
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak poupravit hlavu? e36 320i vanos
zdravím, chci se pustit do G.O. hlavy motoru. To znamena ze pujde snížit (nevím o kolik ji můžu sundat a na to se vás právě ptám). U 316 jsem snižoval o 0,7mm. Dále půjdou zalešt kanálky a pokud to vyjde tak větší sací ventily. Dále gufírka. A jak je to s vanosem? Dá se nějak vyřadit, nebo poupravit, aby se z toho motoru dalo ještě více vymáčknout? A taky jak s diferákem nechat tam origo diferák, nebo sehnat jiný s jiným převodovým poměrem? Auto pojede amatérské sprinty dovrchu. Takže se ptám Jak s toho vymáčknout co nejvíc. Poznámky typu kup si větší motor a podobně si nechte
PS. Bude to můj první sprint

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
já jsem na bejvalém autě 316i e36
uprava softu,odstranění omezovače, jiné vačky, jiné pružiny na ventily a změna komprese na tuším 14,5:1 , písty sem odlehčoval a leštil vše co bylo na motoru, kliku, ojnice, kanály....
bylo to dobré na 1.6 motor. a točil sem motor za konec budíku otáček
Vanos ti pomáhá se spodníma otáčkama, to bych nevyžazoval.
ted mám na blbnutí 320i a to auto má spodek mrtvej a začíná fungovat od těch 4tis auto s vanosem má lepší průběh.
uprava softu,odstranění omezovače, jiné vačky, jiné pružiny na ventily a změna komprese na tuším 14,5:1 , písty sem odlehčoval a leštil vše co bylo na motoru, kliku, ojnice, kanály....
bylo to dobré na 1.6 motor. a točil sem motor za konec budíku otáček

Vanos ti pomáhá se spodníma otáčkama, to bych nevyžazoval.
ted mám na blbnutí 320i a to auto má spodek mrtvej a začíná fungovat od těch 4tis auto s vanosem má lepší průběh.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
začal bych tím, že bych dal hlavu z 2.5 (což je logickej krok k tomu tam zastavet celou 2.5, pripadne 2.carda111 píše:zdravím, chci se pustit do G.O. hlavy motoru. To znamena ze pujde snížit (nevím o kolik ji můžu sundat a na to se vás právě ptám). U 316 jsem snižoval o 0,7mm. Dále půjdou zalešt kanálky a pokud to vyjde tak větší sací ventily. Dále gufírka. A jak je to s vanosem? Dá se nějak vyřadit, nebo poupravit, aby se z toho motoru dalo ještě více vymáčknout? A taky jak s diferákem nechat tam origo diferák, nebo sehnat jiný s jiným převodovým poměrem? Auto pojede amatérské sprinty dovrchu. Takže se ptám Jak s toho vymáčknout co nejvíc. Poznámky typu kup si větší motor a podobně si nechtePS. Bude to můj první sprint


Ja jsem teďka upravoval hlavu na M20B25 a jako to je takovej pytel práce a broušení



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
do zrcadlova to nelešti, musí to být hladké, ale měla by tam zustat taková spirála, jakoby od broušení aby se směs správně rozvýřila... podobně jako to mám já, docílil jsem toho ve stopkové frezce smirkovým vějířkem 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Hlavu můžeš sundat tak, aby jsi měl mezi pístem a hlavou idálně kolem 2mm mezeru (detonační prostor pro vyšší kompresy) a mezi ventilem a pístem víc než 1.6mm - musíš si to naměřit, ne to střílet od oka, výslednou kompresy můžeš naměřit ještě před snížením 
Posunutí vanosu natolik, že ti to bude rvát koule je uplná sračka - někdo měl předtím asi hondu, kde jejich vtec dělá ohýbač časoprostoru
NESMYSL, časování rozvodů se dá řešit, ale opět to musí dělat někdo kdo ví čeho docílí, střilení od pasu je opět k ničemu 

Posunutí vanosu natolik, že ti to bude rvát koule je uplná sračka - někdo měl předtím asi hondu, kde jejich vtec dělá ohýbač časoprostoru


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance