Zdravim klubáci. řeším problém s ranními strarty. vše možné i nemožné je už vyměněné,ale pokud je motor ráno či odpoledne řádně vystydlý pere se se studeným startem. v servise na nic nepřišli, že je to na delší bádání, protože čidla a vše vykazuje správné hodnoty. všiml jsem si ale že levá polovina auta(u řidiče) svítí méně. jak parkovačky(angel ayes) v přednim světle, tak i interierové osvětlení na levé straně. na co se prosím zaměřit, kde zkontrolovat kostry, protože vše nasvědčuje tomu, že je nejspíš slabá jiskra???.. už netušim, tak se chytám všeho možnýho i nemožnýho. Díky.
motor je ukostřený přes silný kabel u praveho silentbloku a motorová elektrika u baterky. Jinak ukostření světla jé na podběhu u světla v tom plastoem spojovači. jak jsou na tom zapalovací kabely?
Ty plastové spojovace sem prošel a vypadají dobré. Kostra jak u motoru,tak u baterky taky OK. A kabely??. Jak budu moct,ještě je zkusim prohazet. Ale nechapu jak by to mohly dělat,když za deset vteřin věci jak ma a od te chvíle žádný problém. Je to vázne divnej ukaž.
Jenom se zeptám když vidim že se tu řešej ty plastový propojovače co do nich vedou ty hnědý dráty předpokládám že kostry. Má ten plast bejt někam přišroubovanej ? Já že se koukal že je v tom taková dirka. Protože mě se tam tyhle propojovače jen tak plandaj.
Ty spojovače by měly být uchyceny, alespon ty co jsou pod kobercem v interiéru jsou a tuším že ty u světel taky na ten podběh, jsem líný jít do garáže:-)
Ohledně těch startů, je to taková banalita ale raději se zeptám, js si jistý všemi gumovými hadicemi u sání atp? nejlepší test je stříknout čistič na brzdy okolo hadic(samo ne do sání přímo) a dávat pozor na zvýšení otáček
Jj. Hadice sem procházel několikrát. Pretesnil saní a ani sprej na čistění brzd nepomohl. Zkoušel sem i separator a žádná výrazná změna...... Jen když resetuju RJ,tak je to den po lepší ale následující to same. Usuzují,ze po restartu dosazuje RJ bohatší směs. Jinak nevím.,
V tom případě mrkni na řj motoru jestli se do ní nedostala voda(zoxidovaná) než se bude laborovat dál, jak se ucpou odtoky je to tam hned Je za deklem vlevo, u r6 za místem kam napojíš + u 4 válu za baterkou
Jj. Vim. Dnes sem procházel všechny hnědé spojovace v motorovém prostoru a všechny jsou v pořádku. PP zahybani s nimi žádná změna. A baterku sem už loni dával silnější 72 AH..... Dnes jak se oteplilo,tak to bylo lepší..... Uvidim jak dal. Asi musím vydržet do léta:-D
Jj. Vim. Dnes sem procházel všechny hnědé spojovace v motorovém prostoru a všechny jsou v pořádku. PP zahybani s nimi žádná změna. A baterku sem už loni dával silnější 72 AH..... Dnes jak se oteplilo,tak to bylo lepší..... Uvidim jak dal. Asi musím vydržet do léta:-D
Jj. Vim. Dnes sem procházel všechny hnědé spojovace v motorovém prostoru a všechny jsou v pořádku. PP zahybani s nimi žádná změna. A baterku sem už loni dával silnější 72 AH..... Dnes jak se oteplilo,tak to bylo lepší..... Uvidim jak dal. Asi musím vydržet do léta:-D
čau čau, já mám model 318ti a mám úplně stejný problém jako ty ráno se to hooodně trápí než to naskočí,mám auto chvíli tak sem zatím moc nelaboroval,doufal sem že to vyřeší svíčky...bohužel.Jakmile to ale naskočí,můžu to okamžitě vypnout a pak už startuju krásně na drc..a zase jak to pak déle stojí přez noc nebo v práci tak první start je strašný.Chci se zeptat jestli si už přišel na to čím to bylo.Díky
Tak paráda. Mám přesné to same jak popisujes. Jak chytí a chcipnu ho,od te chvíle jde na drc. Zatím sem na nic nepřišel,ale pokud na něco prijdes ty,dej vědět;)
hele kluci ještě mě napadlo když to nechce chytit a pak je to ok a dělá to po dlouhý ostávce, nestrácí se vám tlak v palivový soustavě? Spatná pumpa, regulátor nebo vstřik?
už mě to napadlo taky, čerpadlo za ticha slyším..že natáhne,ale jestli to je to pravé ořechové,to nevím...ještě vyměním palivový filtr apod..dneska sem objevil jednu naprasklou hadici u sání..vytáhl sem jednotku a pročistil a taky jsem vyměnil cívku od kablů co jdou na svíčku...mám tu nějaké starší nd tak laboruju,ale musím říct že dnes to bylo tak o 50% lepší,ještě nechám pořádně přes noc nabít baterku a jak ráno nastartuju hned tak výhra...jinak i otáčky mi padaly hodně pomalu a někde u tisíce se na chvíli zastavily než spadly na volnoběh,teď už to nedělá...to přičítám té hadici.