Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Komplet výměna brzdových kotoučů a destiček na E90 320d
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
330ix MR2011 - když sem po roce a půl a 70tis km ojel brzdy, taxem nechal všechno vyměnit v cartecu (4x OEM kotouče + desky + čidla - práce = 32 vč. dépéhá)
tožtak s cenama v autorizáku...
(to sem tam měl ešče ale divný setup z výroby - 330x24 vepředu a 336x24 vzadu... což sem zjistil až po cca 120tis km a 3letech provozu.... brzdilo to, to jo, ale tak nějak normálně.... nedávno sem předek upgradoval na S100A ("zvýšení užit. zatížení"), tj 348x30 a ..... ty woe, dyž na to dupnu, taxa autí "nahrbí" (ponoří sa temu předek) a brzdí to fčíl skoro jak ///M3 na keramice... :lovestruck:)
tožtak s cenama v autorizáku...
(to sem tam měl ešče ale divný setup z výroby - 330x24 vepředu a 336x24 vzadu... což sem zjistil až po cca 120tis km a 3letech provozu.... brzdilo to, to jo, ale tak nějak normálně.... nedávno sem předek upgradoval na S100A ("zvýšení užit. zatížení"), tj 348x30 a ..... ty woe, dyž na to dupnu, taxa autí "nahrbí" (ponoří sa temu předek) a brzdí to fčíl skoro jak ///M3 na keramice... :lovestruck:)
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
mimo autorizák sem koupil "prý" originál BMW nové př. tlumiče a po 20tis km sou (podle testu na dvou třepačkách) ZA polovinou života.... takže mimo autorizák fakt neeeeee
btw, fčera sem měl možnost sa projet 325i e91 na OEM brzdách a v porovnání s mým "upgradovým"330ix to teda až tak moc nebrzdilo....
btw, fčera sem měl možnost sa projet 325i e91 na OEM brzdách a v porovnání s mým "upgradovým"330ix to teda až tak moc nebrzdilo....

Já jsem z toho jelen. Chci brzdy, který budou fungovat i při občasným hrubým zacházením, nezkroutí se kotouče a z destiček se mi nebude při otevřeným okně prášit až na hlavu. Mám nejlepší zkušenosti s origo díly. Teď jsem narazil na inzerci od Harezz, který nabízí Zimmermann s nějakými měkčími destičkami. Asi už to tu pár lidí koupilo. Má někdo dlouhodobější zkušenost? Brzdný účinek, kvalita kotoučů, špinění od destiček, životnost.....
Tak konečně. Doufám jen, že jsou správně pro mé auto...
http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-BMW-BRE ... 5667350b13
http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-BMW-BRE ... 5667350b13
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Vojta87 píše:Tak konečně. Doufám jen, že jsou správně pro mé auto...
http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-BMW-BRE ... 5667350b13
Tohle je super cena za origo brzdy

Pokud by jsi chtěl nějakou performance variantu, tak když tak PM

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Hahahaha, to auto o kterem pavproch mluvil vyse, to byla moje princezna a taky ma ATE -))))))))))) Poprve a naposled. Je tu o tom napsano tri az ctyri prdele a v petkach jeste vic. Druhovyroba nebrzdi tak jako original, neni tam to zaseknuti a silne brzdeni. Proste to brzdi hur, vydrzi to polovinu a stoji to samozrejme mene. Nerikam ze to neni pouzitelne, to zase ne, jezdit se s tim sa, ale neni to uplne to prave.
Origo dily mimo autorizak ??? Hahahaha, taky to tady Pavel napsal... Mimochodem, v polsku maji na ate same akce, kotouce za osm stovek. Kdyby nekdo chtel -)) Verte mi, ze to, co dokazou napajcovat dokonale jsou ty obaly, hologramy, pecete a vzhled. A je uplne jedno jestli to je ate, textar, bmw, audi - dokazou nemozne protoze to je tak vynosne, ze si to muzou dovolit.
Nyni resim jednu neprijemnost, dil po cca 7k km uplne na sracky, respektive dva, na kazde strane jeden. Kvalitni znackova druhovyroba, prvovyroba v originale... Samozrejme ze mi zmrdi prodali nejaky pajcung, jenze jak to mam poznat, nepozna to okem nikdo !! Mozna tak ve fabrice kde maji jiste nejake ochranne prvky nebo muzou porovnat ty mini detaily.
Origo dily mimo autorizak ??? Hahahaha, taky to tady Pavel napsal... Mimochodem, v polsku maji na ate same akce, kotouce za osm stovek. Kdyby nekdo chtel -)) Verte mi, ze to, co dokazou napajcovat dokonale jsou ty obaly, hologramy, pecete a vzhled. A je uplne jedno jestli to je ate, textar, bmw, audi - dokazou nemozne protoze to je tak vynosne, ze si to muzou dovolit.
Nyni resim jednu neprijemnost, dil po cca 7k km uplne na sracky, respektive dva, na kazde strane jeden. Kvalitni znackova druhovyroba, prvovyroba v originale... Samozrejme ze mi zmrdi prodali nejaky pajcung, jenze jak to mam poznat, nepozna to okem nikdo !! Mozna tak ve fabrice kde maji jiste nejake ochranne prvky nebo muzou porovnat ty mini detaily.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
napisu to uplne na plnou hubu. Pokud chces mit jistotu ze je to fakt origo dil, autorizak, nic jinaho ti nezbyde. Jenze ten je drahy, nemyslim to drahy nejak zle, proste je to drahsi nez druhovyroba. Pak jsou lide kteri od bmw berou a maji tam nejakou malou marzi, je to velmi individualni, dil od dilu. Tito lide ti muzou prodat dily se svoji marzi a budes je mit o neco levneji. Jenze je to i tak stale drahsi nez druhovyroba. Pak prijde nekdo a rekne ze ate brzdi uplne stejne jako original, pripadne ze v tom neni rozdil a je zpravidla hotovo.
Moje ATE-cka, podotykam ze brane od velmi duveryhodne firmy zde v cz vydrzely maji nyni 55k km, desky mam 9k do vymeny podle bc. Kotouce uz jsou na sracku, ne ze bych je zkrivil, ja bych nezkrivil asi ani starline, ale jsou proste sjete, pod miru. A to jezdim spis jak duchodce, ne ze bych se sem tam nesvez, ale brzdy pouzivam fakticky malo. A proc vydrzely tak malo??? No protoze to hovno brzdi a e91 je docela tezka a kvalita materialu se musi nekde projevit. Bylo to o ctvrtinu levnejsi nez origo a vydrzi to polovinu co origo. Ale kazdy si tim musi projit sam -)
Kdybys tady dal cisla dilu, udelal bys lepe, treba by ti to nekdo nacenil a hodil do SZ.
Moje ATE-cka, podotykam ze brane od velmi duveryhodne firmy zde v cz vydrzely maji nyni 55k km, desky mam 9k do vymeny podle bc. Kotouce uz jsou na sracku, ne ze bych je zkrivil, ja bych nezkrivil asi ani starline, ale jsou proste sjete, pod miru. A to jezdim spis jak duchodce, ne ze bych se sem tam nesvez, ale brzdy pouzivam fakticky malo. A proc vydrzely tak malo??? No protoze to hovno brzdi a e91 je docela tezka a kvalita materialu se musi nekde projevit. Bylo to o ctvrtinu levnejsi nez origo a vydrzi to polovinu co origo. Ale kazdy si tim musi projit sam -)
Kdybys tady dal cisla dilu, udelal bys lepe, treba by ti to nekdo nacenil a hodil do SZ.