Dobrý večer,mám problém poradí nějaký odborník?
BMW E91 r.v. 06,120 kW,diesel.Při jízdě auto cuklo,ztratilo na chvíli výkon a začalo pískat turbo.Výkon motoru se střídal jednou to jelo pak zase bez výkonu.Turbo jsem nechal vyndat.Rozebralo se a pár lopatek nemělo správný tvar.Koupil jsem originální Mitsubishi za 26 000,-+výměna oleje,všechny filtry včetně oddychového.
No a při odjezdu ze servisu to začalo dělat znovu,střídá se výkon.Plyn na podlaze a výkon?No nejede tak jak má.Tak mi prosím řekněte čím to je.
Děkuji za rady
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Turbodmychadlo
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Pokud odejde turbo, většinou je něco špatně:
a) velmi špatné zacházení
b) jiná příčina související právě s turbem (nedostatečné mazání atd...)
Takže pokud měníš turbo za nové (či repas), měl by jsi s tím i řešit, proč odešlo, protože samo od sebe to nebude. Pak by jsi mohl měnit stále dokola. Ale na tohle Ti asi nikdo přes net jen tak neodpoví, zavez to někomu, kdo bmw děla a rozumí jim a máš po tápání...
a) velmi špatné zacházení
b) jiná příčina související právě s turbem (nedostatečné mazání atd...)
Takže pokud měníš turbo za nové (či repas), měl by jsi s tím i řešit, proč odešlo, protože samo od sebe to nebude. Pak by jsi mohl měnit stále dokola. Ale na tohle Ti asi nikdo přes net jen tak neodpoví, zavez to někomu, kdo bmw děla a rozumí jim a máš po tápání...
- tydle Mitsubischi turba odchází jako na běžícím páse, většinou cca po 100tkm, konkrétně na E90 120kW to řeším docela často.
a ted
dal se nový olej při výměně turba?
vyčistili se obě hadice od mazání turba a vyzkoušela se jejich průchodnost?
dal se nový vzduchový filtr?
změřila se průchodnost DPF?
pokud se cokoliv z toho neudělalo, může byt i to nové turbo už KO.
pokud se todle všechno udělalo, viděl bych to na špatně nastavenou regulaci, nebo je nefunkční,
dělali jste test regulace přes diag?
a ted
dal se nový olej při výměně turba?
vyčistili se obě hadice od mazání turba a vyzkoušela se jejich průchodnost?
dal se nový vzduchový filtr?
změřila se průchodnost DPF?
pokud se cokoliv z toho neudělalo, může byt i to nové turbo už KO.
pokud se todle všechno udělalo, viděl bych to na špatně nastavenou regulaci, nebo je nefunkční,
dělali jste test regulace přes diag?