Zdravím pánové, potřebuji radu.
Vím že po internetu je zjišťování závady skoro vždy hádání ale třeba se stím už někdo setkal a pomůže mě aspon trochu nasměřovat.
Celý to začlo tak že mi auto sem tam vynechalo a nemělo reakci na plyn kterou by mělo mít a taky nešlo teplý někdy nastartovat, pouze když sem přidal plyn tak se to nějak posbíralo a naskočilo... na diagnostice to ukázalo čidlo vačky a čidlo kliky.
Po výměně těchto čidel auto ale taky nenaskočilo na brnk ale výkon už mělo ok a šlo krásně za plynem ALE z motoru z míst vstřikovačů jde slišet nepříjemné cvakání až klepaní symetrické s otáčkami, na benzín slyšitelné pouze s otevřenou kapotou, když přepnu na LPG tak se klepaní hodně zhorší, volnoběh rozhoupe až zdechne....
Mechanik u kterého to ted mám, který se specializuje na bmw říkal že by to mohl být přidřený nebo podpálený ventil. Setkal se s tím někdo?
Auto je e36 touring 320i r.v. 97 najeto 230tis. z toho na plyn 20. tis
Díky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
cvakání z míst vstřikovačů e36 - ventil?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Cvakat mohou samotné vstřikovače, benzinové i plynové.
Udělej si z kusu klacku stetoskop
Udělej si z kusu klacku stetoskop

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc