Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
spotreba 330xd
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Sedum jsem nikdy u nikoho nevidel. Mezi 8-9 bezne. Dukaz místo slibu -))))
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ctmodel=xd
Taky jsem si myslel ze to mam rozbite, no nejspis nemam...
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... el=touring
Umim s tim jet i za 6,5l, ale to je předpisových 90, po rovince a zadne brzdeni a hlavne zadne rozjizdeni. Se zahratym autem a samo ze sam a na zimnich kolech. První město a je to pryc... Jeden studeny start a je to uplne ztracene. Tricet studenych startu a sviti tam udaj ze kterého mne je spatne -))) Nafta ma svůj strop přes který se nepřehoupne, benzin sice taky ale je to silene číslo.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ctmodel=xd
Taky jsem si myslel ze to mam rozbite, no nejspis nemam...
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... el=touring
Umim s tim jet i za 6,5l, ale to je předpisových 90, po rovince a zadne brzdeni a hlavne zadne rozjizdeni. Se zahratym autem a samo ze sam a na zimnich kolech. První město a je to pryc... Jeden studeny start a je to uplne ztracene. Tricet studenych startu a sviti tam udaj ze kterého mne je spatne -))) Nafta ma svůj strop přes který se nepřehoupne, benzin sice taky ale je to silene číslo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Jasne ja to bral tak nejak na nadrz, vždycky merim na nadrz a s myma kratkyma trasama a vetsim poctem startu se motam mezi 9-11, když to přesáhne 11 tak to neberu v potaz, protože doslo k nejake mimoradne udalosti, třeba nahlou potrebou se svezt -)))) Jinak mam rodinu cca 4km, nyní se studenym zmrzlym autem to bylo za rovnych 20l... A vůbec jsem nejel jako piiiča, jen nalozene auto a asi 10 rozjeti. To se pak strasne spatne dostava dolu. Podle mne nejde sledovat spotřebu na nejaky usek, to je tech mych 6,5 a 20 nazorny priklad. A fakt jsem xko nikdy za to jezdit nevidel. Jestli jo a kecam, tak si na to proste nepamatuju -)))) Ale mozne to je. Ja mam sprintmonitor rad, se vsema autama jsem spadal tak nejak do toho prumeru, proto jej beru za takovy celkem spolehlivy ukazatel.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3912
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
330ix e91 MY2011 pro srovnání...
už sem jel i za 8 ale to bylo za trest
normálně se nejsem schopen přinutit pod 12....
už sem opakovaně na jednu nádrž (63lt) ale taky ujel míň než 400km....
jezdím minimálně po dálnicích, po praze vůbec, po městě vyjímečně, převažují silnice I. až IV. třídy, a to za neustálého práskání bičem na celým 272-hlavým stádem
uvádím průměry vždy za celou nádrž, nebavíme se o okamžitém nebo krátkodobém průměru...
UPDATE: právě sem dopsal knihu jízd za 2014 - 47.700km s průměrem 11.88
už sem jel i za 8 ale to bylo za trest
normálně se nejsem schopen přinutit pod 12....
už sem opakovaně na jednu nádrž (63lt) ale taky ujel míň než 400km....
jezdím minimálně po dálnicích, po praze vůbec, po městě vyjímečně, převažují silnice I. až IV. třídy, a to za neustálého práskání bičem na celým 272-hlavým stádem
uvádím průměry vždy za celou nádrž, nebavíme se o okamžitém nebo krátkodobém průměru...
UPDATE: právě sem dopsal knihu jízd za 2014 - 47.700km s průměrem 11.88

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
to pise schvalne tady na klub, urcite proto aby to pak doma potajnu smotal -)))))
Ne opravdu to nemyslim vazne, jen si proste delam srandu. Mne zadni vydrzi zaky okolo 20k a to zdaleka nejezdim tak drave. Vam snad vydrzi na zadku gumy vic??? Navíc PP ma ctyrkolu a doprava ji první poslední, muze ji proto davat i trosku po prdeli, i když jsem s nim párkrát jel, nepripadalo mi ze by jel vylozene ostre. Jen to na rozjezdy bylo krapet rychlejsi nez jsem bezne zvykly -)))) No a to pak jdou gumy srat o něco dřív -)
Ne opravdu to nemyslim vazne, jen si proste delam srandu. Mne zadni vydrzi zaky okolo 20k a to zdaleka nejezdim tak drave. Vam snad vydrzi na zadku gumy vic??? Navíc PP ma ctyrkolu a doprava ji první poslední, muze ji proto davat i trosku po prdeli, i když jsem s nim párkrát jel, nepripadalo mi ze by jel vylozene ostre. Jen to na rozjezdy bylo krapet rychlejsi nez jsem bezne zvykly -)))) No a to pak jdou gumy srat o něco dřív -)
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2232
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
jo tak to mě nenapadlo, to bude vonomatiz píše:to pise schvalne tady na klub, urcite proto aby to pak doma potajnu smotal -)))))


já najedu ročně +- 30k km a gumy mě vydrží tak na 2 sezony ... a to patřím na cestě k těm rychlejším. Ale je pravda, že velkou část najedu po dálnici
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3912
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
První asi dva roky sem jezdil Bridge Potenza 17" RE050A RFT (staggered 225/255)- treadwear 140 , držely jak šlak (nemluvím od odskakování ref RFT) ale vydržely mi sotva 25tis (přední) a 17tis km (zadní)
Pak sem přešel na 18" non-RFT Pirelli P-zero (treadwear 220, zase 225/255), mají sice o trochu horší adhezi než ty Bridže (ale fakt jen o trošku) a vydrží přední cca 30, zadní 20 až 22tis km (ale to už z nich leze kord)
Fčíl už aji zimní jezdím 18" staggered (225př, 255z) Pirelli Sottozero 3 non RFT a po cca 12 tis km je minimálně půl vzorku na zadních pryč...
Halt těch 272 kobyl @ práskající bič @ 1715 kilo kerb weight sa někde projevit musí (ref spotřeba benálu a proběh gum)
Pak sem přešel na 18" non-RFT Pirelli P-zero (treadwear 220, zase 225/255), mají sice o trochu horší adhezi než ty Bridže (ale fakt jen o trošku) a vydrží přední cca 30, zadní 20 až 22tis km (ale to už z nich leze kord)
Fčíl už aji zimní jezdím 18" staggered (225př, 255z) Pirelli Sottozero 3 non RFT a po cca 12 tis km je minimálně půl vzorku na zadních pryč...
Halt těch 272 kobyl @ práskající bič @ 1715 kilo kerb weight sa někde projevit musí (ref spotřeba benálu a proběh gum)