Zdravím,
jakožto laik se chci zeptat co by mohlo být příčinou hlasitého syčení od motoru při akceleraci od 1,5k otáček a výš. Zvuk zdá se vychází přímo z motorového prostoru před řidičem. Tímto to začalo pár dní zpět a teď se přidal i dým z výfuku (předtím nebyl žádný nebo minimálně) zbarvený do hněda, lehce ubyl i výkon i když to je možná jen pocit...budu vděčný za jakýkoliv tip, nápad, podezření...díky moc
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e46 320d - sykot a čoud
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Problém vyřešen - prošly sme hadice a děravá byla vzduchová hadice od posilovače brzd - výměna problém nevyřešila, takže sme pokračovaly dál a hlavní příčina bylo děravé koleno z turba do sání.
Měl sem v minulosti menší požár od špatně zrepasovaného startéru takže proto to vypadá že to mám jako cedník
Díky za podporu 
Měl sem v minulosti menší požár od špatně zrepasovaného startéru takže proto to vypadá že to mám jako cedník


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 193
- Registrován: stř 19.10.2005 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
A koukala jsi i na sání? Mě to kvílelo u sání, pro jistotu jsem měnil ty kulaté i obdélníkové těsnění. Ucházelo to u 5. válce tím kulatým u vstřiků, byl tam pěkně zaplácanej motor.
Stejně jako jsi to měla ty i u mě bylo prasklé koleno sání na levé straně, bohužel byl problém sehnat to správné, protože značení původního nebylo dle RealOEM. Proto mě nejdřív dorazilo to menší, pravé, co je před Intercoolerem. Než se koleno vyměnilo, byl úplně černý zadek auta:-)
Ještě to ale nepřestalo a je prý ještě nějaká netěsnost u EGR ventilu a u turba. Ach jo, když se to sere, tak rovnou všechno
Stejně jako jsi to měla ty i u mě bylo prasklé koleno sání na levé straně, bohužel byl problém sehnat to správné, protože značení původního nebylo dle RealOEM. Proto mě nejdřív dorazilo to menší, pravé, co je před Intercoolerem. Než se koleno vyměnilo, byl úplně černý zadek auta:-)
Ještě to ale nepřestalo a je prý ještě nějaká netěsnost u EGR ventilu a u turba. Ach jo, když se to sere, tak rovnou všechno
