Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Změna sání - Výkon ?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Já mám standardní jednotku s pozměněným předstihem (jezdím jen LPG nebo Verva100) a upravenou palivovou mapou. Domácí práce, insiprace z jiných map buď zde z fora a nebo z sítě.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Chtělo by to pohrát s i mapou pro MAF, ale to by chtělo na brzdu aby byly přesně vidět účinky změny.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
ad graf - narust 20 koni je fakt efekt kterej nestoji za rec
jasne je to ve spicce, ale tak to je jasny ze vetsi prurez sani se projevi az v otackach - taky to neni zrovna uprava na poskakovani po Praze a jizdy na spotrebu
zavarenec: m52 2,8 je skrcena schvalne, nemci maj pojisteni podle vykonu a u aut se ta hranice lame nekde kolem 193PS, nad je ta pojistka o hodne drazsi (proto ma novejsi 2,8 stejnej vykon jako starsi 2,5)
u motorek je ta hranice na 100ps.
ta sestiklapka bude to same v blede modrem - vetsi prurez, vyssi vykon ve spicce, pouzitelny pasmo otacek posunuty vejs - tzn dole to pojede hur. s tim ze klapky jsou bliz k valcum - lepsi reakce na plyn

zavarenec: m52 2,8 je skrcena schvalne, nemci maj pojisteni podle vykonu a u aut se ta hranice lame nekde kolem 193PS, nad je ta pojistka o hodne drazsi (proto ma novejsi 2,8 stejnej vykon jako starsi 2,5)
u motorek je ta hranice na 100ps.
ta sestiklapka bude to same v blede modrem - vetsi prurez, vyssi vykon ve spicce, pouzitelny pasmo otacek posunuty vejs - tzn dole to pojede hur. s tim ze klapky jsou bliz k valcum - lepsi reakce na plyn
Tak jedna německá firma co se zaměřuje na BMW má upravy na M52B28 a celkem 3stage.
1. STAGE má 228hp
2. stage má 245hp
3. stage má kolem 268hp
Je to cca.
samozřejmě krouták tam taky leze nahoru žádné propady tam nebudou.
Zkusím dohledat.
třeba tady je 264HP.
http://www.youtube.com/watch?v=U4jAmUnkxkE
1. STAGE má 228hp
2. stage má 245hp
3. stage má kolem 268hp
Je to cca.
samozřejmě krouták tam taky leze nahoru žádné propady tam nebudou.
Zkusím dohledat.
třeba tady je 264HP.
http://www.youtube.com/watch?v=U4jAmUnkxkE
Když se to udělá i s jednotkou tak to pojede líp i od spodu ne ? nebo stejně svižně jako s tím sáním M52 ...Totic píše:..tak podobně je na tom v DE výkonová skupina do 170HP proto je přeškrcená i dvapůle.
Já bych radši měl svižnej motor do těchh 4500 ot. víc stejně moc netočím pač to jede na Oktávky už dostatečně zběsile.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
jasny, tak u auta na bezny jezdeni asi nema smysl davat takovyhle sani, kratsi diff, i samosvor je spornej - tohle ma smysl resit az kdyz to auto bere clovek jako vikendovku, semtam svezeni na okruhu a tak...Totic píše:..tak podobně je na tom v DE výkonová skupina do 170HP proto je přeškrcená i dvapůle.
Já bych radši měl svižnej motor do těchh 4500 ot. víc stejně moc netočím pač to jede na Oktávky už dostatečně zběsile.
ono jak ktera oktavka ... ja cca 2 roky zpet dostal v tahlem dlouhem stoupani na prdel od oktavie 1 - ropak, kombik..... nehulilo to extremne, ale celkem dost, siroky kola, snizeny a jen nalepky chipforum.cz .... ujizdel mi zlehka porad, tam by mi tech 15-20ps ve vrsku u 328 pomohlo

ja prave uz e36 urcil jako karu na blbnuti a kratsi diff a m50 sani uz lezi v garazi

doporucite nekdo ke komu na chip?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: čtv 22.09.2011 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
Danys píše:Kluci jak je to s těma diffama, která motorizace měla, 3,07 ... 3,25 atd. Nevyznám se v tom díky.

bacha na nektery navody a info na netu - americky verze to maj jinak, americka 328,m3 apod jsou jiny motory nez evropsky a maj tusim i jinak diffy...
jo a bacha na to ze jsou to tri velikosti obalu, malej pro ctyrvalce, vetsi pro sestivalce a m3 3.0 a nejvetsi pro m3 3.2
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: sob 08.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tatíkovi to funguje ...M50B25+ 6tiklapka


Jsou tam ještě Dbilas vačky a svody plus mrak věcí kvůli sání ...ale 212koní na kolech z M50 není špatný
do otáček se tomu ale chce celkem pěkně :
https://www.facebook.com/photo.php?v=16 ... =2&theater


Jsou tam ještě Dbilas vačky a svody plus mrak věcí kvůli sání ...ale 212koní na kolech z M50 není špatný

do otáček se tomu ale chce celkem pěkně :
https://www.facebook.com/photo.php?v=16 ... =2&theater
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Dovoluji si nesouhlasit. Vše co vypsáno v autě na denní ježdění mám (+- 40k km ročně) a nepřijde mi, že by někde něco trpělo.assassin_tl píše:jasny, tak u auta na bezny jezdeni asi nema smysl davat takovyhle sani, kratsi diff, i samosvor je spornej - tohle ma smysl resit az kdyz to auto bere clovek jako vikendovku, semtam svezeni na okruhu a tak...
Sání a vyšší výkon pomůže při předjíždění, kratší diff jakbysmet. Samosvor na zimu je skvělá věc.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
hanz: ale ten velkej diff z m3 evo ani nepasuje na montazni body ne? to uz tam musi jit ze te m3 i napravnice? nebo teda naky rezani/vareni....
francis: to bylo spis obecne, zalezi kde jezdis, jak.... treba pri velkym podilu dalnic uz muze byt to sani/kratsi prevod znat na spotrebe... nekomu litr na spotrebe nevadi, nekomu jo
ale tak kdyz si nekdo poridi na denni jezdeni stary bawo s r6 tak asi prekousne i ty male nevyhody zminenych uprav...
ad svor a zima - zas pro nezkusenyho ridice to muze byt i komplikace...
francis: to bylo spis obecne, zalezi kde jezdis, jak.... treba pri velkym podilu dalnic uz muze byt to sani/kratsi prevod znat na spotrebe... nekomu litr na spotrebe nevadi, nekomu jo
ale tak kdyz si nekdo poridi na denni jezdeni stary bawo s r6 tak asi prekousne i ty male nevyhody zminenych uprav...
ad svor a zima - zas pro nezkusenyho ridice to muze byt i komplikace...