Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 výměna olejového separátoru -> syčí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
Zdravím všechny,
dnes jsem dokončil výměnu separátoru a hadic, ze separátoru vytékala nebo se spíš sunula pěkná sviňárna a spodní hadice byly uplně ucpaný, vše jsem pročistil včetně plechové trubky až do vany, nasadil nový separátor a vše smontoval jak má být....
-po nastartovaní motor běží klasicky pěkně bez škubaní nebo jiných neobvyklých jevů ovšem z míst separátoru slyším jemné monotoní syčení které s přidáním plynu mizí (skoro jde slyšet jak zabere membrána) ale po spadnutí otáček opět jemně syčí..... vše jse slyšet jen s otevřenou kapotou ale celkem dost, se zavřenou ne nebo skoro ne
na první a druhé foto je jen pro zajímavost to co tam teklo, na poslední foto je místo napojení hadičky na nějaký válec a našel jsem že ten spoj byl už opravovaný.....
moje otázky:
1) Je to normální stav to že odlučovač mírně syčí??? se starým odlučovačem to bylo tiché bez syčení ale zase byly dole ucpaný odtokový trubky
2) Na co je ten válec na foto označený číslem "1" a jak má na něj být originálně napojena hadička "2"?
3) dá se hadička "2" nebo i jiné díly koupit zvlášť abch ten spoj dal dokupy?
PS: když otevřu víčko motoru nebo vytáhnu měrku tak otáčky spadnou a motor začně kuckat což vím že je ok
dnes jsem dokončil výměnu separátoru a hadic, ze separátoru vytékala nebo se spíš sunula pěkná sviňárna a spodní hadice byly uplně ucpaný, vše jsem pročistil včetně plechové trubky až do vany, nasadil nový separátor a vše smontoval jak má být....
-po nastartovaní motor běží klasicky pěkně bez škubaní nebo jiných neobvyklých jevů ovšem z míst separátoru slyším jemné monotoní syčení které s přidáním plynu mizí (skoro jde slyšet jak zabere membrána) ale po spadnutí otáček opět jemně syčí..... vše jse slyšet jen s otevřenou kapotou ale celkem dost, se zavřenou ne nebo skoro ne
na první a druhé foto je jen pro zajímavost to co tam teklo, na poslední foto je místo napojení hadičky na nějaký válec a našel jsem že ten spoj byl už opravovaný.....
moje otázky:
1) Je to normální stav to že odlučovač mírně syčí??? se starým odlučovačem to bylo tiché bez syčení ale zase byly dole ucpaný odtokový trubky
2) Na co je ten válec na foto označený číslem "1" a jak má na něj být originálně napojena hadička "2"?
3) dá se hadička "2" nebo i jiné díly koupit zvlášť abch ten spoj dal dokupy?
PS: když otevřu víčko motoru nebo vytáhnu měrku tak otáčky spadnou a motor začně kuckat což vím že je ok
- Přílohy
-
- 240720141622.jpg (77.37 KiB) Zobrazeno 1662 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
tady jsou videa (zvuk jakoby "diesel" jsou LPG vstřikovače)
http://youtu.be/Tk54XMw4Z28
http://youtu.be/h70kKFoKkLw
http://youtu.be/Tk54XMw4Z28
http://youtu.be/h70kKFoKkLw
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
separátor jsem měnil také, ale není na něm nic co by syčelo. Jak si ho měnil? Já pro lepší přístup sundával celé sání a rovnou vše pročistil i klapku. Chce to zkontrolovat všechny hadice od sání, nebo i těsnění, zda je nemáš někde prasklé. Mě syčel prasklý gumový O kroužek díl č. 15 u teplotního čidla. Bylo to poznat při vypnutí motoru.
- Přílohy
-
- sání.png (85.55 KiB) Zobrazeno 1602 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
ja sundal pri vymene jen airbox a trubku privodu vzduchu k altiku a potom svymi nacvicenymi mechanicko-gynekologickymi chvaty (samo ze ku*vy litaly) povolil separator z ulozeni (3x maly sroubek) a odpojil hadici tesnenou o-krouzky ktera vede do hlavy a odpojil klasickou hadici co vede separovany olej zpet k merce..... Obe hadice byly ok i o krouzky, hadice jsem tedy vycistil, nasadil novej separator znacky VAICO naklapl horni hadici, nasadil spodni a doskladal zbytky a hotovo.... Od te doby syci a pokud tobe to po vymene nedelalo a vycistil si celej odtok jako ja tak teda soudim ze to nebude normalni jev...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
Tak včera jsem navštívil intelcar olomouc aby se na to mrkli, a jak už je pravidlem tak separátor byl za přítomnosti technika uplně potichu, po dnešním raním startu byl zase trošku slyšet ale malinko. Po poradě s mechošem z intelcaru je to skutečne separátor, kterej zřejmě potřebuje trochu nasát olej a prohřát se.... separátor sem, nekupoval v bmw ale v prověřeném obchodě značku VAICO která je udajně original pro BMW, hadice jsem všecky dal správně, žádnou omylem neodpojil a těsnost a spuchřelost kontroloval, neboj mám už nějaký zkušenosti a určo bych sem nepsal dotazy proč mi to syčí kdybych měl ruplou hadici....
Ocenil bych ale kdyby sem napsali své zkušenosti s touto výměnou další jestli novej separátor byl trochu slyšet syčením (předpoklad je vyčištěná odtoková hadice a trubka do vany a otevřená kapota-se zavřenou to slyšet není)
Ocenil bych ale kdyby sem napsali své zkušenosti s touto výměnou další jestli novej separátor byl trochu slyšet syčením (předpoklad je vyčištěná odtoková hadice a trubka do vany a otevřená kapota-se zavřenou to slyšet není)