Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 316 nedostatecny vykon, pri plnem plynu cuka

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bougee
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 14.09.2012 00:00

#1 Příspěvek od Bougee »

Zdravim.
Koupil jsem si na popojizdeni e36 316ku.
Krome toho ze to ma maly vykon, tak to za jizdy pri seslapnuti plynu az na podlahu to nejede zcela plynule, cuka to a myslim si, ze to jede bez problemu az od 5.ooo otacek a vic.
diagnostika hlasi pouze chybu airbagu

Chci se zeptat zdali to muze byt jen sanim falesneho vzduchu, nebo spatnou vahou vzduchu, ale spis tim, ze by to jelo jen na 3 valce?

Dekuji za odpoved.
Design
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 30.03.2014 01:00

#2 Příspěvek od Design »

Vymenit palivovy filtr do nadrže nalit čistič pal. soustavy a vstřikovaču vymenit svičky a pak uvidiš.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#3 Příspěvek od Foldas »

Může to dělat váha vzduchu, díra v sacím traktu, jestli se ti zdá že to jede semtam na tři válce tak zkontroluj a proměř rozdělovač, zapalovací kabely. ještě potenciometr škrtící klapky lambda sonda. Tlak paliva na liště při plném zatížení
Bougee
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 14.09.2012 00:00

#4 Příspěvek od Bougee »

při studeném motoru to cca 4 sekundy běží normálně, pak jako by to chtělo chcípnout, spadnou otáčky, a pak se to zase normálně rozjede a zase po 4 sekundách to samé. palivový filtr vyměním a svíčky také. zkusím i váhu vzduchu.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#5 Příspěvek od Foldas »

tohle vypadá na díru v sání
Bougee
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 14.09.2012 00:00

#6 Příspěvek od Bougee »

poznám díru v sání a špatným těsněním nebo to radši hodím mechanikovi?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#7 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Bougee
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 14.09.2012 00:00

#8 Příspěvek od Bougee »

Prostudoval jsem si ten odkaz. Super clanek.
Odpovida to me situaci s tim, ze na max otacky musim dlouho cekat. Je moznost to nejak overit? Treba ze by se ten elektromagneticky ventil, ovladajici DISA klapku, odpojil?

Jsem zatim jen amater, ale logicky vyplyva z Tveho clanku, ze po odpojeni elektromagnetickeho ventilu by mel jen klesnout vykon a nebo se situace nezmeni pokud je spatny ten ventil.

Jsem blizko?

Dekuji za odpoved
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#9 Příspěvek od starML Člen Klubu »

- najdi ten elektromagnetický ventil a odpoj konektor
- vezmi si někde 12 Voltů a "nadráždi" kontak toho elektroventilu => musí cvakat
- najdi a rozpoj hadičku mezi tou podtlakovou komorou s membránou a elektroventilem
- zkus třeba pusou vtáhnout vzduch z té hadičky připojené k podtlakové komoře=> musíš cítit odpor, protože teď se musí pohnout to táhlo DISA klapky, zpátky ho tahá pružina
- pokud budeš tahat vzduch bez odporu => je prasklá ta membrána
Bougee
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 14.09.2012 00:00

#10 Příspěvek od Bougee »

takže to můžu vyzkoušet třeba když to přípojím místo předního světla?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#11 Příspěvek od Foldas »

jo
Bougee
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 14.09.2012 00:00

#12 Příspěvek od Bougee »

obě hadičky jsou zpuchřelé, tu jednu jsem zatím vyměnil za hadičku z ostřikovačů.
membrána bude asi dobrá, cítil jsem odpor když jsem do sebe tahal vzduch.

bohužel na ty kontakty jsem se nedostal, protože tam ze shora není vůbec vidět a já nevím jak to vyndat. zítra koupím nějaké dva dráty a mini krokodýly k nim.
Bougee
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 14.09.2012 00:00

#13 Příspěvek od Bougee »

tak jsem to vyzkoušel.
ze začátku to cvaklo asi třikrát za sebou a pak už jen jednou po každém zapojení proudu.

kromě zpuchřelých hadiček, co by to mohlo ještě dělat?
Michaelbmw
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: pát 10.08.2012 00:00

#14 Příspěvek od Michaelbmw »

Ahoj, mám 316i motor m43b16 auto mi taky cukalo a jelo že nejelo. muj problém byl...prasklá hadice od váhy vzduchu k motoru, po výměně zlepšení, ale pořád to cuká tak jsem změřil komprese a jeden válec nenatlačí takže to jde na tři a to je příčina mého cukání...ty jsi si měřil tlaky :?: :?:
Odpovědět