Zdar pánové! Rozhodl jsem si udělat radost a tak vybírám své nové auto pro celoroční využití se zábavou.
Původně jsem byl rozhodnutý pro 130i viz. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
Po tom, co jsem mluvil s různými lidmi a také jak tak sleduji nabídku vozů v ČR a DE, zvažuji možnost trojkové řady se stejným motorem. Buď sedan, nebo cupé.
Obracím se na Vás jako na současné či bývalé majitele tohoto vozu s prosbou o radu.
Na co se při výběru zaměřit, čemu se vyhnout, co zvážit? Zajímalo by mě také kdy byl FL tohoto modelu? A zda-li jsou nějaké zásadní rozdíly před a po FL verzí.
Zatím bych měl představu o něčem rv 2007+, M-paket, MT, nájezd do 200tis.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 330i - nákup
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4047
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
doufám, že se moc nepletu:
sedan, kombi i coupé do FL (2007? 2008?) = motor N52B30 (190kW)
sedan, kombi po FL = N53B30 (přímovstřik, 200kW - ten mám ve sluižebním 3er)
coupé po FL = N52B30, ale 200kw
cabrio nevím
jelikož mi v garáži stojí i e89 s N52(K) 190kW, mám přímé srovnání obou motorů N52 i N53... už sem to tu kdesyk psal...
sedan, kombi i coupé do FL (2007? 2008?) = motor N52B30 (190kW)
sedan, kombi po FL = N53B30 (přímovstřik, 200kW - ten mám ve sluižebním 3er)
coupé po FL = N52B30, ale 200kw
cabrio nevím
jelikož mi v garáži stojí i e89 s N52(K) 190kW, mám přímé srovnání obou motorů N52 i N53... už sem to tu kdesyk psal...
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4047
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
celé výživné vlákno tupavproch píše:asi takle: mám "doma v garáži" jak N53 (3er e91, služebák), tak i N52K (Z4 e89, m4Zlik domácí)... a je to jak nebe a dudy, černá a bílá nebo jin a jang...
N53 vydává na volnoběh (zastudena i zatěpla) hlasité, uchu docela nepříjemné zvuky a má (ve srovnání s N52) docela nepravidelný chod, zatímco N52, speciálně po zahřátí, si na volnoběh jenom přede ...
a úplná tragedie to je po sundání plastové krytu N53, pak se z něj linou zvuky jako ze studeného TDi...![]()
halt přímovstřik.... jediná výhoda je (snad) nižsí spotřeba N53.... což celkem platí, bo s oběma brmbrmbrm jezdím +/- stejným stylem s kupodivu podobnou dlouhodobou (okolo 12-ti), přičemž m4Zlik má kerb weight enem 1450, zatímco 3er 1715kilo
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2255
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
u sedanu a kombi byl FL v 2008 a u coupé a kabrio v 2010
N53 byl už před FL (můj případ) od 2007
Kromě designu a nového iDrivu FL (nebo správně baworácky řečeno LCI) v této motorizaci asi nic zásadního nepřinesl
N53 byl už před FL (můj případ) od 2007
Kromě designu a nového iDrivu FL (nebo správně baworácky řečeno LCI) v této motorizaci asi nic zásadního nepřinesl
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau

Top down
Calming machine

