Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
poradíte při koupi 320D
Zdravím, chci si koupit 320D a rad bych se zeptal na co si dát při koupi pozor a Jakej motor je lepší jak na jízdu tak na údržbu a v čem se liší, zatím sem si vyslech ze by to melo bejt po faceliftu 110 kw. Ten se 100 kw před faceliftem prej není tak dobrej. Predstavuji si k tomu nějakou rozumnou cenu
Co vy na to? osobní zkušenosti?
předem dík
-
SiM
- Registrovaný
- Příspěvky: 71
- Registrován: stř 24.07.2013 00:00
- Bydliště: Luštěnice
- Klubové ID: 3369
Obecný návod koupěchtivého na jakýkoli vůz vidím osobně takto:
Pro začátek si vyfiltruj jen inzeráty pro vozy s motorem, který požaduješ.
Pořádně si prohlédni fotky každého vozu v nabídce, který Tě zaujal. Zaměř se pouze na to, co poznáš z foto, (kondici celého pohonu si prověříš až při prohlídce), tzn. asi nebudeš chtít bouraný vůz = sleduj hnutou kapotu, jak lícuje nárazník a jak navazuje na blatníky, lícují-li zadní dveře, rozdíly v laku, v lampách. Pozor na foto béžových interierů, foťáky je ještě zesvětlí (a namístě třeba zjistíš interier hnůj). Ošahaný volant, prodrbané koberce.... Na nájezd km ani nekoukej, spíš neřeš. Pokud dokážeš vyfiltrovat vůz/vozy aspoň takhle abys zbytečně nejezdil po čr, tak zbytek zjistíš na prohlídce. Jinak 100kw má rotační čerpadlo a prý ne dobrou zadní nápravu. Osobně si hemoroidy vozím ve 110kw common rail, za 4 měsíce najeto 11tis. takže jsem jen vyměnil kapaliny a čekám co příjde. Ke spotřebě: jako člověk jezdím za 5,2-5,5 a jako prase za 6,1. Je dobrý se řídit pravidlem auto je špatné, protože mělo špatného majitele. Až budeš na prohlídce tak přijeť "ke studenému motoru" a požádej majitele ať Tě sveze-poznáš jak se k němu chová a choval... Prostě záleží na kusu, ne na typu či značce.
Pro začátek si vyfiltruj jen inzeráty pro vozy s motorem, který požaduješ.
Pořádně si prohlédni fotky každého vozu v nabídce, který Tě zaujal. Zaměř se pouze na to, co poznáš z foto, (kondici celého pohonu si prověříš až při prohlídce), tzn. asi nebudeš chtít bouraný vůz = sleduj hnutou kapotu, jak lícuje nárazník a jak navazuje na blatníky, lícují-li zadní dveře, rozdíly v laku, v lampách. Pozor na foto béžových interierů, foťáky je ještě zesvětlí (a namístě třeba zjistíš interier hnůj). Ošahaný volant, prodrbané koberce.... Na nájezd km ani nekoukej, spíš neřeš. Pokud dokážeš vyfiltrovat vůz/vozy aspoň takhle abys zbytečně nejezdil po čr, tak zbytek zjistíš na prohlídce. Jinak 100kw má rotační čerpadlo a prý ne dobrou zadní nápravu. Osobně si hemoroidy vozím ve 110kw common rail, za 4 měsíce najeto 11tis. takže jsem jen vyměnil kapaliny a čekám co příjde. Ke spotřebě: jako člověk jezdím za 5,2-5,5 a jako prase za 6,1. Je dobrý se řídit pravidlem auto je špatné, protože mělo špatného majitele. Až budeš na prohlídce tak přijeť "ke studenému motoru" a požádej majitele ať Tě sveze-poznáš jak se k němu chová a choval... Prostě záleží na kusu, ne na typu či značce.
Na tech 100 kw jsou špatné s porovnáním 110 kw po faceliftu, zadní náprava a celkově spodek by neměl bejt moc slavnej, prý odchází turbo a další věci, ale byl bych rad aby mi napsal někdo právě s tímto starším motorem, jake on měl závady a zkušenosti. Nerad bych si koupil auto za 80 000 a dalších 40 do toho vrazil hned ze začátku, tohle už mám zasebou, je to celkem často poruchovost model když se bude pravidelně udržovat?
zkus si pročíst tohle a vcelku se zděsíš co jde koupit za 100kw a kolik jde v autě utopit peněz
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=1 ... 58&start=0 (musíš být zaregistrovaný)
ani bych neřekl, za rok ho opravy vyšly na nějakých 150tis
plus nějakých 50tis spotřebák, úpravy atd... s pořizovací cenou ho to vyšlo na 320tis kaček a po tom roce ho prodával za nějakých 70tis, ale za kolik ho nakonec prodal to netuším
Stahování oken opravné sady 1000
Prachovka skla LP dveří + díly 700
Světlo levý přední kryt 1800
Geometrie 700
Stahovačka LP 1000
(olej+filtr, vzduch-nafta-pyl filtr, drážkové řemeny, silentbloky předních ramen, vodní pumpa, termostat, ruční brzda, airbag kontakty, chladící kapalina, odlučovač oleje, oprava víka ventilů, přetěsnění turba) 9300
Plastové víko ventilů 1000
Nápravnice 1300
Ventil topení a klimy 400
Stabilizátory M-kové 1200
Oska řemenice klimy, řemenice klikovky, řj ventilátoru sahary) 11000
PU silenty zadku 5200
Díly podvozek zadní 2200
Barva na nápravnici 400
(EGR termostat, Ježek doplnění+promazání klimatizace, vyměněny podtlakové hadice) 3000
(Senzor tlaku klimatizace) 300
Zadní pneu provizorní 600
Díly zadní nápravy - uchycení ramen 800
Matice zadní nápravy 200
Klíče 18 k podvozku 200
Odstrojení zadního podvozku 600
Vyvaření zadního podvozku 14000
Podávací čerpadlo Webasta, pravá přední stahovačka, vodní ventil topení 2000
Nátěr podvozku, nastrojení zadního podvozku + brzdové trubky, hadice, bowdeny ruční brzdy, předělány nové stabilizátory, přehozeny silentbloky, repase zadních brzdových třmenů 10000
Díly podvozek zadní 500
Vlnovec+práce 1800
Díly karoserie (piny, úchytky, matice, excentrické šrouby podvozku) 1100
Sloupek dveří řidiče, kufrové víko 1500
Geometrie 300
Váha vzduchu, senzor polohy klikovky, namontování předních podběhů, přezutí kol) 6000
(Výměna dvou vstřiků, řídící vstřik nový, druhý repas, repasovaný alternátor) 20500
Vodní ventil topení podruhé 300
Nové vstřikovací čerpadlo 32500
brzdy, dezinfekce klimy, senzor zpátečky, přehození stahovačky, nový kabinový filtr, výměna oleje v převodovce 3800
Stahovačka LP 1000
Olej motorový 300
Hadice turba, 3l oleje, Olejový separátor 5000
Termostat, těsnění, hadicové spony, hadice sání 3500
Celkem=147.000,-
Stahování oken opravné sady 1000
Prachovka skla LP dveří + díly 700
Světlo levý přední kryt 1800
Geometrie 700
Stahovačka LP 1000
(olej+filtr, vzduch-nafta-pyl filtr, drážkové řemeny, silentbloky předních ramen, vodní pumpa, termostat, ruční brzda, airbag kontakty, chladící kapalina, odlučovač oleje, oprava víka ventilů, přetěsnění turba) 9300
Plastové víko ventilů 1000
Nápravnice 1300
Ventil topení a klimy 400
Stabilizátory M-kové 1200
Oska řemenice klimy, řemenice klikovky, řj ventilátoru sahary) 11000
PU silenty zadku 5200
Díly podvozek zadní 2200
Barva na nápravnici 400
(EGR termostat, Ježek doplnění+promazání klimatizace, vyměněny podtlakové hadice) 3000
(Senzor tlaku klimatizace) 300
Zadní pneu provizorní 600
Díly zadní nápravy - uchycení ramen 800
Matice zadní nápravy 200
Klíče 18 k podvozku 200
Odstrojení zadního podvozku 600
Vyvaření zadního podvozku 14000
Podávací čerpadlo Webasta, pravá přední stahovačka, vodní ventil topení 2000
Nátěr podvozku, nastrojení zadního podvozku + brzdové trubky, hadice, bowdeny ruční brzdy, předělány nové stabilizátory, přehozeny silentbloky, repase zadních brzdových třmenů 10000
Díly podvozek zadní 500
Vlnovec+práce 1800
Díly karoserie (piny, úchytky, matice, excentrické šrouby podvozku) 1100
Sloupek dveří řidiče, kufrové víko 1500
Geometrie 300
Váha vzduchu, senzor polohy klikovky, namontování předních podběhů, přezutí kol) 6000
(Výměna dvou vstřiků, řídící vstřik nový, druhý repas, repasovaný alternátor) 20500
Vodní ventil topení podruhé 300
Nové vstřikovací čerpadlo 32500
brzdy, dezinfekce klimy, senzor zpátečky, přehození stahovačky, nový kabinový filtr, výměna oleje v převodovce 3800
Stahovačka LP 1000
Olej motorový 300
Hadice turba, 3l oleje, Olejový separátor 5000
Termostat, těsnění, hadicové spony, hadice sání 3500
Celkem=147.000,-
