Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vybijení baterie E36 coupe..

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
PageDown94
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 06.04.2014 00:00

#1 Příspěvek od PageDown94 »

Prosil bych o pomoc, vlastním BMW E36 coupe 2.5 r.v 94, nevím kde je problem,ale např: přes noc se mě vybije baterie, nevím kde mam začít hledat, žarovky nikde nesvítí kotroloval jsem je a v kufru vyndal pro jistotu žarovku.
Jenom občas slyším jaký si zvuk od nastavování teploty ventilatoru, ale nemyslím si že by to mohlo být ono, nebo tam něco muže být?
Budu rád za každou radu kde a co prohled... díky
Mesa
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: čtv 15.01.2009 01:00
Bydliště: Kolín/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Mesa »

PageDown94 píše:Prosil bych o pomoc, vlastním BMW E36 coupe 2.5 r.v 94, nevím kde je problem,ale např: přes noc se mě vybije baterie, nevím kde mam začít hledat, žarovky nikde nesvítí kotroloval jsem je a v kufru vyndal pro jistotu žarovku.
Jenom občas slyším jaký si zvuk od nastavování teploty ventilatoru, ale nemyslím si že by to mohlo být ono, nebo tam něco muže být?
Budu rád za každou radu kde a co prohled... díky
Cau, taky jsem to resil u byvaleho kupecka. Vem Multimetr, otevri haubnu, zamkni auto, pockej 10-15min a potom odpojuj pojistky a promeruj proud, jakej tam tece. Jednou z nich potece urcite vetsi proud, pokud se ti vybije za noc, tak tam potece vic nez 1A. Potom si zjistis pro co je ta pojistka a uz hledani bude jednodussi. Baterku jsi doufam kontroloval.
bmw-karl
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: sob 16.11.2013 01:00

#3 Příspěvek od bmw-karl »

Jedine promerit...

U mne to dela paradoxne automaticka klimatizace... Spina si evidentne kdy chce... Prave se to snazim vyresit http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=135340
PageDown94
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 06.04.2014 00:00

#4 Příspěvek od PageDown94 »

Možná to nebude ta závada,ale dnes večer jsem jsem zjistil, mám tam jiná světla s devil eyes jsou tam i ledky pro denní svícení a v pravo dole je modrá žárovečka a ta furt bliká všiml jsem si toho až dnes. nevím jak ji odpojit když přestihnu drát tak tam furt pujde proud ? kdyžtak bych potřeboval radu jak to zastavit a vyzkouším jestli je to ono, jinak jsem zatím neproměřit musím sehnat někde měrák :)
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Brody »

Oživím toto téma, jelikož nemohu najít téma kde jsem to řešil..
Vybíjí se mě baterka přes relátko co ovládá řídící jednotku. Odběr při zamčeném autě je 0,75A
Patice relátka je ok, relátko je ok, spínačka je taky ok. Po jejím odpojení je odběr stále stejný. Může být v háji řj?
Odběr jsem měřil tak 10minut po uzamčení vozu. Jen když jsem odpojil konektor od spínačky, tak jsem měřil ihned.
Může někdo poradit na co se zaměřit dál?
Nebo jaký drát ovládá sepnutí relátka? Přerušil bych ho a vyvedl si externí vypínač do vozu.
Jelikož s tim bude jezdit žena, tak aby nemusela neustále otevírat kapotu a vyndavat relátko..

Bmw e36 316i compakt rok 94
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#6 Příspěvek od Foldas »

relé spína sama řídící jednotka mínusem. Zkus se podívat do kastlíku k jednotce jestli se jednotka nekoupe. Nejlíp ji i otevřít jestli není zoxidovaná. pak ještě proměřit samotnou motorovou elektriku jestli není drát bez izolace a nedotýka se někde kostry.
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Brody »

Tam je sucho, prašno jednotka je ok bez oxidace. Co jsem měl rozebranou patici relátka, tak dráty ok. Až do svazku. Takže jedině. Pak asi rozdělat ten svazek. Nic jiného mě nenapadá. Respektive zkusit jinou jednotku. Tu ale nemam.
Když jednotku odpojim, tak by tam proud neměl, jít vůbec ne? A náhodou jakej drát připojit na vypínač bys nevěděl? Myslím na jakej pin jde.
Sorry píšu na tel.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#8 Příspěvek od Foldas »

než dávat spínač tak máš lepší odstřihnout červený drát z pinu 86 v patici (stály plus i při vypnutém klíčku) a na ten pin přivést drát z pinu 21 hlavního motorového konektoru. je to spínaný plus ze spínací skříňky
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Brody »

Hlavní motorovej konektor máš na mysli ten co je vedle pojistkové skříně?
Mě se to musí říct jak blbovi, informace předávám pak dál .-D
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#10 Příspěvek od Foldas »

jo ten kulatej
Odpovědět