Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Auto huli/olej zere

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
723novy723
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 24.01.2014 01:00

#1 Příspěvek od 723novy723 »

Tak jezdim,jezdim a dnes sem si vsiml docela zavazny veci. Stal sem v kolone a pri rozjezdu se vyvalil z vyfuku modry dym. Nejak jsem to neresil, motor nebyl uplne na pracovni teplote. Ovsem po pul hodine jizdy,kdyz uz se toto vyskytlo znova,tak jsem zbystril. Nyni je situace takova,ze kdyz mam volnobezny otacky a pridam,tak se vyvali modrej dym,pachnouci po spalenym oleji. Kdyz je auto v tahu,tak nic nekouri, ani kdyz treba jedu necham volnobeh a pridam. Deje se to jenom kdyz chvili stojim na volnobeh a pridam. Brutalni oblak jak z trabanta. Je to model E90,320i. Pred nedavnem sem pretesnoval vakuuvou pumpu,menil olej a filtry. Nechapu cim tohle muze byt. Snad sem nenatankoval nejakou sracku, to pochybuju. Nevite nekdo co to muze byt? Neverim tomu,ze to jsou stiraci krouzky,auto ma poctivych 120tis. Vykon porad stejny,jede to jako drak. Diky za namety.
andree182
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#2 Příspěvek od andree182 »

Ventilace klikove skrine / odlucovac oleje? Ak si to pretesnoval len nedavno, nemoze to byt pretesnene spatne?
723novy723
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 24.01.2014 01:00

#3 Příspěvek od 723novy723 »

Tak toto jsem neresil.Tekla vakuovka,tak,ze obcas kapl olej na vyfukove potrubi.Ted se objevilo toto,tak zkusim jit podle vasi rady.Dik za typ.
andree182
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#4 Příspěvek od andree182 »

Tak ja som docela amater, takze to neber(te) ako hotovu vec hlavne :D
viper81
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 13.01.2007 01:00

#5 Příspěvek od viper81 »

S největší pravděpodobností to je těsnění kolem ventilů-stírací kroužky.
Výměna olejového separátoru nepomůže.

http://www.youtube.com/watch?v=8Qt-8ma_EOU
723novy723
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 24.01.2014 01:00

#6 Příspěvek od 723novy723 »

A jak je mozny,ze to zacalo delat? Po vymene oleje,filtru. Jako nejaka casovana zavada. Najeto 120 tisic...
723novy723
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 24.01.2014 01:00

#7 Příspěvek od 723novy723 »

Za studena je to ok. Pred tim jsem lil Castrol,ted po vymene je tam origos BMW olej...
723novy723
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 24.01.2014 01:00

#8 Příspěvek od 723novy723 »

Nenajde se nejakej ochotnej clovek co tomu rozumi a opravi to?
SvitaE36
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: sob 29.12.2012 01:00
Bydliště: Pelhřimov

#9 Příspěvek od SvitaE36 »

Nedal jsi tam teď olej s jinou viskozitou než předtím?
723novy723
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 24.01.2014 01:00

#10 Příspěvek od 723novy723 »

Olej tam davali v servisu,primo original BMW oil. Navic to zacalo delat asi po 500km. Cekal bych,ze by se to delo hned po vymene. Predtim sem lil Castrol 5w40 a ted tam je 5w30 long life.
SvitaE36
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: sob 29.12.2012 01:00
Bydliště: Pelhřimov

#11 Příspěvek od SvitaE36 »

Nějakou souvislost by to mohlo mít,ten 5w30 je po ohřátí řidší než ten Castrol co jsi dával dřív.
723novy723
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 24.01.2014 01:00

#12 Příspěvek od 723novy723 »

No nevim,nedelalo to hned. Jedno je jiste, po vymene oleje a filtru,se mi zda,ze to jede lip. Snad sem neznicil motor tim,ze sem tam lil 5w40. Uvidim,co zjistim s tim separatorem...
viper81
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 13.01.2007 01:00

#13 Příspěvek od viper81 »

U mě se závada projevila také vcelku náhle. Po výměně oleje 5W30 za 5w40 nedošlo k žádnému zlepšení. Asi pomůže jen to přetěsnění ventilů.
Jinak cenový odhad v servisu za přetěsnění ventilů byl cca 20 000,-
723novy723
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 24.01.2014 01:00

#14 Příspěvek od 723novy723 »

TO by kourilo i studeny,tohle dela jen fakt na volnobeh a pri pridani zahraty. Uvidime co to nakonec bude,dam to sem jako zkusenost.
viper81
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: sob 13.01.2007 01:00

#15 Příspěvek od viper81 »

Ve dvou servisech mi nezávisle na sobě sdělili, že to může být buď separátor, nebo v horším případě těsnění kolem dříků ventilů (11340029751-opravná sada ventilového dříku). Separátor mi vyměnili, ale ke zlepšení nedošlo, tak to vypadá na to těsnění ventilů.
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#16 Příspěvek od tanner540i »

Kdyz nechas vrcet motor na volnobeh treba 5 minut, pak pridas a vyleti modry kour z vyfuku, je to skoro s jistotou tesneni ventilu.. Vcelku bezna zavada techto motoru.
723novy723
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 24.01.2014 01:00

#17 Příspěvek od 723novy723 »

Tak jestli to bude to tesneni kolem ventilu,tak BMW je u me totalni kram,kterej uz nikdy nekoupim. Astra mi najezdila 220 tisic km a byla v cajku.
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#18 Příspěvek od tanner540i »

Nekdy od roku 2000 uz jim benzinaky moc nesli no.. :?

Samozrejme nejdriv zacni tim odlucovacem, ten se stejne musi menit tak i tak.
723novy723
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: pát 24.01.2014 01:00

#19 Příspěvek od 723novy723 »

Takze je to tak, jsou to manzety kolem driku ventilu. Olejovy separator je ok. V servisu mi rekli za opravu docela dardu. Nenajde se nekdo kdo to umi vymenit? Ja se v autech vyznam,ale nechce se mi do toho moc poustet,abych nepozmenil casovani,zajisteni vacky,atd... Navic,jestli musi celej blok ven,tak to sam fakt asi nedam...
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Klubové ID: 3315
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od WITT »

V poslední době sleduju, tak lidi dělají tyhle gufera ventilů.. jak u fiatů, tak u VW i jiných aut.. prostě to chce udělat a bude klid, neznamená to, že je BMW jebka a nebo že ten motor je nepovedený benzín ..
Odpovědět