Hledal jsem, ale nic jsem bohužel nenašel

 
							


paca píše:Naco vymýšlet nějaký modul? teď o víkendu jsem si to zapojoval do e46tky ...přes "odpor" za cca 15,- kačeka vše jsem zapojil na origo drátky co přijdou s kroužkama (na předešlé e46tce jsem to měl přes 3 roky a nic se nepodělalo)
 jen by zajímalo jako elektrikářského laika jaký je rozdíl mezi "odporem" a tou vaší krabičkou? jaké to má výhody/nevýhody atd..... díky
 jen by zajímalo jako elektrikářského laika jaký je rozdíl mezi "odporem" a tou vaší krabičkou? jaké to má výhody/nevýhody atd..... díky  
Falcon píše:A nebo to svěřit nám, včetně kompletní profi instalace pomocí odladěných komponent... Řešení pro náročnější, co nechtějí "péct světla v troubě" nebo tahat metry drátků v motorovém prostoru.

Něříkal jsem, že je špatná ale tenká, protože těch asi 50 svazků, co se po instalacích nahromadilo nebo jsem dostal, tak všechny mají vodiče ke kroužkům asi takové, jako jsou u PC větráčků (tuším že značení je AWG 26...). Nechávám si je jako metráž jen kvůli tomu, že jsou pocínovanéMemphis_R píše:Ještě by mě Martine zajímalo co přesně ti přijde na originální kabeláži tenkého? Nevím teda jakou jsi viděl ale u té co mám u kroužků já je napájecí kabel průřezu 2,5 což by utáhlo klidně obě přední světla a ke každé dvojici kroužků jde kabel 0,5 což při odběru dvou kroužků asi 0,5A je s naprosto dostatečnou rezervou.
Takže to že ji ty nepoužíváš neznamená že je prostě špatná.
 Ta silnější červená 2,5 vede jen k napájecímu očku +12V, z kostky dál už jsou to pavoučí nohy - alespoň u těch, co se mi tu válí.
 Ta silnější červená 2,5 vede jen k napájecímu očku +12V, z kostky dál už jsou to pavoučí nohy - alespoň u těch, co se mi tu válí.