Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36: Opět vibrace
vibrace: osobne bych to typl na prevodovku ci ten mezinapravovy diferak pohonu 4x4, jeste je mozny nevyvazeny kardan + vule v jeho stredovem ulozeni-nejlevnejsi prozatimni reseni je nechat vymenit oleje v diferakach a prevodovce a nechat prevazit kardan + vymenit lozisko stredoveho ulozeni
jeste me napadlo, kdyz zaradis 6tku a podtacis to, ze to muze delat nejaky problem, tak by me zajimalo, jestli na tu sestku jedes tak 3000ot/min treba?!
vule v rizeni: na 17tkach pneu to na kolejich taha normalne, vule mohou byt v podelnych silentech, ci cepech na konci ramene nebo cepech rizeni i s tyckami rizeni (+vule primo v rizeni v te trubce, ale to nespravis) i kdyz ted nevim jak je stavba predni napravy u X, ale snad by to melo byt stejne + muzes mit podle me krive rameno + ty vibrace a vrneni (viz zacatek) muzou byt podle me i vadny naboj v kole, je tedy mozna ze auto bylo tukly na kolo, coz vymlelo naboj + ohlo rameno a vymrdalo silentblok
jen k tem tlumicum, kdybys mel tlumice v haji, tak by se ti netlumily stahy pruzin auto by se ti furt vsemozne houpalo a poskakovalo
jeste me napadlo, kdyz zaradis 6tku a podtacis to, ze to muze delat nejaky problem, tak by me zajimalo, jestli na tu sestku jedes tak 3000ot/min treba?!
vule v rizeni: na 17tkach pneu to na kolejich taha normalne, vule mohou byt v podelnych silentech, ci cepech na konci ramene nebo cepech rizeni i s tyckami rizeni (+vule primo v rizeni v te trubce, ale to nespravis) i kdyz ted nevim jak je stavba predni napravy u X, ale snad by to melo byt stejne + muzes mit podle me krive rameno + ty vibrace a vrneni (viz zacatek) muzou byt podle me i vadny naboj v kole, je tedy mozna ze auto bylo tukly na kolo, coz vymlelo naboj + ohlo rameno a vymrdalo silentblok
jen k tem tlumicum, kdybys mel tlumice v haji, tak by se ti netlumily stahy pruzin auto by se ti furt vsemozne houpalo a poskakovalo
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 05.11.2002 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Hele , já vim že se mi asi budete smát
- ale já měl podobnej problém - okolo 100km/h se mi začalo klepat auto (e36 323i touring) a cca ve 160ti to přestalo. Vyměnil sem kvůli tomu silenbloky předních ramen, ložisko na kardanu a 2x přední gumy. Mno až jednou sem náhodou vzal za přední kapotu a zjistil sem že mi uplně nedrží dovřenou kapotu jeden zámek, držel kapotu jen v mezipoloze a druhej normálně držel naplno. Byl blbě šeštelovanej, takže ani kapota na oko nevypadala že je povyskočená. A když sem jí zaklapnul a zkusil sem jestli drží, tak držela a já to považoval za dobrý. Až náhodou po dvou měsících co mi vybrovalo auto, sem za ní pořádně vzal a koukam že jeden zámek drží napůl tak se ho seřídil a byl klid. Nejlepší na tom je že ani za jízdy nebylo znát že haupna je lehounce nadzvednutá, ale jak se pod ní dostával vzduch tak to rozvybrovalo celý auto.

takže po 3 letém trápení co mám s autem (vibrace) je opět v pořádku. Když jsem si koupil své báwo na vánoce před 3 lety, hned při přezouvání na jaře na letní kola jsem si nechal u "kamaráda mechanika" měnit kotouče. (mechanik se šroubovákem a kladivem) - to jsem ale netušil, že je takovej, protože o všem mluvil, jaká to není hračka - dělal machra. Každo pádně to zkur... kde to jen šlo. Douhou dobu jsem stím jezdil a heldal závady kde to jen šlo - řízení, čepy, silenbloky, kola pořád nic.... Jednoho dne do mě na křižovatce najel autobus "rozjel se v době kdy jsem tam ještě stál a tak do mě ťuknul - dědek starej". Takže auto stálo v garážích a čekalo na pojišťovnu a opravu naštěstí to nebylo nic vážného, ale ty formality - no stálo to cca 3 týdny. Nemohl jsem se dočkat když jsem si pro něj šel. Moji radost zkazila cesta poté do práce, netušil jsem co se děje auto po chvíli nemělo výkon, ručička okamžité spotřeby na 16l v úseku kdy tam mám normálně 9-10l. Zastavím na benzínce kde si kupuju pití - smrad z předního kola, jdu se podívat, žár z kola jsem cítil i přes oblečení.
Tak jsem to nechal vychladnout (po dohodě se servisem) a dojel do nejbližšího servisu. Vůbec mě nepřekvapilo co mi řekli - roztrhlá nebo rozřízlá manžeta na třmenu a tím pádem zarezlý pístek. (hned jsem si vzpoměl na mého kamaráda mechanika s kladivem a měl jsem rudo před očima) - samozřejmě od tý doby při brždění vibrace jako prase - křivý kotouč. Jezdil jsem s tím dál protože ty koutouče byly 1/2 roku starý. Až teď jsem se rozhodl, že je vyměním - tentokrát si na to dohlídnu a podívám se rovnou na spodek auta. Bylo to opravdu to co jsem si celou dobu myslel ty vibrace za jízdy i bez brždění způsobovaly ty kotouče, protože když je měnil, tak nic neočistil (debil), ten starej bordel co byl na těch dosedacích plochách za kotoučem způsobil to, že ten totouž neseděl přesně v ose - důsledek každýmu dojde. Dnes jsem sundal i zadní koutouče a očistil je nasadil a sebemenší vibrace vymizely
Takže radím těm co tyhle problémy s vibracema mají a vyměnili už kde co zkuste ty kotouče sundat vyčistit to pořádně, pokud jste to auto koupili nevíte nikdy kdo je tam ty placky nasazoval.... A nestojí to skoro nic a přitom si zkontrolujete ručku a můžete si natřít třmeny atd. Každopádně vibrací jsem se už zbavil.




Takže radím těm co tyhle problémy s vibracema mají a vyměnili už kde co zkuste ty kotouče sundat vyčistit to pořádně, pokud jste to auto koupili nevíte nikdy kdo je tam ty placky nasazoval.... A nestojí to skoro nic a přitom si zkontrolujete ručku a můžete si natřít třmeny atd. Každopádně vibrací jsem se už zbavil.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 135
- Registrován: ned 27.05.2007 00:00
- Bydliště: Chrudim city
- Kontaktovat uživatele:
zdravím...tak konečně skoro po 5 měsíčním hledání téé mé příčiny vibrací(nesnesitelného drnčení) jsem na to přišel...bylo to zadní ložisko kola!!!ač bylo vyzkoušeno na heveru(nejen na heveru prostě jsem zkusil všechno)....viz x mých předešlých příspěvků....tak až teprva skoro po půl roce vibrací začalo hučet!!vyměněno a je klid...snad vám to pomůže...mě to pomohlo k tomu že mám kompletně vymění podvozek v hodnotě cca35tis... 

Dovolím si to tu obnovit. Kdysi jsem tu dostal za uši, že se někomu mícham do vlákna, tak snad tady to tak nebude.
Mam taky problém s vibracema na E61. Vibruje celé auto. Začalo to hned po přezutí. Přezouval se jen zadek. Nechal jsem kola 3x převážit. pořád stejný. Zajel jsem do jinýho servisu, kde je fakt machr.... dovážil mi to do 2g! lepší, ale pořád stejný. Reklamoval jsem tedy pneu a zatim dal na zadek zimní. Bohužel teď jsem zjistil, že (ne tolik) ale dělá to taky. Při stálý rychlosti vibrace periodicky přicházejí a odcházejí.
Navíc se mi sjíždí vnitřky gum. úplně ta vnitřní hrana. Ale tak brutálně, že mi bouchla jedna guma a druhou jsem sundal a už z ní lezla kostra. Je to tak 1 cm na tom rohu běhounu. Obě stejně. Nejvíc asi při ostřejší jízdě.
Předek se mi taky tak sjel, ale po přezutí pneu je to dobrý. Začalo to sjíždění po geometri. Překontrolovali to, ale prej dobrý.
Co jsem se tu dočetl, tak:
1. Nejrychlejší a nejlevnější.... jdu teď sundat zadní kotouče a vyčistit dosedací plochu. Odpoledne to zkusim. To by vysvětlovalo proč to začalo po přezutí.... mohly se kotouče nějak pohnout.
2. dát nový zadní siláče.... ty by měly značit i to sjíždění vnitřků ne?
3. někdo tu psal i o tlumičích..... co myslíte?
Při jízdě to trochu honim po silnici. Pořád jako by mi prdel plavala. Při přejezdu nerovností se nic neozývá! Žádný klepání .. nic. Když bych byl paranoidní, tak bych řekl, že občas zadek na díře trochu ustřelí.... ale to je pořád stejný od tý doby, co jsem to koupil, takže se mi to buď zná, nebo to s problémem nesouvisí.
Mam taky problém s vibracema na E61. Vibruje celé auto. Začalo to hned po přezutí. Přezouval se jen zadek. Nechal jsem kola 3x převážit. pořád stejný. Zajel jsem do jinýho servisu, kde je fakt machr.... dovážil mi to do 2g! lepší, ale pořád stejný. Reklamoval jsem tedy pneu a zatim dal na zadek zimní. Bohužel teď jsem zjistil, že (ne tolik) ale dělá to taky. Při stálý rychlosti vibrace periodicky přicházejí a odcházejí.
Navíc se mi sjíždí vnitřky gum. úplně ta vnitřní hrana. Ale tak brutálně, že mi bouchla jedna guma a druhou jsem sundal a už z ní lezla kostra. Je to tak 1 cm na tom rohu běhounu. Obě stejně. Nejvíc asi při ostřejší jízdě.
Předek se mi taky tak sjel, ale po přezutí pneu je to dobrý. Začalo to sjíždění po geometri. Překontrolovali to, ale prej dobrý.
Co jsem se tu dočetl, tak:
1. Nejrychlejší a nejlevnější.... jdu teď sundat zadní kotouče a vyčistit dosedací plochu. Odpoledne to zkusim. To by vysvětlovalo proč to začalo po přezutí.... mohly se kotouče nějak pohnout.
2. dát nový zadní siláče.... ty by měly značit i to sjíždění vnitřků ne?
3. někdo tu psal i o tlumičích..... co myslíte?
Při jízdě to trochu honim po silnici. Pořád jako by mi prdel plavala. Při přejezdu nerovností se nic neozývá! Žádný klepání .. nic. Když bych byl paranoidní, tak bych řekl, že občas zadek na díře trochu ustřelí.... ale to je pořád stejný od tý doby, co jsem to koupil, takže se mi to buď zná, nebo to s problémem nesouvisí.
Tak jsem se na to podíval.... Ani jsem to nerozdělával. Stačilo zvednout auto a vzít za kolo. Svisle dobrý, ale podélně se vrklá jak prase.
Minimálně jsem koukal, že je vůle v čepu horního ramene.
Má smysl kupovat jen ty horní ramena, nebo tam toho bude víc?
o tohle? http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... TLsBMJCw==
Teda ani nepíšou výrobce, tak aby to nebylo vyrobený z bláta...
Minimálně jsem koukal, že je vůle v čepu horního ramene.
Má smysl kupovat jen ty horní ramena, nebo tam toho bude víc?
o tohle? http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... TLsBMJCw==
Teda ani nepíšou výrobce, tak aby to nebylo vyrobený z bláta...
Na Kelly se vyser, pohledej tady v nabidkach sluzeb a v inzerci, spousta lidi tady prodava dily za fantasticke ceny a dodava je velmi rychle. Zalezi jenom na tom odkud jsi. A podle toho si vyberes "dodavatele" Zrovna ramena a cepy a vubec podvozkove partie je lepsi mit na BMW opravdu dobre a ne nejake blato.
Tak za uši bys měl dostat znova protože s E61 nemáš v 3er sekci co dělat 
nejrychlejší a nejlevnější jak zjistit kde jsou vůle bude zajet do servisu nebo STK na klepačku, tipoval bych že budeš muset na podvozku měnit vsechno aby to bylo ok.
Nevim kam jezdíš na vyvažování kol ale odchylka 2g není žádnej zázrak, spíš takovej standart, profik ať dostane co dostane vždycky trefí nulu
vibrace budou způsobený určitě taky tím že máš nakopnutý kola
až všechno vyměníš a necháš opravit kola tak zajeď na laserovou geometrii

nejrychlejší a nejlevnější jak zjistit kde jsou vůle bude zajet do servisu nebo STK na klepačku, tipoval bych že budeš muset na podvozku měnit vsechno aby to bylo ok.
Nevim kam jezdíš na vyvažování kol ale odchylka 2g není žádnej zázrak, spíš takovej standart, profik ať dostane co dostane vždycky trefí nulu
vibrace budou způsobený určitě taky tím že máš nakopnutý kola
až všechno vyměníš a necháš opravit kola tak zajeď na laserovou geometrii
náhodou jsem sem ještě nahlídnul. Přesunul jsem svý dotazy hned ten den do sekce 5er.
Mam koupenou sadu na generálku zadní nápravy. Zjistil jsem ale, že sám to nezvládnu. Nedokázal jsem dostat siláč ven a nejde mi povolit jedno horní rmeno. Takže je to zatim tak 50% úspěch.
Někam s tim zajedu. Tohle už chce profi vercajk. Už jen drbačka s pružinou byla vopruz.
Mam koupenou sadu na generálku zadní nápravy. Zjistil jsem ale, že sám to nezvládnu. Nedokázal jsem dostat siláč ven a nejde mi povolit jedno horní rmeno. Takže je to zatim tak 50% úspěch.
Někam s tim zajedu. Tohle už chce profi vercajk. Už jen drbačka s pružinou byla vopruz.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 140
- Registrován: úte 02.11.2010 01:00
- Bydliště: Karlovy Vary
Ahoj kluci, dovolím se to tu obnovit,taky mám problém s vybracema na E36 cabrio začíná to od 60km a nepřestává je to cítit hlavně ve volantu ale i v pedálech prostě jako celá kastle by se chvěla.Bylo vyměněno kotouče,desky,čepy,silenty na ramenech,tlumiče,pružiny,ulození tlumičů,prostě už nemám co na přední nápravě vyměnit.Kola vyvažená ,pneu nové.Bohužel vybrace jsou pořád.Napadá mě ještě kardan a nebo ?