Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

tuhost karoserie E36 cabrio

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#1 Příspěvek od Risa525 »

Kolegové...poradtě mi, jaké maximálně můžu koupit podložky na E36ku ve spojení s origo 17" a origo ET41

Chci na autě zachovat origo rozměry gum 225 a 245, nechci z gum dělat žádná Áčka....ale zároveň nechci aby mi to štouchalo o lem (nic válcovat nebudu a nechci). AUTO mi celkem leží (mám štelovací podvozek).

Zatím mám info že mám koupit max 10mm na obě nápravy a bude to ok...? :wink:

Pokud máte kontakt na výrobce tak za něj děkuji. :wink:

(na fotce ještě nedoštelovaná výška-ted` už leží víc)

Obrázek
windows 7 screenshot
Obrázek
image uploading
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Na Compactu mám vzadu 225/50R16 na ACS discích s et35 a řetězy už se nevejdou.
Je to jednoduché - když tvé auto stojí na kolech na pneu co tam chceš mít, tak podložka může být tak tlustá, jaká je mezera mezi pneu a podběhem.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MattyX Moderátor »

S těmi rozměry gum co tam mas tak do et35 jinak to bude dřít.
Jak te znám, tak pro klid duše tam nedavej ale asi nic protože 10mm podložka stejne nemá osazení a kopalo by to s kolama...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#4 Příspěvek od Risa525 »

MattyX píše:S těmi rozměry gum co tam mas tak do et35 jinak to bude dřít.
Jak te znám, tak pro klid duše tam nedavej ale asi nic protože 10mm podložka stejne nemá osazení a kopalo by to s kolama...
to sem chtěl "slyšet" :D


jo a když tě mám na drátě....Aleš něco říkal...co ty destičky od těch amíků, už to někdo testuje? ty feroda DS neskutečně prášej.... :oops: ale po zahřátí brzděj zase jako hovado-to zas joo


Obrázek
pic upload
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Já mám HP+
Brzdí excelentně, ale nezahřáté-nestudené pískají jak vlak.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#6 Příspěvek od Risa525 »

Francis píše:Já mám HP+
Brzdí excelentně, ale nezahřáté-nestudené pískají jak vlak.
myslíš studené že pískaj?

mně ty feroda DS lehce pískají zahřáté
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#7 Příspěvek od vita11 Moderátor »

MattyX píše:Jak te znám, tak pro klid duše tam nedavej ale asi nic protože 10mm podložka stejne nemá osazení a kopalo by to s kolama...
10mm od H&R osazení mají
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

HP+ nepískají studené (brzdí pak jako serie) a nepískají ohřáté na provozní teplotu (brzdí pak excelentně).
Běžný silniční provoz na udržení správné teploty nestačí.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Ríšo, mám teď na civilním autě Performance ceramic - práší opravdu hodně málo, nepískají vůbec a přitom chod pedálu je s jako performance deskami - tuhý, dobře dávkovatelný, a čím víc na ně šlapeš tak pěkně lepí - bohužel nemám vyzkoušeno maximum co snesou - to s Tdi jde blbě :D

All bral HP Performance a je s něma spokojený taktéž, HP+ pro Tebe jsou zbytečnost asi - to je už vstup do motorsportu :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Já to nakonec pořešil dvěmi sadami kotouče+desky, jedna na turistiku a druhá na trackday. Přehozené je to za slabou hodinku.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#11 Příspěvek od Risa525 »

kábro mám jen na radost z jízdy takže chci co nej brzdy....jen si moc nedokážu představit Rumunsko...to budu mýt kola 2x denně....

Matty takže HP Performance jsou keramiky a vypadá to že jsou good? Ještě se optám Aleše....ale asi do nnich půjdu až mi uděláš good price :P


--------------------------------------------------------------------
když už si tady tak hezky píšem... :D

má smysl řešit tuhost karoserie u kábra? co rozpěrné tyče? mám origo Xbrace....nic víc...
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#12 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Skvělá volba kol na obou stranách a to po všech stránkách.. :D (škoda jen, že každá strana tím váží rozdílem o kilo na nápravě). :P

Podle foto bych řekl leda max dozadu 15mm ale to už bude dřít.. co mám R17 ET34 bez podlo tak je to skoro zároveň s blatníkem.

Jinak keramický desky mám znám nešpiní to a je to komfortní na údržbu.
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2105

#13 Příspěvek od xyron »

Koupil jsem 10mm H&R z Německa včetně šroubů a i pojištováku ... vše v setu od H&R, mají osazení ... cena cca 2700 czk
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#14 Příspěvek od Risa525 »

xyron píše:Koupil jsem 10mm H&R z Německa včetně šroubů a i pojištováku ... vše v setu od H&R, mají osazení ... cena cca 2700 czk
jasný :wink: ....jenže obecně E9. má prostor pro kola a podložky velký...........rozhodl jsem a podložky vylučuji
Totic píše:Skvělá volba kol na obou stranách a to po všech stránkách.. :D (škoda jen, že každá strana tím váží rozdílem o kilo na nápravě). :P

Podle foto bych řekl leda max dozadu 15mm ale to už bude dřít.. co mám R17 ET34 bez podlo tak je to skoro zároveň s blatníkem.

Jinak keramický desky mám znám nešpiní to a je to komfortní na údržbu.
hele , řešil sem tu váhu kol se všema kolegama ze svého okolí (a že jich znám dost) a nikdo mi nebyl schopný říct, co to kilo rozdílu váhy může udělat s autem a jeho nápravama...a jelikož mám rád oba tipy kol, tak sem šel touhle cestou a z každé strany mám vlastně jiné auto :D a navíc je to dost ulítlí (první člověk u kterého jsem to viděl je E39 M5 taxikář MEDA z Prahy)

.....keramické desky je má další priorita :wink:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Rozdíl kilo na kole poznáš, je to v podstatě hmota, kterou musíš motorem roztočit. Dej si na auto do zadu keskiny KT1, který jsou těžký jako prase a potom tam dej BBS RC II. a najednou ti bude připadat, že to auto musí mít 20ps navrch :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět