Hoši budu dělat na 335i brzdy a naskytla se nějaká možnost sehnat set brzd z M3. Mám k tomu pár dotazů.
Nevím jak je přesná grafika na etk, ale dle všeho i obrázku co jsem hledal tak to vypadá na dvoupístky? Jsou větší pístky nebo nějaký systém kvůli kterému se ta výměna vyplatí? Cenově ten set vyjde levnější než oem brzdy na 335i (desky a kotouče) ale jsou jeté takže se investice časem prodraží za M komponenty.
Jediné co vnímám já tak větší kotouče, vrtané - ale dražší na výměnu.
Zajímá mně případná instalace, zda-li stačí objednat držák brzdy z M3 a taky jestli pak na to jde nasadit 18" klasika, nebo jen ty co šly na M3, protože vím že třeba na M5 E60 byla zimní sada 18" které tam vlezly, ale málo která jiná 18"ka tam vlezla.
Pak se ještě naskytuje sada BMW performance z modelu F30, respektive F32. Jsou to 4 pístky, ale musel by se dořešit držák třmenu a nevím teď z hlavy jak velký je tam kotouč, ale na netu jsem četl že 18" kola na to nahodit jdou.
Zkuste mi poradit jaké máte zkušenosti a jestli vůbec laborovat s něčím nebo ne, upřímně považuji OEM sadu za celkem kvalitní a dobré brzdy, ale koupil jsem 335i na starší brzdách které mají něco za sebou a něco tam kope takže bych chtěl udělat všchny 4 kola, upřímně jsem ještě ani neřešil co tam teď je nasazené ale buď bude vše origo co tam patří nebo něco lepšího....
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E92 brzdy z M3
Mě se zdá výměna brzd za M3 jako hloupost. Pokud chceš řešit upgrade za rozumnou cenu, tak vezmi performance 4- pístkový brzdiče na seriovej 335i kotouč, to musí bohatě stačit. Mělo by to pasovat, případně lehká úprava destiček, protože performance kotouče mají tuším průměr 340mm. Já jsem se standardníma brzdama spokojenej, jenže na 330i, kde jsou brzdy shodné s 335i.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
jde o to, že neznám konkrétní specifikace oem M3 brzd... Občas je lepší pořádnej dvoupístek nežli 4 pístek.
Osobně jak jsem psal, s oem brzdama jsem nikdy problém neměl, jen teda že 335i má nějaký ten potenciál a do budoucna s výkonem budu řešit i brzdy, ale nevím jestli má smysl do něčeho investovat, nebo raději koupit desky, kotouče a bejt OK.
Většina BMW má na svůj model předimenzovaný brzdy na klasický silnice a na okruhy se nechystám, takže jen mi jde o to že když řeším tuhle problematiku, tak bych s tím mohl pohnout, ale nechci zbytečně
Osobně jak jsem psal, s oem brzdama jsem nikdy problém neměl, jen teda že 335i má nějaký ten potenciál a do budoucna s výkonem budu řešit i brzdy, ale nevím jestli má smysl do něčeho investovat, nebo raději koupit desky, kotouče a bejt OK.
Většina BMW má na svůj model předimenzovaný brzdy na klasický silnice a na okruhy se nechystám, takže jen mi jde o to že když řeším tuhle problematiku, tak bych s tím mohl pohnout, ale nechci zbytečně

pokud máš možnost je mít za tu příznivou cenu, já bych do toho šel
sám mám od včera na předku Performance, v noci sem trochu zajížděl a už sou +- tak jak bych si představoval, takže z vlastní zkušenosti bych doporučil ty brzdy udělat lepší...
co se kol týče, tak pozor na to, moje 19ky (style230 ET37) na ně nešly a musely se dávat podložky, čili tohle bych si zjistil, jak velký budou brzdiče abys na ně dal kola....

co se kol týče, tak pozor na to, moje 19ky (style230 ET37) na ně nešly a musely se dávat podložky, čili tohle bych si zjistil, jak velký budou brzdiče abys na ně dal kola....
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Upgrade na M3 vůči 335i nebude nějak dramaticky znatelnej - destičky rozměrově skoro stejný, kotouče jsou sice větší (lepší absorbce tepla), velikost pístků taky nevypadá o prase větší...
Takže si budeš muset koupit kurva drahý origo m3 plovoucí kotouče, a stejně do toho musíš dát nějaký performance desky aby to fungovalo lépe..
Potom je spíše varianta jít do vícepístkového kitu, kde ta deska je daleko větší a ten ugprade je znatelnej a pokud Ti to bude málo, pak se dá jít do performance desek...
Beru v úvahu cena vs. výkon - za o dost větší peníze nedostaneš tolik výkonu.
Jdi cestou sportovních performance desek a při origo rozměru 335i brzd a budeš mít víc muziky za méně peněz
Takže si budeš muset koupit kurva drahý origo m3 plovoucí kotouče, a stejně do toho musíš dát nějaký performance desky aby to fungovalo lépe..
Potom je spíše varianta jít do vícepístkového kitu, kde ta deska je daleko větší a ten ugprade je znatelnej a pokud Ti to bude málo, pak se dá jít do performance desek...
Beru v úvahu cena vs. výkon - za o dost větší peníze nedostaneš tolik výkonu.
Jdi cestou sportovních performance desek a při origo rozměru 335i brzd a budeš mít víc muziky za méně peněz

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
taky si myslim, ze pokud ti seriove doted prijdou ok, neni treba davat M3 a komplikovat si zivot problemem s kolama, drahyma kotoucema a pod... lepsi desky, nove kotouce (aktualne mam na koupenych v DE Zimmermannech najeto uz asi 70tis - e39 530iA, tak bych zvazil v pripade podstatneho rozdilu v cene mozna i tyhle neorigo kotouce)...
“Ability is what you're capable of doing.”