Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw 320i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Kdyz je 320i v poradku tak jezdi docela dobre ale sednes si do silnejsi R6 a zacnes si rikat ze jsi vul proc si rovnou nekoupil silnejsi navic jak uz bylo psano vyse pomer vykon/spotreba neni idelani. Otazka je za kolik ji muzes mit v dobrem stavu. Pokud to je nejaka supr cena a stav je zajimavej tak bych ji koupil a casem prehodil motor. Pokud uz je cena vyssi tak bych se rovnou poohlid po silnejsi motorizaci
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Nešťastná jak už jsem říkal, kvůli tomu výkonu/náklady poměru. Neberu v úvahu pořízení auta, ale za stejné náklady bys dostal více muziky i výkonějších R6. Spotřeba je u 320i vyšší než u výkonově trochu slabšího 318i/is za stejnou ne-li vyšší pojistku a stejná jako 325i. Jak říkám, raději bych se poohlídl po lepší 325i než výborné 320i. Anebo jak už zaznělo, koupit výbornou 320i a jakmile ti přestane vyhovovat výkonově tak udělat swap motoru. Každopádně bych se přiklonil k variantě 323i/328i což jsou úžasné motory, ta 323i je výkonově úplně jinde než 320i i když se to může zdát zvláštní podle papíru, ale je to tak.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř 30.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
V případě, že je 320i ve velmi dobrém stavu rozhodně se to vyplatí koupit. Je to dobrej motor.
Ano, jde to postupně, 318i má menší výkon a menší spotřebu (o málo) a 325i/323i vyšší výkon a vyšší spotřebu. To je jasný.
Po nějaké době ježdění prohazovat motor je zbytečný. A že ti nebude stačit výkon to je otázka.
Rozhodující je si myslím stav auta. Rozhodně nebudeš litovat v případě dobrýho stavu za dobrou cenu. A za stejné náklady více muziky? To bych i pochyboval.
Záleží za kolik můžeš mít dobrej stav. A 270000km není tak moc.
Ano, jde to postupně, 318i má menší výkon a menší spotřebu (o málo) a 325i/323i vyšší výkon a vyšší spotřebu. To je jasný.
Po nějaké době ježdění prohazovat motor je zbytečný. A že ti nebude stačit výkon to je otázka.
Rozhodující je si myslím stav auta. Rozhodně nebudeš litovat v případě dobrýho stavu za dobrou cenu. A za stejné náklady více muziky? To bych i pochyboval.
Záleží za kolik můžeš mít dobrej stav. A 270000km není tak moc.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Nevíme ani cenu toho super auta takže je celkem blbé tady polemizovat, dej nám trochu údajů..
každopádně pokud bych chtěl šetřit, ale pořad nakupit dobře tak sáhnu po 103kW motoru v 318i nebo pokud mi nevadí kupéčko tak jdu do Isa.
Pokud bych chtěl kompromis, dobré svezení a solidní výkon a nevadila by mi vyšší spotřeba (9-11 l/100) a pojistka tak sáhnu po 325i (vanos)
Pokud bych chtěl pilu, auto na vyblbnutí, nevadila by mi vyšší spotřeba (9.5-11) a auto co už sice má něco zasebou ale pořád má veliké rezervy jdu do 325i (bezvanos) - toto je druhá nejlevnější varianta po 318i
Pokud bych si raději chtěl připlatit za vyšší ročník, podstatně nižší spotřebu a
výhody těch aut (digi klima, velký bc, lepší hudba od roku 96 atd.) tak jdu do 323i/328i.
Jak vidíš 320i tam chybí protože je to prostě nešťastná motorizace, má výkon jako Iso, spotřebu jako 325i, vyšší pojistku a po čase ti hrozí že si řekneš "sakra proč jsem nešel do dvaapůle..."
Pokud máš vymazlené auto, se kterým sis už něco prožil, něco do něj investoval a dal jsi mu jméno, nechápu proč by jsi ho měl prodávat, když v dnešní době máš spoustu možností jak legálně swapnout motor a jezdit pohodlně dál. Zas tak jednoduché jako "vyhodit 320i, koupit 325i" to není, už ta sranice s inzeráty ti sežere víc času než samotný swap.
každopádně pokud bych chtěl šetřit, ale pořad nakupit dobře tak sáhnu po 103kW motoru v 318i nebo pokud mi nevadí kupéčko tak jdu do Isa.
Pokud bych chtěl kompromis, dobré svezení a solidní výkon a nevadila by mi vyšší spotřeba (9-11 l/100) a pojistka tak sáhnu po 325i (vanos)
Pokud bych chtěl pilu, auto na vyblbnutí, nevadila by mi vyšší spotřeba (9.5-11) a auto co už sice má něco zasebou ale pořád má veliké rezervy jdu do 325i (bezvanos) - toto je druhá nejlevnější varianta po 318i
Pokud bych si raději chtěl připlatit za vyšší ročník, podstatně nižší spotřebu a
výhody těch aut (digi klima, velký bc, lepší hudba od roku 96 atd.) tak jdu do 323i/328i.
Jak vidíš 320i tam chybí protože je to prostě nešťastná motorizace, má výkon jako Iso, spotřebu jako 325i, vyšší pojistku a po čase ti hrozí že si řekneš "sakra proč jsem nešel do dvaapůle..."
Pokud máš vymazlené auto, se kterým sis už něco prožil, něco do něj investoval a dal jsi mu jméno, nechápu proč by jsi ho měl prodávat, když v dnešní době máš spoustu možností jak legálně swapnout motor a jezdit pohodlně dál. Zas tak jednoduché jako "vyhodit 320i, koupit 325i" to není, už ta sranice s inzeráty ti sežere víc času než samotný swap.
Já mám dvoulitra, jen bych k tomu řekl, že na tema nakladu na provoz je dvoulitr natom stejně jako kterykoliv jiný šestiválec, a pro začátek to rozhodně není špatná volba. Spotřebu bych tady moc nerozebíral, protože jsou lidi, kteří neumí jezdit ani pod 15, tak jen pro info: já jezdím dálky i za 7,5L/100km a když jedu svižně, nebo bežným stylem kombinovaně s městem tak kolem 8,5L ani ostřejší jízdou (pokud nepočítám gumování na plácku nebo podobné hrátky) se nedostávám přes 10L, dlouhodobý průměr mám takovou jízdou (podle nálady) kolem 9L a to jezdím docela často město a špičku.
Jinak samozřejmě taky plánuju přehození motoru za 2,8 ale ještě to nejaky rok vydržím, a taky je otázka přeferencí já hlavně nechtěl 4válec v báwu, a nelituju že jsem to koupil, pro začátek to není spatný motor, má zvuk, taky jsem chtěl silnější, ale dal jsem přednost ceně a zdravému spodku,šasi a motor nevypadal a nejel taky zle
Jinak samozřejmě taky plánuju přehození motoru za 2,8 ale ještě to nejaky rok vydržím, a taky je otázka přeferencí já hlavně nechtěl 4válec v báwu, a nelituju že jsem to koupil, pro začátek to není spatný motor, má zvuk, taky jsem chtěl silnější, ale dal jsem přednost ceně a zdravému spodku,šasi a motor nevypadal a nejel taky zle

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř 30.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jestli je za takovou cenu a v peknym stavu urcite bych nevahal a vzal uz z dovodu ze se da prodat draz. Spotreba se tu rozebirala z toho duvodu ze jak Teggy rekl spotreba se tolik nelisi ale vykony ano a napr. ja mel taky prvni auto 320i a po nejaky dobe jsem byl zklamanej. Takze spise na to byl upozornovan.Nehlede na to ze silnejsi motorizace maj taky kolikrat lepsi vybavu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 422
- Registrován: pon 22.10.2012 00:00
Ta cena mi nějak nesedí k tomu "supr stavu". Nechci být skeptický nebo znehodnocovat oko mechanikovo, ale pokud je to tvoje první báwo tak bych si k tomu vzal někoho komu už rukama proško několik E36 a kdo se vyzná v oboru. Z fotek a řečí prodávajícího si nikdy nemůžeš být jistý v jakém to auto opravdu je stavu.
MiCkEyqo píše:Zdravím oplatí sa podla vás kúpiť bmw 320i v velmi dobrom stave aj motoricky najazdených ma 270 000km
Neposlouchej žvásty o tom, že je 320i nešťastná motorizace. M52 jsou nejlepší motory, zatím co tady zazněla 318is. 318is ztrácí na výkonu po letech hodně, zatím co M52 mají i po letech plnej výkon, ne-li vyšší. Koukni na video, toho kluka s 320i znám, žádný výkonový úpravy na motoru nemá. Zde je odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=edOY9a0vjhw

