Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw e36 328 rada
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
Nechci se tu s nikým hádat, čistě ze zajímavosti bych se chtěl zeptat proč je potřeba dělat výbrus válců s výměnou kroužků? je jasný že tohle bylo potřeba na starých jawách, trabantech atd. kde ve válci byl hmatem u horní úvratě cítět schodek ale u těchto motorů který i při nájezdu 250tkm+ mají po celé délce válce krásně zřetelné stopy po honování v nikasilu, tak myslím že to ztrácí smysl, nebo se pletu? díky
Taky by mě to zajímalo, teď jsem měl rozebranou M50 z roku 1992 a válce měly zřetelné stopy po honování a vypadaly jak nové, podotýkám vypdaly (nové jsem ještě nikdy neviděljawamaniak22 píše:Nechci se tu s nikým hádat, čistě ze zajímavosti bych se chtěl zeptat proč je potřeba dělat výbrus válců s výměnou kroužků? je jasný že tohle bylo potřeba na starých jawách, trabantech atd. kde ve válci byl hmatem u horní úvratě cítět schodek ale u těchto motorů který i při nájezdu 250tkm+ mají po celé délce válce krásně zřetelné stopy po honování v nikasilu, tak myslím že to ztrácí smysl, nebo se pletu? díky

Jen mě zajímalo kdyby teda někdo vyměnil jen kroužky jestli je tam nějaká hrozba poškození (vydření) nebo jen hrozí, že to bude bez efektu. Někde jsem tu četl topic kde někdo řešil šílenou spotřebu oleje na M54B30, dotyčný psal, že vyměnil kroužky, separátor a tím snížil spotřebu oleje na minimum.Design píše:Je to vše o poměření jestli je to vše v pořádku pak se to honovat nemusí ale pakliže už to delam tak to delam asi i proto aby mel motor dobre tlaky. A ad mi nikdo nevyklada ze motor ktery ma najetych 250t ma tlaky jako novy motor
předpokládám že se jedná o motor který má hlinikový blok s nikasilem?
Pokud je nikasil v pořádku a není nikde nic vydřené a žádný velký schod a nadměrná ovalita válce.
Tak výměna kroužků, kluzných ložisek co jsou na klice, generálku hlavy jako jsou gufera okolo ventilů zabroušení ventilů atd. a jiných nových těsnění a nemůže to brát olej ani za nic.
Pokud je nikasil v pořádku a není nikde nic vydřené a žádný velký schod a nadměrná ovalita válce.
Tak výměna kroužků, kluzných ložisek co jsou na klice, generálku hlavy jako jsou gufera okolo ventilů zabroušení ventilů atd. a jiných nových těsnění a nemůže to brát olej ani za nic.