
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
hydraulická ruční brzda e36
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Průměrem pístku si určíš poměr, kolik za ni budeš muset rvát, aby jsi zablokoval zadní kola.
Zapojení je buď do okruhu zadních brzd, a nebo instalace druhých brzdičů na zadní nápravu a zvlášť okruh - ideální varianta.
Každýmu vyhovuje něco jiného, takže těžko soudit
Zapojení je buď do okruhu zadních brzd, a nebo instalace druhých brzdičů na zadní nápravu a zvlášť okruh - ideální varianta.
Každýmu vyhovuje něco jiného, takže těžko soudit

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte 25.11.2014 01:00
- Klubové ID: 3535
Ahoj, já mám ten nejmenší, tedy 15,8 a jak psal MattyX, velikostí určíš dráhu, jednoduše s malým budeš moct lépe dávkovat sílu naproti tomu velký bude víc citlivý, podívej se na video, tak to funguje s malým.
https://www.youtube.com/watch?v=-S9jWETsWbc
Já to koupil ,,naslepo´´ asi bych teď zkusil ten prostřední ale účel to plní.
Zapojení ti bude určitě stačit nejjednodušší, tedy kup váleček bez nádobky, a do vedení mezi brzdový válec a brzdiče zapoj ručku.
Ad.2 jestliže máš, nebo jsi měl ASC - protiprokluz, budou ti z válce vycházet dvě samostatné trubky ke každému kolu zvlášť, takže to budeš muset natáhnout znova, ty trubky spojit do jedné, do ručky a před brzdiči zase rozpojit, jestli ho nemáš budeš mít jen jednu trubku a o to jednodušší práci
.
Hlavně nedělej jednu věc, která se často vidí... a to že si koupíš s nádobkou a zadek úplně odstřihneš od nožní brzdy, to se ti bude líbit leda na burnouty ale k tomu účelu si pořiď ještě odpojovač brzdného účinku, který zapojíš sériově k vedení, jestli za nebo před ručku je jedno.
https://www.youtube.com/watch?v=-S9jWETsWbc
Já to koupil ,,naslepo´´ asi bych teď zkusil ten prostřední ale účel to plní.
Zapojení ti bude určitě stačit nejjednodušší, tedy kup váleček bez nádobky, a do vedení mezi brzdový válec a brzdiče zapoj ručku.
Ad.2 jestliže máš, nebo jsi měl ASC - protiprokluz, budou ti z válce vycházet dvě samostatné trubky ke každému kolu zvlášť, takže to budeš muset natáhnout znova, ty trubky spojit do jedné, do ručky a před brzdiči zase rozpojit, jestli ho nemáš budeš mít jen jednu trubku a o to jednodušší práci

Hlavně nedělej jednu věc, která se často vidí... a to že si koupíš s nádobkou a zadek úplně odstřihneš od nožní brzdy, to se ti bude líbit leda na burnouty ale k tomu účelu si pořiď ještě odpojovač brzdného účinku, který zapojíš sériově k vedení, jestli za nebo před ručku je jedno.