Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nestartuje mi E36 Compact 316i M43 b16 1996
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: čtv 28.08.2014 00:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 3480
Zdravím, nestartuje mi E36 Compact 316i M43 b16 1996, vyměnil jsem svíčky a nic, původně jsem myslel,že je to vadný startovací modul, ale ten jiskru dává, zkoušel jsem, tedy jen na jedné svíčce. Jestli nejde čerpadlo paliva to nevím, nevím jak ho odskoušet a kde ho vlastně najdu, nejsem v autech nijak zběhlý. Už se to stalo před cca 2 měsíci, ale pak jsem to nakonec nastartoval jako by nic, ještě ten den.
Děkuji za nějakou radu [/b]
Děkuji za nějakou radu [/b]
Natlačí palivové čerpadlo po otočení klíčku do druhé polohy?
Jestli ne tak bych se podíval na relé pal.čerpadla popřípadě relé vyndej a zkus propojit svorku 30 a 87 jestli se čerpadlo rozběhne.
Jinak jestli má Compakt stejnou nádrž jako Coupe tak je čerpadlo pod zadní sedačkou za spolujezdcem pod víčkem
Jestli ne tak bych se podíval na relé pal.čerpadla popřípadě relé vyndej a zkus propojit svorku 30 a 87 jestli se čerpadlo rozběhne.
Jinak jestli má Compakt stejnou nádrž jako Coupe tak je čerpadlo pod zadní sedačkou za spolujezdcem pod víčkem

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: čtv 28.08.2014 00:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 3480
Tak jsem měřil na konektoru palivového čerpadla napětí,při zapnutí klíčku na rozsvícení budíků a žádné tam nebylo, ani na chvíli. podle mě by tam mělo být nějakých 12V ,pokud se nemýlím.
Jestli je v háji relé,jsou tam tři, tak nevim, které to je u té pojistkové krabičky, abych zkusil to čerpadlo na tvrdo, přes konektory, jak jste mi psali.
Jestli je v háji relé,jsou tam tři, tak nevim, které to je u té pojistkové krabičky, abych zkusil to čerpadlo na tvrdo, přes konektory, jak jste mi psali.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: pát 10.04.2009 00:00
- Bydliště: Ústecko
- Klubové ID: 2220
to je normální, čerpadlo spíná až po otočení klíčku do polohy startu, jn do kontrolek čerpadlo neběžíJuras76 píše:Tak jsem měřil na konektoru palivového čerpadla napětí,při zapnutí klíčku na rozsvícení budíků a žádné tam nebylo, ani na chvíli. podle mě by tam mělo být nějakých 12V ,pokud se nemýlím.
Jestli je v háji relé,jsou tam tři, tak nevim, které to je u té pojistkové krabičky, abych zkusil to čerpadlo na tvrdo, přes konektory, jak jste mi psali.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: čtv 28.08.2014 00:00
- Bydliště: Liberec
- Klubové ID: 3480
Zdravím, tak konečně závada nalezena- palivové čerpadlo-ani si neškrtne-kaput. Dnes demontováno a objednáno nové.
Děkuji za tipy
ps: zkoušeli jsme, to zapnutí klíčku na budíky a taky nic, žádných 12V na čerpadle,ani na chvilku.
Až při poloze startování, tam těch 12V bylo a čerpadlo se ani nehnulo, pak jsem ho demontoval a ani na tvrdo přes baterii si neškrtlo, takže kaput
Děkuji za tipy
ps: zkoušeli jsme, to zapnutí klíčku na budíky a taky nic, žádných 12V na čerpadle,ani na chvilku.
Až při poloze startování, tam těch 12V bylo a čerpadlo se ani nehnulo, pak jsem ho demontoval a ani na tvrdo přes baterii si neškrtlo, takže kaput
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
- Kontaktovat uživatele:
Tak ožívím téma. Také mi nějak nechce nastartovat tento motor. Už se mi to stalo i v létě za vydatného deště. Jenže to jsem po týdnu nastartoval a v klidu jezdil do minulého týdne. Teď už ani prd..
Také neslyším sepnutí čerpadla a natlakování. Pojistky a relátka ok.
První závada se projevila za jízdy za mokra. Zdechlo a nechytlo. Nyní se to stalo při čekání na parkovišti za sucha. Teď když k tomu přijdu po dnu, tak chytne, ale ihned zdechne a už můžu startovat jak chci, ale už nechytne. Po dalším dni opět chytne, ale zase zdechne.
Tlakování pumpy slyšet není, což myslím, že by slyšet být mělo, když alespoň na okamžik auto chytne.
Před chcípnutím na věčné časy se mi čerpadlo zdálo dost hlučné. Takže myslím, že je v háji to. Ale nechápu, že se mu podaří chytnout a ihned zdechnout a pak už nic.
Může někdo poradit?
e36 316i 75kw rok 94
Také neslyším sepnutí čerpadla a natlakování. Pojistky a relátka ok.
První závada se projevila za jízdy za mokra. Zdechlo a nechytlo. Nyní se to stalo při čekání na parkovišti za sucha. Teď když k tomu přijdu po dnu, tak chytne, ale ihned zdechne a už můžu startovat jak chci, ale už nechytne. Po dalším dni opět chytne, ale zase zdechne.
Tlakování pumpy slyšet není, což myslím, že by slyšet být mělo, když alespoň na okamžik auto chytne.
Před chcípnutím na věčné časy se mi čerpadlo zdálo dost hlučné. Takže myslím, že je v háji to. Ale nechápu, že se mu podaří chytnout a ihned zdechnout a pak už nic.
Může někdo poradit?
e36 316i 75kw rok 94
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes jsem jen nahodil nabitou baterku. Chytlo to hned, ale po dvou vteřinách zdechlo a už nic. Ale čerpadlo slyšet stále nebylo. Zatim není čas se tim zabívat, auto mám zasněžený. Takže to vidim až na jaro.
Náhodou nevíš kde přesně je to relé?
To bílé já teď vyndavám, jelikož mi přes to jde pořád proud a vybíjí baterku.


To bílé já teď vyndavám, jelikož mi přes to jde pořád proud a vybíjí baterku.
