Vymena 1,6 za 2,5
-
Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 30.03.2014 01:00
-
Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
-
Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 30.03.2014 01:00
-
Misa
- Moderátor
- Příspěvky: 3384
- Registrován: pát 01.10.2004 00:00
- Bydliště: Střední Čechy
- Klubové ID: 62
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
-
Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 30.03.2014 01:00
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 30.03.2014 01:00
-
roman320
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: pon 24.05.2010 00:00
- Bydliště: kousek od kyjova
- Klubové ID: 2840
-
Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 30.03.2014 01:00
-
roman320
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: pon 24.05.2010 00:00
- Bydliště: kousek od kyjova
- Klubové ID: 2840
-
Maysner
- Registrovaný
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2503
zacnem jinak. Vymena motoru v trabantu nebo cem? Chce to napsat trosku presnejsi info o aute. Co je to za model, jakej tam je motor, jakej tam chces dat motor ....
Pokud se jedna o E36 316i, tak te ceka vymena cele zadni napravy za kotoucovou, posileni prednich brzd na vnitrne chlazeny, jinej stabilizator vepredu, samozrejme motor s prevodovkou a kardanem, presunuti baterky do kufru ......
Prestavoval jsem jak 316i, tak 318i na sestivalce. Neni v tom problem, ale zabere to cas a penize
Pokud se jedna o E36 316i, tak te ceka vymena cele zadni napravy za kotoucovou, posileni prednich brzd na vnitrne chlazeny, jinej stabilizator vepredu, samozrejme motor s prevodovkou a kardanem, presunuti baterky do kufru ......
Prestavoval jsem jak 316i, tak 318i na sestivalce. Neni v tom problem, ale zabere to cas a penize
-
Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 30.03.2014 01:00
-
Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
-
odapoz
- Registrovaný
- Příspěvky: 114
- Registrován: pát 31.08.2012 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
začal bych otázkou co chceš.
přijde ti 1.6 slabá a chceš jen silnější 2.5? kup jiný auto.
chceš si postavit dobrou e36? tak jo, ale pořádně!
no budeš muset vyměnit brzdy, takže na předek rovnou buď M3 e36 nebo 330i e46, nebo nějakou lepší alternativu než seriový, na zadku postačí z 2.5
samozřejmostí je samosvor (funkční, netekoucí)
čepy a silentbloky už nebudou nejlepší a není níc horšího než vůle na podvozku, takže všechno nový, silentbloky ideálně PU (strongflex, powerflex, ...)
když už budeš všechno rozebírat tak by toho chtělo využít a všechno zbavit rzi a znova nalakovat
tlumiče a pružinou už jsou taky v háji, takže nový, ale asi nemá smysl kupovat origo, každý má rád jinou výšku auta takže stavitelnej se jeví jako ideál, buď se spokojíš s levnějšíma jako JOM, TA, pokud chceš mít plnou kontrolu nad podvozkem tak něco jako BC, XYZ
doufám že interiér máš se sportovníma sedačkama bez jedinýho poškození! jestli ne tak napravit, jako zajímavá alternativa jsou přední sportovní sedačky z e46, volant pouze nějaký origo (ideálně samozřejmě Mkovej)
tak a teď už chybí jen exteriér, takže přední+zadní Mkovej nárazník, přední samozřejmě komplet s lízatkem, náfukama k brzdám a mlhovkama, plastový prahy, pouze origo světla (žádnej crystal, led, čirý blinkry, atd.), sehnat vkusný kola - platí že co nemá límec a 17" to není ono.
určitě je nutno abys nakonci měl i 2.5 v TP a auto vypadalo aspoň trochu k světu, jinak bys mohl dopadnout jako tehle neprodej hnus http://auto.bazos.cz/inzerat/36666860/B ... -sleva.php
přijde ti 1.6 slabá a chceš jen silnější 2.5? kup jiný auto.
chceš si postavit dobrou e36? tak jo, ale pořádně!
no budeš muset vyměnit brzdy, takže na předek rovnou buď M3 e36 nebo 330i e46, nebo nějakou lepší alternativu než seriový, na zadku postačí z 2.5
samozřejmostí je samosvor (funkční, netekoucí)
čepy a silentbloky už nebudou nejlepší a není níc horšího než vůle na podvozku, takže všechno nový, silentbloky ideálně PU (strongflex, powerflex, ...)
když už budeš všechno rozebírat tak by toho chtělo využít a všechno zbavit rzi a znova nalakovat
tlumiče a pružinou už jsou taky v háji, takže nový, ale asi nemá smysl kupovat origo, každý má rád jinou výšku auta takže stavitelnej se jeví jako ideál, buď se spokojíš s levnějšíma jako JOM, TA, pokud chceš mít plnou kontrolu nad podvozkem tak něco jako BC, XYZ
doufám že interiér máš se sportovníma sedačkama bez jedinýho poškození! jestli ne tak napravit, jako zajímavá alternativa jsou přední sportovní sedačky z e46, volant pouze nějaký origo (ideálně samozřejmě Mkovej)
tak a teď už chybí jen exteriér, takže přední+zadní Mkovej nárazník, přední samozřejmě komplet s lízatkem, náfukama k brzdám a mlhovkama, plastový prahy, pouze origo světla (žádnej crystal, led, čirý blinkry, atd.), sehnat vkusný kola - platí že co nemá límec a 17" to není ono.
určitě je nutno abys nakonci měl i 2.5 v TP a auto vypadalo aspoň trochu k světu, jinak bys mohl dopadnout jako tehle neprodej hnus http://auto.bazos.cz/inzerat/36666860/B ... -sleva.php
-
Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 30.03.2014 01:00
-
Lopatta
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: ned 14.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
-
TeggyM3
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: ned 11.10.2009 00:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
