Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW e46 320d - sykot a čoud

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Walis
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 03.08.2013 00:00
Bydliště: Šumperk

#1 Příspěvek od Walis »

Zdravím,
jakožto laik se chci zeptat co by mohlo být příčinou hlasitého syčení od motoru při akceleraci od 1,5k otáček a výš. Zvuk zdá se vychází přímo z motorového prostoru před řidičem. Tímto to začalo pár dní zpět a teď se přidal i dým z výfuku (předtím nebyl žádný nebo minimálně) zbarvený do hněda, lehce ubyl i výkon i když to je možná jen pocit...budu vděčný za jakýkoliv tip, nápad, podezření...díky moc
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#2 Příspěvek od beny-maser »

netěsnost na vedení vzduchu od turba do motoru, motor má málo vzduchu proto to čmoudí
musíš hledat
petr-mat
Registrovaný
Příspěvky: 90
Registrován: pát 17.04.2009 00:00
Bydliště: Kouřim(Kolín)

#3 Příspěvek od petr-mat »

Viděl bych to stejně. Stejný problém jsem řešil cca před rkem a byla to prasklá hadice od EGR ventilu do intercooleru.
Walis
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 03.08.2013 00:00
Bydliště: Šumperk

#4 Příspěvek od Walis »

Problém vyřešen - prošly sme hadice a děravá byla vzduchová hadice od posilovače brzd - výměna problém nevyřešila, takže sme pokračovaly dál a hlavní příčina bylo děravé koleno z turba do sání.
Měl sem v minulosti menší požár od špatně zrepasovaného startéru takže proto to vypadá že to mám jako cedník :D Díky za podporu :)
landys
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 19.10.2005 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od landys »

A koukala jsi i na sání? Mě to kvílelo u sání, pro jistotu jsem měnil ty kulaté i obdélníkové těsnění. Ucházelo to u 5. válce tím kulatým u vstřiků, byl tam pěkně zaplácanej motor.
Stejně jako jsi to měla ty i u mě bylo prasklé koleno sání na levé straně, bohužel byl problém sehnat to správné, protože značení původního nebylo dle RealOEM. Proto mě nejdřív dorazilo to menší, pravé, co je před Intercoolerem. Než se koleno vyměnilo, byl úplně černý zadek auta:-)
Ještě to ale nepřestalo a je prý ještě nějaká netěsnost u EGR ventilu a u turba. Ach jo, když se to sere, tak rovnou všechno :-(
Odpovědět