Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

motor 330d / 325d e9x LCI

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#1 Příspěvek od Kubin »

Ahoj, přemýšlím o koupi e91 s motorem 325d 145kw LCI- měl by být identický s 330d 180kw.

Prosím ty, co by mi mohli o techto motorech cokoli říct (nějaké zkušenosti, problemy,poruchy, neduhy i klady) prostě vše :D

Někde jsem četl, že ty motory mají hliníkový blok a že to může být problém.?

Zkoušel jsem hledat ale nepodařilo se. Předem díky za odpovědi.
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

#2 Příspěvek od ugurundu »

Ahoj,

Mas tam chybku 145 kw je prelci, lci je 150 kw.

Jinak vlastnim 145. 170k km.
Vady motoru zatim zadne, pouze odesla remenice a dvohmota. Jinak vse jak ma. Pro me to byl docela dobry kompromiss. Ted bych asi sahnul po 330. Ale to jenom pro to ze me prijde ze uz to nejede.

Fajn je ze tento motor moc nezere.
Cesta Nachod a zpet dalnice 155 tempomat okresky 100/110, za 6,3 litru.
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#3 Příspěvek od Kubin »

JJ s těma KW máš pravdu ale FL a před FL by měl být uplně jiný motor... ty máš asi litinovej blok a LCI hliník ASI
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

#4 Příspěvek od ugurundu »

Jop to souhlasi.

Psalo se ze tam jsou problemy s tim blokem. Ale to jsme cetl jednou a pak uz ne.

J.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od matiz »

Ja bych ty poface nechtel. Nemam na to nervy. Je to usporne, vykonne, ale co z toho kdyz umiraji tak mlade :D
ugurundu
Registrovaný
Příspěvky: 198
Registrován: ned 05.05.2013 00:00

#6 Příspěvek od ugurundu »

tak mas to jak se zenskou :-)
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#7 Příspěvek od Kubin »

matiz píše:Ja bych ty poface nechtel. Nemam na to nervy. Je to usporne, vykonne, ale co z toho kdyz umiraji tak mlade :D
Tak jsou tam problémy s tím motorem?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od matiz »

Krapet. Praska blok mezi valci, trhaji se rozvody.
FFrenkie
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: ned 25.11.2012 01:00

#9 Příspěvek od FFrenkie »

Já mám 325d 145 kW r.v. 2008 takže předface - motor je celý hliníkový.
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#10 Příspěvek od Kubin »

A byl nějaký problem? Spokojen? N57 Jsou všechno hliník podle wikipedie.
Matiz-ty maš co? Myslim že e91? jakej motor?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od matiz »

benzin :mrgreen:
FFrenkie
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: ned 25.11.2012 01:00

#12 Příspěvek od FFrenkie »

Mám cca 220000 a kromě výměny žhaviček žádný problémy nemám,doufám že to nezakřiknu :wink:
mapelda
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#13 Příspěvek od mapelda »

Vlastním E91 325D 145kW,M57N2 2009,najeto 250000 tis.a kromě napínací kladky a motorku v jednom světle absolutně bez problémů.Výrobní vady tenhle motor nemá,vždycky je to o tom jak se o to majitel stará.Pokud se mění olej po 30 tis.,za studena co to dá,načipovaný na max,tak pak ano,praskají hlavy,bloky,rozvody atd.
Odpovědět