Když jsem viděl kde je jednotka na mojí VW G3, tak u e36 pořád super !
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
rele benzinove pumpy - E36 325i Vanos rok 93
tak vycisteni ECU bylo neuspesny a furt to nefunguje (cekal sem to). ale predtim nez zkusim jinou ECU (pokud sezenu
) tak se chci zeptat jestli merim vse spravne. na test jsem si vzal zarovku pripojenou na draty
Obrazek:

Ter. 6 + GND = +12V (zarovka sviti)
Ter. 8 + 4 = +12V po otoceni klice (nesviti)
a kdyz zmerim PIN 1 na ECU, ktery by mel spinat rele a GND, tak na nem namerim +12V. neni to divny? sorry ze se tak blbe ptam, ale uz jsem bezradnej a uz nevim proste
Obrazek:

Ter. 6 + GND = +12V (zarovka sviti)
Ter. 8 + 4 = +12V po otoceni klice (nesviti)
a kdyz zmerim PIN 1 na ECU, ktery by mel spinat rele a GND, tak na nem namerim +12V. neni to divny? sorry ze se tak blbe ptam, ale uz jsem bezradnej a uz nevim proste
tak probehla vymena ECU a porad stejny. nesepne se rele. ale dneska ve me bouchly saze, vyndal sem chladic abych mel k cidlu lepsi pristup a kdyz jsem ho vyndal z drzaku a parkrat prilozil k remenici( nebo k cemukoli zeleznymu) tak to seplo. coz asi znamena ze je daleko od zubu. dokaze mi nekdo vysvetlit jak je to mozny? cidlo je original BMW, na chlup stejny jako to, co tam bylo. kdyz to cidlo hodne rychle priblizuju a oddaluju od zeleza, tak rele cvaka( asi tak kazdy 5ty priblizeni) a vstriky(?) taky. resil nekdo podobnej problem??
teprve dneska sem se dostal do garaze. cidla jsou na stejny i cislama ( 1 724 056.2).
zkusil sem stejnej postup jako jsem psal nahore i se starym cidlem a to taky funguje. takze v cidle to dle me nebude, ale mozna se pletu. stary i novy cidlo ma hodnotu cca 500ohm( co jsem hledal na netu tak v Bentleym je chyba).
jen porad nechapu proc to zdechlo z niceho nic. do ty doby to jezdilo, jen se obcas houpal volnobeh a smrdelo to bohatou smesi
zkusil sem stejnej postup jako jsem psal nahore i se starym cidlem a to taky funguje. takze v cidle to dle me nebude, ale mozna se pletu. stary i novy cidlo ma hodnotu cca 500ohm( co jsem hledal na netu tak v Bentleym je chyba).
jen porad nechapu proc to zdechlo z niceho nic. do ty doby to jezdilo, jen se obcas houpal volnobeh a smrdelo to bohatou smesi
Tak po dlouhy dobe dalsi poznatky
cidlo funguje. Ale pouze kdyz motorem tocim rucne. To po par otoceni cvakne i rele. Ale kdyz startuju tak to toci jako zbesily ale nenaskoci. V sobotu teda po chvili premlouvani auto naskocilo ale z duvodu spatbe utazenyho pal.filtru jsem to musel zdechnout a od ty doby zase nic. Nenapada nekoho proc pri startu to nejde a pri otocenym klicku a toceni rucne to jde?
