spotreba E92 330XD
-
pjotr
- Registrovaný
- Příspěvky: 58
- Registrován: stř 04.06.2008 00:00
-
Paras_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: stř 05.05.2010 00:00
-
pragdejf
- Registrovaný
- Příspěvky: 576
- Registrován: ned 19.04.2009 00:00
- Bydliště: praha
-
Paras_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: stř 05.05.2010 00:00
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2260
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
-
mike-ee
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Klubové ID: 2481
manuál a zadek, to je ten rozdíl, taky jezdím takovou spotřebu v 335i ale manuál zadek.
Mám jen krátkodobé zkušenosti s 330xd co jsem měl půjčenou v automatu, 9,3 litrů mi to vycházelo v normálním provozu v době kdy jsem s 320d manuál, zadek dělal stejné trasy za 6 litrů. Dá se s tím jezdit i levněji ale už ne o moc, pod 8 litru bych s tím autem nepočítal...
Mám jen krátkodobé zkušenosti s 330xd co jsem měl půjčenou v automatu, 9,3 litrů mi to vycházelo v normálním provozu v době kdy jsem s 320d manuál, zadek dělal stejné trasy za 6 litrů. Dá se s tím jezdit i levněji ale už ne o moc, pod 8 litru bych s tím autem nepočítal...
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2260
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Vím že manuál zadek je trochu něco jiného. Kdysi se říkalo, že čtyřkolka přidá cca litr a automat další litr. Dneska už by ty rozdíly snad neměly být takové .. řekl bych ta litr na čtyřkolku i automat dohromady. V tomto světle moc nevidím důvod kupovat naftu...
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau

Top down
Calming machine

-
mato00
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř 25.12.2013 01:00
- Klubové ID: 3452
-
Paras_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: stř 05.05.2010 00:00
-
filovo
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: ned 09.03.2014 01:00
-
Paras_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: stř 05.05.2010 00:00
-
Srbik
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
- Bydliště: Prague a okolí
-
Paras_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: stř 05.05.2010 00:00
-
Srbik
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: čtv 10.10.2013 00:00
- Bydliště: Prague a okolí
-
Paras_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: stř 05.05.2010 00:00
-
Paras_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: stř 05.05.2010 00:00
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2260
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Základem je diagnostika. Než se na ni dostaneš, tak si můžeš třeba ve skrytém menu zkontrolovat, jestli se ti správně ohřívá motor. Pokud by byl problém s DPF, tak by to spíš hlásilo problém než zmizelo položku stavu z iDrive
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau

Top down
Calming machine

-
mato00
- Registrovaný
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř 25.12.2013 01:00
- Klubové ID: 3452
-
Paras_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: stř 05.05.2010 00:00
-
JakubST
- Registrovaný
- Příspěvky: 66
- Registrován: čtv 26.12.2013 01:00
Když už se tu mluví o skrytém menu na iDrive, kde to prosím najdu? Také bych rád rád koukl na teplotu motoru
Jinak k tématu, s 335d jezdím Prahu mezi 9-11. Mimo ní se lze dostat i k 6, ale to už je fakt na pohodu. Dlouhodobou mám kolem 8 s tím, že spotřebu neřeším, jen si ji občas zkontroluji dle tankovaní, zdali je vše ok.
Jinak k tématu, s 335d jezdím Prahu mezi 9-11. Mimo ní se lze dostat i k 6, ale to už je fakt na pohodu. Dlouhodobou mám kolem 8 s tím, že spotřebu neřeším, jen si ji občas zkontroluji dle tankovaní, zdali je vše ok.
