Chlopi, začnu zeširoka - brambor bude na jaře mít 4 roky a asi 160-170tis km, převážně po CZ a SK tankodromech I, II, III a občas i IV třídy... o motor a všecky bebechy kolem něj sa poctivě starám, na podvozku sem prozatím dělal jen spotřebák + vynucené ložisko a tlumiče (po ráně LP kolem do díry), nicméně už tam prostě ta jistota a přesnost jako u nového auta není... takže sem se rozhod na jaře udělat podvozek+řízení.... v garáži se na mě už nějakou dobu směje bedna s KW V1, nové OZ Ultraleggera 18" a pytel OEM silenbloků př. i zadní nápravy, někde na cestě z U.S of A. mám tužší stabíky vč. silenbloků (+přední včetně tyček) a na cestě z Mnichova i převodku řízení a servočerpadlo....
Otázka do pléna zní: CO DALŠÍHO JEŠTĚ (spíše preventivně) VYMĚNIT? Hlavně asi na přední nápravě, jak píšu, je to x-Drive a jak píšu, úplně 100% jistota a přesnost v řízení už není, sem tam se už i ozve nějaké klepnutí či bouchnutí...
Ramena?
Těhlice?
What else?
Smyslem všech těch úprav je lehce "ztužit" podvozek (OEM naladění je imho krapet moc "měkké" a hlavně vrátit bramborovi 100% jistotu v obloucích vedených s milimetrovou přesností.... a jako bonus bude cca 15mm snížení...
Bottomline: dyž si quli zasratému Bruseli (dle vzoru prdel) nemožu kupiť nové (R6 N/A už ve střední třídě nenisu), taxa halt musím o brambora starat víc jak o vlastního, ať se mnú vydrží co nejdýl...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
330ix e91 MY2011- výměna podvozku+řízení - co udělat?
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2232
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Myslím, že už ti tam k úplné dokonalosti chybí jenom čepy (což je tady i s ramenama jestli se nepletu) a pokud chceš hodně preventivně, tak silentbloky na drivetrain (diferáky, převodovka). Tlumiče samožřejmě i s uložením, ale to asi nemusím připomínat 
Na ztužení podvozku by stálo za to dát tam místo OEM silentbloků Strongflex.
btw. proč chceš měnit řízení i s čerpadlem?

Na ztužení podvozku by stálo za to dát tam místo OEM silentbloků Strongflex.
btw. proč chceš měnit řízení i s čerpadlem?
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2232
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
co na to vrčení říkali v BMW?
Otevřel jsem stránky výrobce a hned na první stránce učené E91 na mě vyběhly silentbloky pro 4x4.
Otevřel jsem stránky výrobce a hned na první stránce učené E91 na mě vyběhly silentbloky pro 4x4.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Nebude lupání v kole z důvodu poškozeného kloubu hnacího hřídele?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3912
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
to loupání jde z převodky řízení nebo dokonce sloupku volantu...
ref stronglex: thx, sem to nějak nenašel (čti: starý blbec neumí hledat)
ref autorizák a vrčení: říkali, že je to divné, že by to dělat nemělo ale na výměnu na kulanci to prý nebylo... a je fakt, že už je to asi 100tis km stejné, nezhoršuje se to
ref stronglex: thx, sem to nějak nenašel (čti: starý blbec neumí hledat)
ref autorizák a vrčení: říkali, že je to divné, že by to dělat nemělo ale na výměnu na kulanci to prý nebylo... a je fakt, že už je to asi 100tis km stejné, nezhoršuje se to