Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Změna sání - Výkon ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Já mám standardní jednotku s pozměněným předstihem (jezdím jen LPG nebo Verva100) a upravenou palivovou mapou. Domácí práce, insiprace z jiných map buď zde z fora a nebo z sítě.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Chtělo by to pohrát s i mapou pro MAF, ale to by chtělo na brzdu aby byly přesně vidět účinky změny.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#23 Příspěvek od Filozof »

PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#24 Příspěvek od PeterE36 »

Nedávno jsem mluvil s nějakým pánem ze Vsetína, myslím že jezdí okruhy , nevzpomenu si teď na jméno :? každopádně říkal , že bez úpravy map to nemá cenu ( to sání z M50)... taky jsem ho dával na 323i ... jsme zvědavý jak to pojede až se upraví jednotka.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#25 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No prý ještě vhodně vyměněný svody/vejfuck pět koňů přidají :P

Ale jinak M52B28 od Schnitzera měla zase posun na 218HP, jiná jejich jednotka - mapy / chip a svody. Jestli také použili M50 sání už si nepamatuju, ale mohlo by to k tomu směřovat.
PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#26 Příspěvek od PeterE36 »

..
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od assassin_tl »

ad graf - narust 20 koni je fakt efekt kterej nestoji za rec :) jasne je to ve spicce, ale tak to je jasny ze vetsi prurez sani se projevi az v otackach - taky to neni zrovna uprava na poskakovani po Praze a jizdy na spotrebu

zavarenec: m52 2,8 je skrcena schvalne, nemci maj pojisteni podle vykonu a u aut se ta hranice lame nekde kolem 193PS, nad je ta pojistka o hodne drazsi (proto ma novejsi 2,8 stejnej vykon jako starsi 2,5)
u motorek je ta hranice na 100ps.

ta sestiklapka bude to same v blede modrem - vetsi prurez, vyssi vykon ve spicce, pouzitelny pasmo otacek posunuty vejs - tzn dole to pojede hur. s tim ze klapky jsou bliz k valcum - lepsi reakce na plyn
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#28 Příspěvek od Filozof »

Tak jedna německá firma co se zaměřuje na BMW má upravy na M52B28 a celkem 3stage.
1. STAGE má 228hp
2. stage má 245hp
3. stage má kolem 268hp

Je to cca.
samozřejmě krouták tam taky leze nahoru žádné propady tam nebudou.

Zkusím dohledat.


třeba tady je 264HP.

http://www.youtube.com/watch?v=U4jAmUnkxkE
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#29 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

..tak podobně je na tom v DE výkonová skupina do 170HP proto je přeškrcená i dvapůle.

Já bych radši měl svižnej motor do těchh 4500 ot. víc stejně moc netočím pač to jede na Oktávky už dostatečně zběsile. :twisted:
PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#30 Příspěvek od PeterE36 »

Totic píše:..tak podobně je na tom v DE výkonová skupina do 170HP proto je přeškrcená i dvapůle.

Já bych radši měl svižnej motor do těchh 4500 ot. víc stejně moc netočím pač to jede na Oktávky už dostatečně zběsile. :twisted:
Když se to udělá i s jednotkou tak to pojede líp i od spodu ne ? nebo stejně svižně jako s tím sáním M52 ...
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od assassin_tl »

Totic píše:..tak podobně je na tom v DE výkonová skupina do 170HP proto je přeškrcená i dvapůle.

Já bych radši měl svižnej motor do těchh 4500 ot. víc stejně moc netočím pač to jede na Oktávky už dostatečně zběsile. :twisted:
jasny, tak u auta na bezny jezdeni asi nema smysl davat takovyhle sani, kratsi diff, i samosvor je spornej - tohle ma smysl resit az kdyz to auto bere clovek jako vikendovku, semtam svezeni na okruhu a tak...

ono jak ktera oktavka ... ja cca 2 roky zpet dostal v tahlem dlouhem stoupani na prdel od oktavie 1 - ropak, kombik..... nehulilo to extremne, ale celkem dost, siroky kola, snizeny a jen nalepky chipforum.cz .... ujizdel mi zlehka porad, tam by mi tech 15-20ps ve vrsku u 328 pomohlo :)

ja prave uz e36 urcil jako karu na blbnuti a kratsi diff a m50 sani uz lezi v garazi :)


doporucite nekdo ke komu na chip?
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#32 Příspěvek od Danys »

Kluci jak je to s těma diffama, která motorizace měla, 3,07 ... 3,25 atd. Nevyznám se v tom díky.
honzabiker1
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: čtv 22.09.2011 00:00

#33 Příspěvek od honzabiker1 »

Staci se podivat do ETK.. :wink:
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od assassin_tl »

Danys píše:Kluci jak je to s těma diffama, která motorizace měla, 3,07 ... 3,25 atd. Nevyznám se v tom díky.
Obrázek

bacha na nektery navody a info na netu - americky verze to maj jinak, americka 328,m3 apod jsou jiny motory nez evropsky a maj tusim i jinak diffy...

jo a bacha na to ze jsou to tri velikosti obalu, malej pro ctyrvalce, vetsi pro sestivalce a m3 3.0 a nejvetsi pro m3 3.2
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#35 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ty male obaly se samosvorem, obzvlaste ve spojeni s R6, jsou na ceste do srotu... skutecne robustni je az ten velkej samosvor z 3,2...
dat na 325i malej dif se samosvorem = jista smrt lamel (protoci se vnitrni ozubeni nebo se spali)
“Ability is what you're capable of doing.”
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#36 Příspěvek od Danys »

Takže když dán na 323/328 dif 3,15 tak to pojede lépe od spodu nebo naopak?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#37 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

rozdil u 328i po vymene 2,93 za 3,15 byl treba v tom, ze na zpatecku mi puvodne melo snahu chcipnout pri najezdu do garaze a pak uz ne :-)
toci to pak o trochu vic na dalnici, o malinko vic zere a lip akceleruje...
“Ability is what you're capable of doing.”
atimen
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: sob 08.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od atimen »

Tatíkovi to funguje ...M50B25+ 6tiklapka

Obrázek

Obrázek

Jsou tam ještě Dbilas vačky a svody plus mrak věcí kvůli sání ...ale 212koní na kolech z M50 není špatný :)
do otáček se tomu ale chce celkem pěkně :

https://www.facebook.com/photo.php?v=16 ... =2&theater
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

assassin_tl píše:jasny, tak u auta na bezny jezdeni asi nema smysl davat takovyhle sani, kratsi diff, i samosvor je spornej - tohle ma smysl resit az kdyz to auto bere clovek jako vikendovku, semtam svezeni na okruhu a tak...
Dovoluji si nesouhlasit. Vše co vypsáno v autě na denní ježdění mám (+- 40k km ročně) a nepřijde mi, že by někde něco trpělo.
Sání a vyšší výkon pomůže při předjíždění, kratší diff jakbysmet. Samosvor na zimu je skvělá věc.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od assassin_tl »

hanz: ale ten velkej diff z m3 evo ani nepasuje na montazni body ne? to uz tam musi jit ze te m3 i napravnice? nebo teda naky rezani/vareni....

francis: to bylo spis obecne, zalezi kde jezdis, jak.... treba pri velkym podilu dalnic uz muze byt to sani/kratsi prevod znat na spotrebe... nekomu litr na spotrebe nevadi, nekomu jo
ale tak kdyz si nekdo poridi na denni jezdeni stary bawo s r6 tak asi prekousne i ty male nevyhody zminenych uprav...
ad svor a zima - zas pro nezkusenyho ridice to muze byt i komplikace...
Odpovědět