Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Doporučení koupě E90 325xi
Tak to sis opravdu jen myslel.. na Individual mas normalne cenik a konfigurujes si to rovnou při vyberu nového auta... jsou to ale rakety...orgasmic píše:Ja myslel, ze invidiual znamena dodatecna uprava po vyrobe...tedy ze v tomto pripade to bylo vyrobene v cerne a v Individual modifikaci precalounene
Ale prvotni nadseni opadlo, tak si asi necham stavajici vuz a investuji do zvyseni vykonu
Pak si muzes v ramci programu Individual vymyslet cokoliv, vyšachovat a mít třeba 650i nebo X5 4,8si v manuálu ... ale vše je to na začátku... nikdy žádná dostavba...
Tady to spíš vypadá, že někdo v tom autě jen vyměnil sedadla a tapecy za ty Individuály... protože jsem např. nikdy neviděl interiér v Individuálu kombinovaný s prahovýma lištama mpaket atd... to není z výroby nastavitelný...
protože já mluvím ze zkušenosti a lidi volí automat z neznalosti, nevěřím že člověk co by v automatu najel několik tisíc km by volil manual, ted se bavím o BMW automatech, né nějaký KK (koncernových kurvách), většina lidí co nechce automat, ho nechce protože:
- to nezná a bojí se že je to bude nudit
- slyšela od někoho špatnou zkušensot se servisem automatu, nebo je někdo natáhl při servise,
- koupil auto s posraným automatem nebo načatým a stálo je to kotel, protože dělali třeba i nesmyslnej repas
lidi pro které je manual lepší jak automat je méně než 5 procent, bohužel je to pro lidi velké tabu,
mluvím ze zkušenosti svých zákazníků, jeden rok všichni tvrdí, ne ne, automat nikdy, a za rok ho všichni maj a nechcou nic jinyho.
můj tatík řidič z povolání nechtěl o automatu ani slyšet když se kupovala E90 pro máti, já jsem řekl že to auto pro máti tak at do toho nekecá, dokonce rok odmítal s tím autem jet, po roce sem tam, po dvou letech už nechce nic jinýho a výsledek je ten že prodá i svůj Mergl a kupuje automat, takových lidí bych tady mohl vyjmenovat nejméně 50, člověka co šel z automatu do manualu (protože najede tak 10km týdně) znám jen jednoho.
a co se týče zbytku výbavy?
výbava je to co dělá BMW BMW, čím víc výbavy tím lepší a naštěstí u BMW neplatí to co u jiných značek a sice čím víc výbavy, tím víc poruch, až na pár drobností jako jsou třeba softclosy.
já mám třeba sedmu za 4,5 míče r.v.2003, letos jsem ji kupoval za 230k, ale ta výbava tam je furt všechna, a furt je to super, 90 procent té výbavy využívám a prostě si už neumím představit auto bez logica, bez aktivního tempomatu, bez webasta, dokonce i zadní idrive využíváme hodně, jelikož máme prcka a mladá jezdí s prckem vzadu, a když někam jedem tak je pro mě poholdnější říct mladé at mi do navigace zadá adresu sama vzadu než to cvakat ve předu za jízdy.
a třeba máti je naprostej antiuser aut, než měla E90 tak jela nejdál 5km, ted si užívá jak automat, tak tempomat, tak komfortní přístup, prostě je uplně happy že nemusí dávat klíček vůbec z kabelky, přijde a jede.
a kdyby měla tu E90 bez comfortního přistupu, bez výhřevu sedaček, bez navi, bez panoramy, bez bixenonu s automatickým přepínámím dálkových světel, tak pak nemusí kupovat BMW, může si koupit oktávku a to auto ji udělá uplně stejnou službu a nebude mít žadnou přidanou hodnotu.
hrozně mě mrzí že nemůžu všem těm lidem ukázat tu výbavu, pujčit někomu na dva dny 335i s automatem aby zjistil jak je to super, ale pár set lidem jsem už ukázal výhody výbavy a jsem za to rád.
- to nezná a bojí se že je to bude nudit
- slyšela od někoho špatnou zkušensot se servisem automatu, nebo je někdo natáhl při servise,
- koupil auto s posraným automatem nebo načatým a stálo je to kotel, protože dělali třeba i nesmyslnej repas
lidi pro které je manual lepší jak automat je méně než 5 procent, bohužel je to pro lidi velké tabu,
mluvím ze zkušenosti svých zákazníků, jeden rok všichni tvrdí, ne ne, automat nikdy, a za rok ho všichni maj a nechcou nic jinyho.
můj tatík řidič z povolání nechtěl o automatu ani slyšet když se kupovala E90 pro máti, já jsem řekl že to auto pro máti tak at do toho nekecá, dokonce rok odmítal s tím autem jet, po roce sem tam, po dvou letech už nechce nic jinýho a výsledek je ten že prodá i svůj Mergl a kupuje automat, takových lidí bych tady mohl vyjmenovat nejméně 50, člověka co šel z automatu do manualu (protože najede tak 10km týdně) znám jen jednoho.
a co se týče zbytku výbavy?
výbava je to co dělá BMW BMW, čím víc výbavy tím lepší a naštěstí u BMW neplatí to co u jiných značek a sice čím víc výbavy, tím víc poruch, až na pár drobností jako jsou třeba softclosy.
já mám třeba sedmu za 4,5 míče r.v.2003, letos jsem ji kupoval za 230k, ale ta výbava tam je furt všechna, a furt je to super, 90 procent té výbavy využívám a prostě si už neumím představit auto bez logica, bez aktivního tempomatu, bez webasta, dokonce i zadní idrive využíváme hodně, jelikož máme prcka a mladá jezdí s prckem vzadu, a když někam jedem tak je pro mě poholdnější říct mladé at mi do navigace zadá adresu sama vzadu než to cvakat ve předu za jízdy.
a třeba máti je naprostej antiuser aut, než měla E90 tak jela nejdál 5km, ted si užívá jak automat, tak tempomat, tak komfortní přístup, prostě je uplně happy že nemusí dávat klíček vůbec z kabelky, přijde a jede.
a kdyby měla tu E90 bez comfortního přistupu, bez výhřevu sedaček, bez navi, bez panoramy, bez bixenonu s automatickým přepínámím dálkových světel, tak pak nemusí kupovat BMW, může si koupit oktávku a to auto ji udělá uplně stejnou službu a nebude mít žadnou přidanou hodnotu.
hrozně mě mrzí že nemůžu všem těm lidem ukázat tu výbavu, pujčit někomu na dva dny 335i s automatem aby zjistil jak je to super, ale pár set lidem jsem už ukázal výhody výbavy a jsem za to rád.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
@jarax: díky za vysvětlení
fčíl budu vysvětlovat zase já:
ref automat: nejde o peníze, nejde o servis, nejde o pohodnost (ne moji), jde o zcela zásadní věc - s automatem se člověk DOBROVOLNĚ vzdává části kontroly nad autem....
"Take away the left pedal and it’s like chopping the driver’s balls off because you’ve lost all proper control of the car." - Lawrence Tomlinson
A já nescu o svoje koule přijít....
ref výbava: navi, wokno, komfort, automatická světla a td. - imho naprosté zbytečnosti, které prostě nechci, nechci, nechci....
Takže zkusím znova to nějak uzavřít: ty máš nárok na svůj názor tak jako mám na něj právo já nebo tazatel/zakladatel tohoto vlákna atd..... a ten Tvůj/můj/jeho názor se mohou DIAMETRÁLNĚ lišit...
A je dobře, že se (aspoň tady a teď) už nebojíme své názory (často kontroverzní) ventilovat veřejně....
fčíl budu vysvětlovat zase já:
ref automat: nejde o peníze, nejde o servis, nejde o pohodnost (ne moji), jde o zcela zásadní věc - s automatem se člověk DOBROVOLNĚ vzdává části kontroly nad autem....
"Take away the left pedal and it’s like chopping the driver’s balls off because you’ve lost all proper control of the car." - Lawrence Tomlinson
A já nescu o svoje koule přijít....
ref výbava: navi, wokno, komfort, automatická světla a td. - imho naprosté zbytečnosti, které prostě nechci, nechci, nechci....
Takže zkusím znova to nějak uzavřít: ty máš nárok na svůj názor tak jako mám na něj právo já nebo tazatel/zakladatel tohoto vlákna atd..... a ten Tvůj/můj/jeho názor se mohou DIAMETRÁLNĚ lišit...
A je dobře, že se (aspoň tady a teď) už nebojíme své názory (často kontroverzní) ventilovat veřejně....

samozřejmě že každý má svůj názor, naprosto souhlasím,
s tou kontrolou nad autem nesouhlasím, to ja zavodnici formule 1 nemají kontrolu nad autem?
dneska at si kdo chce říká co chce, tak elektronika je dávno nad autem, kdysi dávno jsem viděl video kde chudán pan Schumacher jel s M3 nebo M5 v manualu a druhej řidič mu ujel s SMG(DCT) tak to prostě je.
proč teda necháváte vstřikovat palivo jednotkou? nebylo by lepší mít v kabině spínač a ten mačkat a tím si vstřikovat sám? to že jednotka vstřikuje za tebe ti bere část kontroly nad autem.
když něco najedeš s BMW automatem, tak se právě naučíš tu kontrolu mít jedním pedálem, ja nemám problém si během sekundy podřadit plynem o 1 nebo 2 kvalty, stejně jako řadím pedálem plynu nahoru.
já bych koupi manualu dovolil lidem jen pod podmínkou že najedou 1000km v automatu
pak at si koupí manual
btw proč nechceš navi? a podle čeho jezdíš? já už si bez navi nedovedu představit jezdit
s tou kontrolou nad autem nesouhlasím, to ja zavodnici formule 1 nemají kontrolu nad autem?
dneska at si kdo chce říká co chce, tak elektronika je dávno nad autem, kdysi dávno jsem viděl video kde chudán pan Schumacher jel s M3 nebo M5 v manualu a druhej řidič mu ujel s SMG(DCT) tak to prostě je.
proč teda necháváte vstřikovat palivo jednotkou? nebylo by lepší mít v kabině spínač a ten mačkat a tím si vstřikovat sám? to že jednotka vstřikuje za tebe ti bere část kontroly nad autem.
když něco najedeš s BMW automatem, tak se právě naučíš tu kontrolu mít jedním pedálem, ja nemám problém si během sekundy podřadit plynem o 1 nebo 2 kvalty, stejně jako řadím pedálem plynu nahoru.
já bych koupi manualu dovolil lidem jen pod podmínkou že najedou 1000km v automatu

btw proč nechceš navi? a podle čeho jezdíš? já už si bez navi nedovedu představit jezdit
S automaty jsem najel tisíce kilometrů (včetně BMW) protože v Severní Americe v půjčovnách mají jen automaty. Do svého auta bych to nechtěl ani náhodou, jedině kdybych jezdil taxíkem nebo rozvážel pizzu po městě. Proč bych ale potom jezdil s BMW?JaraX píše: nevěřím že člověk co by v automatu najel několik tisíc km by volil manual
BTW: SMG (Servo Assisted Manual) není automat. Je to asi jako říkat servo řízeni automatické řízení. Na F1 jsou zakázané všechny drivers aids, takže jezdec má totálně auto pod kontrolou.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
@jarax ref navi:
podle mapy, papírové..... víš jaká je to nádhera, romantika ztrácení se a pak zase nacházení se? :lovestruck:
v m4Zlikovi navi je (bohužel pro 30i v Reichu povinná volba), za dva roky, co ho mám, sem ji nezapnul ani raz a nehodlám na tom bic měnit.... aji v m4Zlikovi vozím papírovou mapu.... teda rovnou dvě (CZ a SK)
podle mapy, papírové..... víš jaká je to nádhera, romantika ztrácení se a pak zase nacházení se? :lovestruck:
v m4Zlikovi navi je (bohužel pro 30i v Reichu povinná volba), za dva roky, co ho mám, sem ji nezapnul ani raz a nehodlám na tom bic měnit.... aji v m4Zlikovi vozím papírovou mapu.... teda rovnou dvě (CZ a SK)
Taky se vám do té debaty lehce vložím
S různýma automata jsem najezdil hodně kilometrů. Přesně už to nikdy nespočítám ani modely nevyjmenuju, ale je to určitě v řádu desítek tisíc km a nebyly to žádné mrdky (i když třeba mercedesácký 7G tronik má svoje mouchy).
Ale když jsem si vybíral současnou 3er, tak manuál byl jeden z TOP5 kritérií. Rád se občas svezu automatem, ale 3er jsem chtěl jednoznačně v manuálu.
Proč? Protože su na automat zatím moc mladý a protože 3er (pořád ji beru jako sportovní sedan).
Pokud bych měl v garáži Z4 v manuálu (nebo něco podobného), tak bych asi vybíral automat, ale to zatím nemám. Bohužel.
Vím, že jednoho dne dospěju do stádia, kdy budu chtít 5er v automatu a možná i v naftě, ale zatím ne .... zatím chcu jednoznačně benzínovou 3er s manuálem

Ale když jsem si vybíral současnou 3er, tak manuál byl jeden z TOP5 kritérií. Rád se občas svezu automatem, ale 3er jsem chtěl jednoznačně v manuálu.
Proč? Protože su na automat zatím moc mladý a protože 3er (pořád ji beru jako sportovní sedan).
Pokud bych měl v garáži Z4 v manuálu (nebo něco podobného), tak bych asi vybíral automat, ale to zatím nemám. Bohužel.
Vím, že jednoho dne dospěju do stádia, kdy budu chtít 5er v automatu a možná i v naftě, ale zatím ne .... zatím chcu jednoznačně benzínovou 3er s manuálem
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Najel jsem toho dost protože jezdím od 18 a je mi 72. S automatem jsem jezdil hlavně v Americe a Kanadě a to snad se všema automaty které existují. Jezdil jsem ale i se závodníma sportovníma autama, formulema i rally. Nedovedu si představit, že někdo jako já by jezdil s automatem, pokud bych teda nerozvážel pizzu.JaraX píše:budvlad můžeš sem napsat kam jezdíš, jak jezdíš a kolik s autem najedeš že ti manual nevadí? to by mě zajimalo.
já si při nájezdu 60tkm ročně nedovedu představit manual .