Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 316i M40 nestartuje - Vyřešeno
Ahoj, měl bych na vás dotaz. Před pár dny jsem parkoval a při úplném vytočení rejdu do prava mi najednou zakolísali otáčky a auto chcíplo, od té doby nejde vůbec nastartovat. Předtím jsem měl probém s kolísáním otáček při studeném motoru chvíli po startu mezi 500-1200ot, což po chvíli vždy ustalo a zase při chcípnutí a novém nastartování to chvíli kolísalo. Ale teď vůbec nejde nastartovat. Palivové čerpadlo je v pořádku a na druhou polohu sepne a natlakuje. Dnes chci ještě vyzkoušet svíčky, jestli dávají jiskru, napadá vás čím by to mohlo být? A jak případně zkontrolovat čidla otáček vačky a toho čidla na jednom z kabelů ke svíčce jestli jsou v pořádku?
Zde je video : "http://www.youtube.com/watch?v=75IXdaiYRvw"
Jde o 316i, 10/1992 motor M40.
- lambda je nová
- čerpadlo tlakuje a zkoušel jsem i odpojit váhu vzduchu a stejné
Předem moc díky za případnou radu a jakoukoliv pomoc
Zde je video : "http://www.youtube.com/watch?v=75IXdaiYRvw"
Jde o 316i, 10/1992 motor M40.
- lambda je nová
- čerpadlo tlakuje a zkoušel jsem i odpojit váhu vzduchu a stejné
Předem moc díky za případnou radu a jakoukoliv pomoc
Takže pakliže mi půjde jiskra a nebo půjde palivo až k motoru, tak to určtě není čidlo a problém je někde jinde? A na co bych se můl případně potom soustředit?Foldas píše:m40 má pouze čidlo kliky pokud nejde nepujde ani čerpadlo jiskra ani vstřiky.Při zapnutí klíčku čerpadlo jen natlakuje palivovou soustavu a zase vypne.
Snad budu mít večer možnost se na to podívat a zkusit svíčky a palivo, jestli při startu vše dává a nebo ne. Případně se zkusím podívat i na rovod. Pak budu informovat jak to vypadá a co dál případně řešit. Zatím moc díky za informace a rady. Dost mi to pomáhá, nechci měnit vše a doufat, že to bude zrovna to špatné
Tak sem před chvíli zjistil, že jiskra jde. Jen nevim, které relé mám vyndat, abych vyzkoušel jestli jde palivo až k motoru (svorky 30 a 87 propojit). Takže vzhledem k tomu, že jde jiskra, tak bych vyloučil svíčky, rozdělovač, senzor otáček kliky a rozvody si taky myslím, že jsou v pohodě, když pálí. Tak už nevim, čím by to mohlo bejt. Napadá vás něco?
rele je vedle pojistkovky(jsou tam tři barva by měla být hněda)Můžeš mít čerpadlo po smrti není potřebný tlak na liště. ještě bych skontroloval nastavení rozvodu jestli to nepřeskočilo mě osobně se kdysi urval klínek na vačkovem kole a pootočilo se po 180 stupňu taky mi chvili trvalo než jsem na to přišel.Zdechlo to při volnoběhu na křižovatce. M40 je primitivni motor kteremu fakt stačí jen to čidlo kliky a nějak běží
Snad se k tomu v neděli dostanu a podívám se na to. A jak bych poznal ten rozvod? Budou tam nějaký rysky vzájemnejch poloh vůči sobě? A to relé stačí jen vyndat, propojit drátek 30 a 87 a zkusit zastartovat, a mělo by se něco dít?Foldas píše:rele je vedle pojistkovky(jsou tam tři barva by měla být hněda)Můžeš mít čerpadlo po smrti není potřebný tlak na liště. ještě bych skontroloval nastavení rozvodu jestli to nepřeskočilo mě osobně se kdysi urval klínek na vačkovem kole a pootočilo se po 180 stupňu taky mi chvili trvalo než jsem na to přišel.Zdechlo to při volnoběhu na křižovatce. M40 je primitivni motor kteremu fakt stačí jen to čidlo kliky a nějak běží
Tak už nemám baterku, takže nevim, ale z původního filtru vyteklo hodně benzínu na obě strany, ale z té jedné byl hodně špinavej. Předchozí majitel se vyjádřil tak, že měnil palivové čerpadlo (cca 4 měsíce zpět). Svíčky dávají jiskru (což by asi nedávali, kdyby byly skočený rozvody a nebo v háji rozdělovač). Takže už mě nic nenapadá. Nějaké další nápady?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
- Kontaktovat uživatele:
Tak se mi taky auto rozhodlo nestartovat..
Jen mám motor M43. Z práce jsem nastartoval, odjel, ale za jízdy mi to zdechlo a nechytlo ani na na kvalt..
Jak je to s čerpadlem? Teď není slyšet, ale nevím, zda je natlakovaný, nebo tlak spadne a čerpadlo by se mělo ozvat při každém startu?
Nebo mi natekla voda k řídící jednotce.. Zatim pořád dost prší, tak se nemůžu v tom hrabat..
Hlavně mě zajímá, jestli má být slyšet čerpadlo při každém otočení klíčku nebo ne.
Díky

Jak je to s čerpadlem? Teď není slyšet, ale nevím, zda je natlakovaný, nebo tlak spadne a čerpadlo by se mělo ozvat při každém startu?
Nebo mi natekla voda k řídící jednotce.. Zatim pořád dost prší, tak se nemůžu v tom hrabat..
Hlavně mě zajímá, jestli má být slyšet čerpadlo při každém otočení klíčku nebo ne.
Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
- Kontaktovat uživatele:
Edit. Tak po dvou hodinách auto nastartovalo, ale po cca minutě kdy šlo na volnoběh, tak zdechlo a už nenaskočilo. Ami mesliším čerpadlo v nádrži. Nebo bude jinde zakopanej pes. Jelikož jsem potom odpojil konektor od váhy a od kabelu co vede ke krabičce cívky ke svíčkám. Po zapojení to naskočilo zase na otočení klíčkem, ale opět asi jen minutu a víc ani ránu. Tak jsem z toho jelen.. 
