Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 320d E46 110kW - Nadměrná kouřivost
Když jsem koupil E46 320D 110kw kouřila úplně stejně(jakákoliv rychlost-sešlápnutej plyn a kouře jak z tatry na trucktrialu
) Auto jsem kupoval s tím že je v háji turbo, to jsem nechal vyměnit a zlepšení nic moc-spíš nic než moc
. Při další návštěvě servisu, která s tímhle problémem ale nesouvisela, přišli na prasklinu v hadici od intercooleru do EGR ventilu. Doma jsme jí na rychlo provizorně zalepili tmelem, přez to kus gumy s duše a fest omotat kobercovkou-no stydím se ale bylo to vyloženě na zkoušku, i kdyby to mělo vydržet pár kiláků. Nicméně jsem na to najezdil kilometrů pár set, než jsem sehnal jinou a vyměnil. Zlepšení bylo víc než markantní-kouř fuč(tedy trochu jo, auto je čipnutý) a táhlo až jsem se toho poprvé doslova lekl. Jeden postřeh ještě mám, když to kouřilo a nejelo, bylo to lepší když jsem plyn přidával postupně a pomalinku, než když jsem pedál rychle sešlápl. Možná byla v háji jen hadice, možná i turbo, to teď už stejně nemá smysl řešit, ale být tebou začal bych s tou jednodušší a levnější variantou-hadice. Držím palce

