Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupit 335i e92 nebo M3 e46
potvrzuju, že před úpravama sem se seriovkou jezdil za průměr 9,9l (měřeno od koupě do upgradu, tj. cca 18tis.km, taže relevantní vzorek)
jo a pro srovnání po úpravách mám průměr 12,0l
ještě čekám na cooler a svody, takže 12 se asi rychle změní na 13...
jak si člověk zvykne na ten výkon, těžko se sundavá noha z plynu...
jo a pro srovnání po úpravách mám průměr 12,0l
ještě čekám na cooler a svody, takže 12 se asi rychle změní na 13...
jak si člověk zvykne na ten výkon, těžko se sundavá noha z plynu...
škodovka není automaikee píše:Pánové tak co tak všude čtu tak n54 335i je neskutečná pila co do výkonu to do úprav asi dost povedený motor jen mi přijde divný že se dá jezdit do 10l na 100km je to pravda? to mám co dělat s moji Octavii RS 2.0tsi..

pokud se serivou 335i budeš chtít jezdit usporně a budeš na to myslet, vlezeš se do 8 litrů. ja jel třeba s M3 E46 za 9,5, pak jsem smazal spotřebu a dal si 30km uplně co se do toho vešlo (teda spíš co jsem si dovolil), no a vysledna spotřeba byla tuším kolem 40ti litrů benzínu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
M3 E46 je krásná ikona s dobrým podvozkem, zajimavým(výkonným) motorem jen pro mně příliš řinčivým zvukem. Je to hračka, je to nástroj pro motoristu.
Má to ale několik svých ale. Výhledově to už líp nepojede (leda nesmyslný úpravy) Bude to vždy o dost starší auto za stejný prachy a ujíždějící upravené 335ky tě budou štvát.
335i je neskutečně univerzální auto, který se dá použít na delší trasy a nesežere tě, umí jet jako z praku a v zatáčkách se ji taky neděla zle a i bokem to s ní jde.
teďka mám 335i E92 v sérii a volně si ujede passatu CC 3.6FSI a dneska mi neutekl kolega ani se starší Carrerou 997 3.6 325 hp při zrychlení asi ze 110 do 240 pořád stejný odstup za ním....
Má to ale několik svých ale. Výhledově to už líp nepojede (leda nesmyslný úpravy) Bude to vždy o dost starší auto za stejný prachy a ujíždějící upravené 335ky tě budou štvát.
335i je neskutečně univerzální auto, který se dá použít na delší trasy a nesežere tě, umí jet jako z praku a v zatáčkách se ji taky neděla zle a i bokem to s ní jde.
teďka mám 335i E92 v sérii a volně si ujede passatu CC 3.6FSI a dneska mi neutekl kolega ani se starší Carrerou 997 3.6 325 hp při zrychlení asi ze 110 do 240 pořád stejný odstup za ním....
když jsem to neměl moc poladěný, stačil jsem Carreře S 400HP, zkoušeli jsme asi 50 - 220 na letišti.
Dnes by asi šanci neměl.
https://www.youtube.com/watch?v=nZi86ShWXAQ
Při jízdě dle předpisů jsem na okreskách měl 7,8l, ale předjížděly mě Octavie.. divný pocit. Normálka je 12l směsi benzín-E85 (31Kč/l)
Dnes by asi šanci neměl.
https://www.youtube.com/watch?v=nZi86ShWXAQ
Při jízdě dle předpisů jsem na okreskách měl 7,8l, ale předjížděly mě Octavie.. divný pocit. Normálka je 12l směsi benzín-E85 (31Kč/l)
To co napsal pavproch je samozrejme nesmysl... 335i je pro lidi, co s tim nejezdi pouze o vikendu .... o pozerstvi samozrejme nejde, to je totalni bullshit....
apropo... v M3 bych 3000 km k moři (tam a zpět) rozhodně jet nechtěl, zatímco v 335i jedes komfortně a ještě si honíš ptáka že jedeš rychle a za 8 litrů
apropo... v M3 bych 3000 km k moři (tam a zpět) rozhodně jet nechtěl, zatímco v 335i jedes komfortně a ještě si honíš ptáka že jedeš rychle a za 8 litrů

Měl jsem 4 x M3 (všechny pro každodenní použití) a nevidím žádný problém v tom jet 3000km k moři.xyron píše:To co napsal pavproch je samozrejme nesmysl... 335i je pro lidi, co s tim nejezdi pouze o vikendu .... o pozerstvi samozrejme nejde, to je totalni bullshit....
apropo... v M3 bych 3000 km k moři (tam a zpět) rozhodně jet nechtěl, zatímco v 335i jedes komfortně a ještě si honíš ptáka že jedeš rychle a za 8 litrů
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je to auto OEM, bez nějakých dramatických zásahů tak se s tím dá jet velká štreka úplně luxusně... A je jedno zda je to 335i nebo m3.
Pořád tu jsou lidi co stejnou vzdálenost jednou ve fábii a neremcají, že v M3 by to asi nedali
Pořád tu jsou lidi co stejnou vzdálenost jednou ve fábii a neremcají, že v M3 by to asi nedali

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Výkonově to je zase různý. Záleží co se s jakou Audinou srovnává popř. jak je co upravený. Je S5 i RS5 atd., design asi taky super, ani nevím jestli jsou všechny Quattro nebo i předokolky.. to může být zásadní rozdíl oproti jmenovaným BMW.
Já bych pro radost z jízdy jako víkendovku vybral taky dost rychlou M3 E46, kde je špéra, atmosféra R6, zvuk, rozšíření a respect.

Já bych pro radost z jízdy jako víkendovku vybral taky dost rychlou M3 E46, kde je špéra, atmosféra R6, zvuk, rozšíření a respect.


-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Takže o tom vlastně víš hovno, ale chtěl jsi nám něco napsat ?Totic píše:Výkonově to je zase různý. Záleží co se s jakou Audinou srovnává popř. jak je co upravený. Je S5 i RS5 atd., design asi taky super, ani nevím jestli jsou všechny Quattro nebo i předokolky.. to může být zásadní rozdíl oproti jmenovaným BMW.



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance