vybiram spojkovou sadu na e36 318is ..
bude SACHS SA 3000650001 , ok ?
sady se lisi pro auta s klimatizaci a bez , dokaze mi to nekdo vysvetlit ?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
jakou vybrat spojkovou sadu jedno/dvouhmota - benzin
Záleží jestli chceš auto na normální ježdění nebo na nějaký "prasení", pro daily car na dojíždění práce/škola bych zanechal seriový stav, dvouhmota setrvák se dá i zrepasovat... Životnost dvouhmoty je asi 300tis (kdyžtak mě někdo opravte)... pohledej na foru.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... jednohmota
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68949

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... jednohmota
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68949
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Jo tak na R6 motorech dvouhmota může končit cca u 300k nájezdu. Obě hmoty přestanou dostatečně odpružovat a cuká to při řazení, klepe atd. žejo.
Nevím sice jak na ben. čtyřválu (u dieslu jde mnohem dřív), ale záleží jestli s tím jezdila ženská či nějaký nemehlo co neumí řídit ani po 10ti letech.
Každopádně zachoval bych co je předepsaný jako default. Výběr sad: SACHS, LUK, VALEO. Mají to skoro stejný, jeden vyrábí pro druhýho pak si to přebalujou ve fabrice, aby ušetřili v druhovýrobě. Klasika na trhu s autodíly.
Nevím sice jak na ben. čtyřválu (u dieslu jde mnohem dřív), ale záleží jestli s tím jezdila ženská či nějaký nemehlo co neumí řídit ani po 10ti letech.
Každopádně zachoval bych co je předepsaný jako default. Výběr sad: SACHS, LUK, VALEO. Mají to skoro stejný, jeden vyrábí pro druhýho pak si to přebalujou ve fabrice, aby ušetřili v druhovýrobě. Klasika na trhu s autodíly.
