
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
větší brzdy e91
jj přesně tak. Psal jsem si tady na fóru s jedním klubákem, kterej má shop a on má děrovaný Zimmermanny za super cenu z Německa.
http://eshop.autorozvody.cz/
Už jsme od něj brali a super.
http://eshop.autorozvody.cz/
Už jsme od něj brali a super.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Za ty peníze koupíš lepší desky... HAWK HPS, žlutý EBC, Nižší řadu pagidů případně atd.paca píše:osobně nevím, ale co si kluci pochvalují tak kotouče a desky od Feroda DS Performance

Tvl, kdy už se lidi odnaučí platit za navrtaný zimmermany ty nekřesťanský peníze

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Kde je problém s "nesměrovým" vrtáním Zimmermannových neM kotoučů, když větrací kanály jsou nezakřivené, rovně radiální? Je to jen věc vzhledu, na funkci "směr" vrtání vliv nemá.
M-kové kotouče se zakřivenými větracími kanály stranové jsou, kanály jsou správně i u Zimmermannových výrobků.
M-kové kotouče se zakřivenými větracími kanály stranové jsou, kanály jsou správně i u Zimmermannových výrobků.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Pokud to jezdi na nejakych 16" nema smysl delat nic, i 17" jsou mozna na povazenou. Pokud to ale jezdi na 19" kolech jako moje, jsou ty 300mm brzdy nevyhovujici. Auto sice lip nejede, ale dramaticky se lepe ovlada a drzi stopu a razem zjistite ze najizdite uplne jinou rychlosti. Navic ty kola maji mnohem vyssi trakci pri brzdeni a dovolite si na brzdovy pedal slapnout s vetsi duraznosti a vyzadujete mnohem vyssi ucinnost. Vysledkem jsou modre kotouce a spalene desky... Aby zareagovalo ABS, je treba se na takovych kolech a 300mm brzdach do toho pedalu pomerne fest oprit, a to fest myslim doslova, jinak nevyvinou tlak na to, aby se kolo zablokovalo, samozrejme na dobrem povrchu.gsicbr píše:Za mě taky. Měl jsem 330d, 545i a jiné, a teď mám 320d s orig. komplet brzdama a neřekl bych že tam je v účinnosti nějaký rozdíl. Já jsem s nimi spokojen. Takže taky bych nechal origo rozměr.paca píše:na 320D dávat nějaké větší kotouče? dle mě zbytečnostradši bych koupil lepší kotouče a desky ve stejném rozměru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
O brembu at si udela obrazek kazdy sam, vsechny kotouce alespon z tech lepsich jsou lakovane na castech kde nedochazi k oteru. U bremba mi ten lak vydrzel asi tri tydny a zacal se loupat a kotouc reznout. Mam z toho kurevskou radost, protoze mam na kolech jen 5 uzkych paprsku a hodne volneho prostoru mezi nema, takze to jde krasne videt jak je to rezave a olezle. Pochopil bych to u tri letych kotoucu, ale ne po 1500km, vic to nenajelo...
Ad zimmermany, powerdisk,brembo max. Vsude na zahranicnich forech od tehle kotoucu odrazujou, vlastne nejen na zahranicnich. Ze v miste upraveni kotouce ~ drazka, dira dochazi ke zvysenemu oteru o ostre hrany, dale k zarezavani a tvoreni ostrych prekazek. Tudiz narocnejsi udrzba, snizena zivotnost desky i kotouce a to vse za "teoreticky" lepsi odvod tepla a malicko vetsi pritazlivost. Takze za me urcite nejaky plny kvalitni kotouc.