Ahoj všem,už tyden jsem na prašky...
pri jizde nad 3000 otacek vse beze problemu ale jakmile se dostanu na 2000 tak jakoby neni zadny vykon,musim pedal mit upne na podlaze nez to hooodne pomalú vyleze a a potom to zas je vše ok...jinak pri rozjezdu je taky vše jak ma byt ale zas samozrejme do dvou tisic...
proste dira ve vykonu mezi 2-3 tisicema,je to peklo kdyz vas dojizdi kamion a vy nemuzete normalne predjet....
jinak svitila mi kontrolka motoru,chyba egr 4501,tak sme ho odpojili v jednotce...
nestalo se nekomu neco podobneho???
Jinak jedna se o E91 320d r.v 2005 automat...
Podle mě to vypadá, že správně netlačí turbo. Ale já nejsem odborník, takže spíš nechám vyjádřit ostatní. Viděl bych to na nefunkční proměnlivé nastavení lopatek. Asi jsou zaseklé...
Nejlepší bude když to někde necháš napíchnout na diagnostiku. Nejlépe se podívat i na živá data. Takhle co říkáš to může být více věcí, klidně to turbo, váhu vzduchu atd..
takze jsem zpet,problem se spadnutim vykonu stale pretrvava,dira kdyz drzim konstantni rychlost otačkomer na 2000 spadne vykon cca na tri vteriny a pak se to zas rozjede...
dneska jsem testoval vahu vzduchu,po odpojeni to jede z nizkych otaček pomalu ale zadny vypadek neni,nechce se mi kupovat novou za 5 jen abych to zjistil... dignostika nehlasi nic...
Je tady nekdo z prahy či blizkeho okolí kdo ma e91 320D r.v 2005 kdo by byl ochotny pujcit vahu vzduhu na test???
Nebo to dělá EGR. Chce to live data. Teď jsem si kupoval z Číny Bluetooth vysílač do OBDII s ELM 327. V mobilu mám apku a vidím tlak turba, teplotu atd. Zrovna na tohle by to stačilo ( na to turbo ). Jezdil jsem se Saabem a ten měřák tam je v sérii, jsem na něj nějak zvyklej. Taky jsem si kdysi dával měření na EGR, na podtlak před membránu, abych viděl kdy otvírá a zavírá, jen tak ze zvědavosti. A je fakt, že když přidáváš plyn pomalu, spíš to jen tak šolícháš, tak to otvírá, než to pořádně oroštuješ, mě pak zavře kolem 2500 ot.
1,5 Bar neni zase tak málo, pokud tlačí plynule bez nějakých děr. Turbo bych netypoval, ale bůch ví. Tak asi jedině diagnostika a live data ukážou víc.
Ano regulace je elektronická ale to "táhlo" může být přidřené.. Regulace vč. táhla se dá vcelku snadno vyndat a poté případně rozhejbat..
Chtělo by to vidět také za jakou dobu turbo natlačí těch 1.5 baru.. Pokud je regulace přidřená tak to je klidně schopný natlačit těch 1,5 baru ale trvá to příliš dlouho..
Turbo také zkontroluješ snadno (propouštění oleje a vůli lopatek)..
to jo chtelo by to ziva data,ale nevim za kym....
jako nafoukne se rychle zadna velika prodleva,teda alespon myslim nemam to s čim porovnat,co se týče oleje,tak v sani trochu oleje je a kdyz sundam trubku co vede k vaze vzduchu od turba tak tam trochu oleje taky je...