Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 cukne při zahřátí

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Morte
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: pon 24.11.2008 01:00
Bydliště: BRNO

#1 Příspěvek od Morte »

Ahoj, poslední dobou se mi děje zvláštní věc- při ohřátí na provozní teplotu mi škubne motor...zpravidla jen jednou; výjimečně i dvakrát, třikrát za sebou...
Troufl bych si tvrdit, že mi na vteřinku přestane jít benzín do válců- otáčkoměr se propadne a řekl bych, že ekonoměr taky...
Když to cukne ve chvíli, kdy má motor nízké otáčky nebo volnoběh, občas chcípne motor, občas se jenom propadnu otáčky a zase vylezou...

Zajímavé je, že je to opravdu ve chvíli kdy se ohřeje motor- tzn.: jedu, ručička teploty vyleze na "normal", jedu ještě kousek, najednou škub, jedu dál a z delšího kopce bez plynu (motor se trochu ochladí), dostanu se na rovinku (motor se zase zahřeje) a následuje další škubnutí...

Je to e36 M52B20 1997...

Předem díky za jekoukoliv radu... :(
Morte
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: pon 24.11.2008 01:00
Bydliště: BRNO

#2 Příspěvek od Morte »

Nikdo nemá žádný nápad? :(
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#3 Příspěvek od Foldas »

po škubnutí běží normálně?
Morte
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: pon 24.11.2008 01:00
Bydliště: BRNO

#4 Příspěvek od Morte »

právěže áno...

zdá se mi, že za jízdy prostě zhasne motor...a setrvačností zase chytí...jako při roztlačení...

při zrychlování v nižších rychlostech je to opravdu nepříjemná rána...prostě jako kdybych roztlačoval auto a natvrdo pustil spojku...
odapoz
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 31.08.2012 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#5 Příspěvek od odapoz »

něco podobnýho se mi dělo když jsem přidal tak auto jakoby občas vynechalo, byla to uvolněná baterka a málo dotažený kontakty
Morte
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: pon 24.11.2008 01:00
Bydliště: BRNO

#6 Příspěvek od Morte »

Baterka má kontakt ok...

A navíc se to děje opravdu pravidelně ve stejnou chvíli...krátce po dosažení provozní teploty...
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#7 Příspěvek od Foldas »

byl jsi na diagnostice?
Morte
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: pon 24.11.2008 01:00
Bydliště: BRNO

#8 Příspěvek od Morte »

Vím, že jsem to měl udělat dřív, než jsem se zeptal, ale ne... :oops:

Ne že by mě to nenapadlo, ale jezdil jsem za Doktorem1, ale ten už nějak nefunguje, takže ani moc nevím kam...
A říkal jsem si, že se s tím možná někdo už setkal... :D
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#9 Příspěvek od lukepostulka »

Řekl bych že to bude buď v přívodu benzínu (filtr, čerpadlo) nebo v jeho pálení (svíčky, cívky, kabely k nim)
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#10 Příspěvek od Foldas »

na přívod benzínu bych to neviděl aby to vždy udělalo při dosažení určité teploty motoru. Možná teplotní čidlo, ale že by tak rapidně změnilo svou charakteristiku. Snímače polohy by to mohli v závislosti na teplotě udělat, ale že by motor hned zase jel normálně jsem se taky nesetkal. Chce do diagnostiku ta napoví kde se co děje
Morte
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: pon 24.11.2008 01:00
Bydliště: BRNO

#11 Příspěvek od Morte »

Přesně k tomuhle jsem došel i já...buď čidlo natočení vačky, nebo kliky...co vím, tak by to měli být jediný dvě čidla, kvůli kterým může chcípnout motor...

Ok, zkusím nějak pořešit diagnostiku...každopádně díky...
Odpovědět