Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupit 335i e92 nebo M3 e46
A5 3,2FSi - s tím nic už neuděláš, ikdyž tuningový rádobychiperi ti budou tvrdit opak.. jako jede to hezky, je to atmosféra, ale na seriovou 335i to díky absenci turba nemá... a na upravenou 335i ani omylemmaikee píše:Jde mi jen o porovnani a5 3.2fsi,a5 3.0tdi vs e92 335i na upravy vykonu atd je asi lepsi bmw ne?

A53,0TDi - tady to můžeš tunit dobře, ale ruku na srdce.. dostat se od 335i a M3 E46 ke chrochtavý Audině.. to už je trochu mimo... možná jsi na špatných stránkách...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: ned 12.10.2003 00:00
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je otakza uplne mimo:o) s 335 si fakt lze pohrat monstrozne.. Tunit diesel nejak zbesile je imho nesmysl a fsi je atmosfera ne?maikee píše:Jde mi jen o porovnani a5 3.2fsi,a5 3.0tdi vs e92 335i na upravy vykonu atd je asi lepsi bmw ne?
Jen pro predstavu, moje stara 335 vs olympiada RS6 (kvalitu videa a komentaru omluvte:D), byla to uplne stage 1 - pouze staricke cerstve namontovane JB3..
https://www.youtube.com/watch?v=fvyqt4p ... freload=10
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
tak nad A5 jsem taky uvažoval a podrobil jsem ji docela podrobnýmu přezkoumání a výsledek je jen jeden.
S5 po faceliftu. Zde to auto dokáže něco malo jet a má i nějaký potenciál na úpravy... 3.2 FSI se dost sype, nikdo mi to auto nedoporučil a docela i žere oproti 35i. S5 před face je V8 která žere, jede tak jak se od ní očekává, žádná palba a neuděláš s tím nic. Ještě nafoukané dvoulitry jsou motory ze kterých se dá udělat výkon ale ve dvoulitru jezdit nechceš asi tak jako v naftě...
Jinak, když se vrátím k mým slovům a dlouhých trasách v M3 konkrétně E46 tak mi šlo spíš o to, že tohle je auto, které už si nezaslouží lítat dlouhé kilometry. Ne že to nejde nebo je to nákladné na provoz, ale natoči na E46 třeba 20 tisic ročně ji znehodnotí a prostě je to podle mně škoda.
Daily může být prakticky cokoliv, je to jen o financích, jsou lidi co jezdí daily lambo nebo jiný auta.
335i je o určitých kompromisech a nikdy ti třeba nenabídne tolik zážitku jav nějaké konkrétní (extrémní) situaci, ale dneska se dá všechno upravovat a dosáhnout požadovaného cíle. Pořád mi připadá jednodušší ladit podvozek, brzdy a turba na 35i než navyšování výkonu na M3E46 (turbo nebo kompresor za nesmyslný prachy a prakticky nesmyslnou úpravu).
Musíš prostě vědět co chceš, svez se v kandidátech, někdo se vždycky najde kdo ti to poskytne (klub, autopůjčovny, známí známých)
S5 po faceliftu. Zde to auto dokáže něco malo jet a má i nějaký potenciál na úpravy... 3.2 FSI se dost sype, nikdo mi to auto nedoporučil a docela i žere oproti 35i. S5 před face je V8 která žere, jede tak jak se od ní očekává, žádná palba a neuděláš s tím nic. Ještě nafoukané dvoulitry jsou motory ze kterých se dá udělat výkon ale ve dvoulitru jezdit nechceš asi tak jako v naftě...
Jinak, když se vrátím k mým slovům a dlouhých trasách v M3 konkrétně E46 tak mi šlo spíš o to, že tohle je auto, které už si nezaslouží lítat dlouhé kilometry. Ne že to nejde nebo je to nákladné na provoz, ale natoči na E46 třeba 20 tisic ročně ji znehodnotí a prostě je to podle mně škoda.
Daily může být prakticky cokoliv, je to jen o financích, jsou lidi co jezdí daily lambo nebo jiný auta.
335i je o určitých kompromisech a nikdy ti třeba nenabídne tolik zážitku jav nějaké konkrétní (extrémní) situaci, ale dneska se dá všechno upravovat a dosáhnout požadovaného cíle. Pořád mi připadá jednodušší ladit podvozek, brzdy a turba na 35i než navyšování výkonu na M3E46 (turbo nebo kompresor za nesmyslný prachy a prakticky nesmyslnou úpravu).
Musíš prostě vědět co chceš, svez se v kandidátech, někdo se vždycky najde kdo ti to poskytne (klub, autopůjčovny, známí známých)
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Není to tak dávno sem myslím na e90post četl o borcovi, co jako daily používal F430... asi po roce toho ale nechal - ne pro nepohodlí, ale protože už ho začal neskutečně srát zájem okolí o Ferrari.....mike-ee píše:Daily může být prakticky cokoliv, je to jen o financích, jsou lidi co jezdí daily lambo nebo jiný auta.
EDIT: mno, fčíl ňa napadlo, že to možná nebylo na e90post ale ny dýfensovi...