kteří nemluví německy a anglicky na 89%+. Jinak dopadneš jako kolega Kubasek, který dovezl z Německa vůz a při koupi už věděl, že bude trochu papat olej viz. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight= . Využij služeb kolegy "M3maniac" viz. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ght=maniac , je to úplně nejlepší "BMW autoscout". Ámen
130kW určitě nekupuj, je to hodně problémový motor, zrovna ted tady mám, jeden 62tkm najeto, jeden 96tkm, obojí první majitele, obojí KO rozvody, pokud chceš dvoulitra, kup si 320d 120kW, ten je až na turba v pohodě, nebo si kup 330d, ten je taky mnohem spohelivější než 320D 130kW, každopádně všechny BMW od roku 2008 trpí na rozvody, ale tydle dvoulitry suveréně nejvíc,
Bohužel to bude ten samej motor akorát ubranej víkon ohledně pojistky. Je to určite motor N47 a ten je problem. Musíš mít M47 ,ale ten se vyráběl tušim jen do 8/2008
přesně tak, hledat starší motor M57, ony zase těm 130kW odchází regulace, takže 120kW je jasně lepší volba,
otázka jak jsi natom s nájezdem, nafta se vyplatí od takovych 20 000km ročně, a to ještě podle závad.
Odpoved na tuto otazku nechces slyset... Jinymi slovy, kazdy ma nejake ty "mouchy" a obcas se na nich neco posere. Tim neco posere mam na mysli neco co muze stat velmi mnoho penez.
Browen píše:Tak naftu rozhodně. A který bavoráky mají pořád normální motory po 8/2008? Za cenu do těch 12.500€? Jinak díky, pánové!
žádný, 2008 byla revize rozvodů, ta oprava nestojí zrovna 20k potom, takže lepší se tomu vyhnout, v klidu si kup předface, je mnohem spolehlivější, pokud koupíš poface, tak si nech 50-100k bokem.
u benzínu je taky problém s rozvodama, ale většinou až při nájezdu 300tis km a víc, bohužel u nafty to řešíme často i pod 100tkm, ted tu mám takovou 123D,
JaraX píše:u benzínu je taky problém s rozvodama, ale většinou až při nájezdu 300tis km a víc, bohužel u nafty to řešíme často i pod 100tkm, ted tu mám takovou 123D,
Ty trilitry s primym vstrikovanim se zanasi karbonem a biturb odchazela cerpadla jak na bezicim pasu, takze take zadne velke stesti. Doby starych neznicitelnych benzinu od BMW jsou davno pryc.
Jinak ty rozvody u dieselu nejsou az ten nejzasadnejsi problem, daji se preventivne vymenit. Horsi je, ze vsechny N47 ctyrvalce maji zivotnost 200.000 km a pak novy motor. S tim uz toho moc delat nelze.
Nevim proc vybiras 4 hrnkoveho traktora, vybirej spis 6ti hrnek 325 nebo 330d. Za ty prachy sezenes urcite pekny kousek, i u nas, zvlaste kdyz ti nevadi holota.