Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw e36 328 rada

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
keecer
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pát 29.10.2010 00:00

#1 Příspěvek od keecer »

Ahoj kluci potrebuju zjistit kolik cca vyjde prace + material a vse okolo proste sakum prdum vymena pistnich krouzku na e36 328. Mam moznost ji levne koupit. Diky za odpovedi.
Design
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 30.03.2014 01:00

#2 Příspěvek od Design »

To nejsou jen pístní kroužky to je kompletní generálka motoru!
keecer
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pát 29.10.2010 00:00

#3 Příspěvek od keecer »

je na tom udelana komplet hlava ventily atd. asi mesic to je a jsou v haji pistni krouzky ted.
Design
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 30.03.2014 01:00

#4 Příspěvek od Design »

Vybrus valcu, vyuhlovani ojnic, šaly, brus kliky, nove olejove čerpadlo +vodní, rozvody, idealne srovnat blok + palici jestli neni coz asi teda je veskere tesneni a gufera idealne nova spojka + setrvak. a urcite jsem neco zapomel
marecekoi
Registrovaný
Příspěvky: 551
Registrován: úte 05.04.2011 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od marecekoi »

No to je asi lepší koupit jinej motor :D
Design
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 30.03.2014 01:00

#6 Příspěvek od Design »

Levnejsi urcite.
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#7 Příspěvek od tanner540i »

Vzdy me pobavi myslenka vymeny pistnich krouzku bez honovani..
Uživatelský avatar
mira328
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: sob 12.04.2014 00:00
Bydliště: Kuřim

#8 Příspěvek od mira328 »

marecekoi píše:No to je asi lepší koupit jinej motor :D
no a ten na tom bude stejně :D
e36 328i coupé
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od assassin_tl »

tanner540i píše:Vzdy me pobavi myslenka vymeny pistnich krouzku bez honovani..
On i ten vybrus na nikasilovym motoru neni takova banalita :)
Design
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 30.03.2014 01:00

#10 Příspěvek od Design »

Nevim jak to stoji u tohoto motoru ale me go motoru z meho byvaleho 200sx s14 nissanu do puvodniho stavu stala vic jak 60t
jawamaniak22
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: sob 22.02.2014 01:00
Bydliště: Olomouc

#11 Příspěvek od jawamaniak22 »

Nechci se tu s nikým hádat, čistě ze zajímavosti bych se chtěl zeptat proč je potřeba dělat výbrus válců s výměnou kroužků? je jasný že tohle bylo potřeba na starých jawách, trabantech atd. kde ve válci byl hmatem u horní úvratě cítět schodek ale u těchto motorů který i při nájezdu 250tkm+ mají po celé délce válce krásně zřetelné stopy po honování v nikasilu, tak myslím že to ztrácí smysl, nebo se pletu? díky
dcalibra
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: úte 13.11.2007 01:00

#12 Příspěvek od dcalibra »

jawamaniak22 píše:Nechci se tu s nikým hádat, čistě ze zajímavosti bych se chtěl zeptat proč je potřeba dělat výbrus válců s výměnou kroužků? je jasný že tohle bylo potřeba na starých jawách, trabantech atd. kde ve válci byl hmatem u horní úvratě cítět schodek ale u těchto motorů který i při nájezdu 250tkm+ mají po celé délce válce krásně zřetelné stopy po honování v nikasilu, tak myslím že to ztrácí smysl, nebo se pletu? díky
Taky by mě to zajímalo, teď jsem měl rozebranou M50 z roku 1992 a válce měly zřetelné stopy po honování a vypadaly jak nové, podotýkám vypdaly (nové jsem ještě nikdy neviděl :D )
Design
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 30.03.2014 01:00

#13 Příspěvek od Design »

Je to vše o poměření jestli je to vše v pořádku pak se to honovat nemusí ale pakliže už to delam tak to delam asi i proto aby mel motor dobre tlaky. A ad mi nikdo nevyklada ze motor ktery ma najetych 250t ma tlaky jako novy motor :)
dcalibra
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: úte 13.11.2007 01:00

#14 Příspěvek od dcalibra »

Design píše:Je to vše o poměření jestli je to vše v pořádku pak se to honovat nemusí ale pakliže už to delam tak to delam asi i proto aby mel motor dobre tlaky. A ad mi nikdo nevyklada ze motor ktery ma najetych 250t ma tlaky jako novy motor :)
Jen mě zajímalo kdyby teda někdo vyměnil jen kroužky jestli je tam nějaká hrozba poškození (vydření) nebo jen hrozí, že to bude bez efektu. Někde jsem tu četl topic kde někdo řešil šílenou spotřebu oleje na M54B30, dotyčný psal, že vyměnil kroužky, separátor a tím snížil spotřebu oleje na minimum.
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#15 Příspěvek od Paty »

předpokládám že se jedná o motor který má hlinikový blok s nikasilem?
Pokud je nikasil v pořádku a není nikde nic vydřené a žádný velký schod a nadměrná ovalita válce.
Tak výměna kroužků, kluzných ložisek co jsou na klice, generálku hlavy jako jsou gufera okolo ventilů zabroušení ventilů atd. a jiných nových těsnění a nemůže to brát olej ani za nic.
Odpovědět