Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

328xi /335xi F30

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
talio2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: úte 22.01.2013 01:00

#1 Příspěvek od talio2 »

Ahoj, po prodeji mé e60 přemýšlím nad koupí buď právě 328xi nebo 335xi .. co by byla lepší volba ? Už se ví jak jsou na tom se spolehlivostí ? Obojí bude s automatickou převodovkou 2012 a mladší, díky moc :)
andree182
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#2 Příspěvek od andree182 »

Lepsi volba obecne samozrejme bude vykonnejsi motor/6-hrnek :) Inak vid napr. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802 .
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3914
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#3 Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:
pavproch píše: ve čtvrtek du do cartecu, mám slíbenou jízdu v 428i (bohužel steptronic a ještě xDrive)
Máš to už za sebou, jó, máš to už za sebou, přišlo to tak najednou... (courtesy Kabát)

Asitakle:
MOTOR
- nesouhlasím, že 2,0TSI by VW je lepší, není ani omylem (srovnávám s naším 132kw v leguánovi), 28i je kulturnější, má výrazně menší turbodíru, obecně hezčí zvuk a přímočarejší chování
- 180 foukaných kW jede pěkně, síly to má dost, asi bych měl hoodně moc práce to s 330i uštvat, ale zřejmě by to šlo
- na volnoběh je zahřátý motor hodne pěkně utlumený, řekl bych že je slyšet míň než než moje 30i N53
- v nízkých iotáčkách (do 2000 tis) pod zátěží na můj vkus trochu moc duní (podobně jako zahřáté 30d)
- střední otáčky - zvuk neni počuť
- zvuk nad 4000 až do omezovače (7000tis) je krapet cirkulárkovitý (R6 to halt není) ale není nepříjemný, rozhodně hezčí než 2,0TSI

PODVOZEK
- adaptivní podvozek na zimních 17" RFT funguje velmi, velmi dobře - v comfort je to pohodnější než můj 3er, ve sport to je srovnatelné s Z4 ve sportovním modu
- na nějaké ostřejší ježdění sem si ale netrouf, po ráno bylo přimrzlo + moje nekompatibilita s automatem, takže nevím, co to bude dělat ve vlásenkách jetých na hraně adheze

8st AUTOMAT
- (negativní) očekávání byla naplněna, ale jinak
- nahoru při zrychlování v přímce to jak v D, tak S(manuální pádla) řadí jak já v pohorkách - s cukaturou
- naopak podřazování s meziplynama pod brzdam tomu jde mnohem líp, mně se to vždycky teda takle pěkně s 6MT nepodaří
- i během těch páru kilometrů sem to ale v D dokázal přivézt několikrát do úzkých - nevědělo to, co zařadit...
- v S a mauálním řazením pádlama to řadí kuwa rychle, ale rozhodně ne čistě

ŘÍZENÍ
- neshledal jsme žádného rozdílu z pocitu z řízení proti mojemu 3er (taky xD, mám ale jetě poctivé servo, co je v f30 nevím)

INTERIER
- moc pěkně provedený, avšak .... (kokpit e36 a e46 je pro mne modlou, e90 snesitelný, f30 moc avantgarda
- head-up displej je príma fičura (teda promítalo mi to jen aktuální rychlost, ale mimo střed zorného pole, což ňa sralo...)

CELKOVĚ
- 428i ve sport paketu je velmi pěkné auto
- kultivovanost R6 zmizela
- automat prostě neeeeeeee
- na kvalitní i zrychlený přesun z a do B s minimem emocí OK, ale pro zážitky by to fakt chtělo kombinaci 35i + 6MT (ještě furt je v nabídce)
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2105

#4 Příspěvek od xyron »

pavproch : moc pěkná recenze :cool2:
talio2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: úte 22.01.2013 01:00

#5 Příspěvek od talio2 »

xyron píše:pavproch : moc pěkná recenze :cool2:
Díky, koupi plánuju po zimě tak je čas .. ale obecně je pořád dostupnější 335xi než 328xi s cenovkou stejnou .. zatím .. opravdu jen zatím to vypadá na to, že když do pekla tak na pořádným koni :D
Odpovědět