Zdravím hoši, prosím o pomoc, radu...
1.Zajímalo by mě kde se nachází u e90 tento filtr(oil separator)? Po případně jak ho správně vyměnit?!
2.Sháním na svou e90 splittery?! Ví někdo kde zakoupit za slušnou cenu?
3. VYŘEŠENO!
Když ráno přijdu k autu, nastartuju, tak auto nepatrně po 3 vteřinách zavibruje/rozklepe se a zase se uklidní. Nevíte proč?
Nebo jedu a z ničeho nic mi třeba auto cukne.. Prostě jedu 80Km/h, plyn v klidu a auto na sekundu vynechá.. Divné??!
mám ten samy problem na 325d auto prostě občas cukne většinou při ustalene jizdě po dalnici když uberu plyn a přidám tak je tam jakoby prodleva a občas i cukne možná to souvisí s regeneraci DPF každopádně na diag.je bez zavad.tak nevim
Přesně tak.. prodleva tam občas je a vybrování při studeném startu se stává opravdu jen málo kdy, ale stává se!
Každopádně diagnostika nic nepíše, palubní počítač taky ne..
Jedině zkusím teda vyměnit ten palivový filtr a uvidíme jestli vše odezní )
Tak mě to vibrování dělalo hlavně v zimě, ale žhavící svíčky vše vyřešily. 320 D, Jinak ta prodleva za jízdy dělá mě i mému kamarádovi na stejné motorizaci, bud se to vyřeší lepší naftou popř aditiva ale nakonec průplach a nějaká ta dekarbonizace vstřiků, jestli to říkám dobře to vyřešila úplně.
mates5 píše:mám ten samy problem na 325d auto prostě občas cukne většinou při ustalene jizdě po dalnici když uberu plyn a přidám tak je tam jakoby prodleva a občas i cukne možná to souvisí s regeneraci DPF každopádně na diag.je bez zavad.tak nevim
To máš zasrané EGR ventil, potřeba pročistit, nebo vyřadit
skor je tu otazka, preco ho chces menit? V tomto aute by uz mal byt bezudrzbovy bez tej spongiovej naplne vo vnutri, ktora sa zvykla nicit, takze nerozumiem dovodu vymeny Najdes ho inac pri vzduchovom filtri myslim, treba dat dole dekel z motora
Cus,tak sem se pustil do cisteni olejoveho separatoru u 320i, E90,r.v.2005 a muzu rict,ze to bylo zbytecny. Byl pruchodny a zadne usazeniny nikde nebyly. Co je ale vyhoda,ze uz konecne vim kde co na tom aute je touto zkusenosti,jsem ochoten i pomoci. Mazec bylo sundat saci potrubi. Brzo se chystam na vymenu tesneni vika ventilu. Mozna udelam nejakou prezentaci. Da se to tady nekde rozume sdilet v sekci navody? Dik
šak tam se mění celé víko. Bohužel to sou inovace, mě už tydle motory serou, asi budu dělat jen sedmičky, ale prostě živit N51,N52,N53 stojí prachy, hlinkove šrouby se musí vždycky měnit ,separator je bud součastí ventilvíka a nebo je šileně drahej, tuším 8000kč včetně hadic u N52KP