Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 Bi-Xenon vnitřní kabeláž

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od alpineman »

Nemáte někdo zkušenost s mrkáním, poblikáváním a se zhasínáním Bi-Xenonu? Občes mi i zhasne, ale po vypnutí a následném zapnutí světel opět normálně nastartuje. Vypozoroval jsem, že pomrkává jen při průjezdu levotočivé zatáčky (jedná se o pravý Xenon) tj. když světlomet koriguje náklon auta. Zkrátka pomrkává, pokud se zatíží přední náprava - brždění, průjezd zatáčkou... Také když sundám zadní dekl Xenon. výbojky, tak má to celé vnitřní těleso světlometu, kterým pohybuje motorek dost velikou vertikální vůli a tím se mi dost často také rozšteluje náklon světla. Tak musím najet někam ke zdi a podle druhého světla to opět poštelovat.

Jak je to s demontáží a rozebráním světla? Vcelku jednoduché to bylo u Xenonu na E39 (před FL). Tam jsem měnil motorek i tyčinky, co se tak rády lámaly několikrát. Ale jak je to u E46 Bi-Xenonu? Má někdo zkušenost?
Daudgen
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: stř 13.08.2008 00:00
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Daudgen »

S lámáním tyček nemá E46 takový problém jako třeba E39, která je láme na počkání. Máš světla AL nebo ZKW?
hansm5
Registrovaný
Příspěvky: 1084
Registrován: ned 31.08.2008 00:00

#3 Příspěvek od hansm5 »

alpineman píše:Nemáte někdo zkušenost s mrkáním, poblikáváním a se zhasínáním Bi-Xenonu? Občes mi i zhasne, ale po vypnutí a následném zapnutí světel opět normálně nastartuje. Vypozoroval jsem, že pomrkává jen při průjezdu levotočivé zatáčky (jedná se o pravý Xenon) tj. když světlomet koriguje náklon auta. Zkrátka pomrkává, pokud se zatíží přední náprava - brždění, průjezd zatáčkou... Také když sundám zadní dekl Xenon. výbojky, tak má to celé vnitřní těleso světlometu, kterým pohybuje motorek dost velikou vertikální vůli a tím se mi dost často také rozšteluje náklon světla. Tak musím najet někam ke zdi a podle druhého světla to opět poštelovat.

Jak je to s demontáží a rozebráním světla? Vcelku jednoduché to bylo u Xenonu na E39 (před FL). Tam jsem měnil motorek i tyčinky, co se tak rády lámaly několikrát. Ale jak je to u E46 Bi-Xenonu? Má někdo zkušenost?
budes mit ulomenej plast kterym je spojene teleso svetla s motorkem naklonu :wink:
alpineman
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: ned 20.03.2005 01:00
Bydliště: Mar. Lázně
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od alpineman »

Daudgen píše:S lámáním tyček nemá E46 takový problém jako třeba E39, která je láme na počkání. Máš světla AL nebo ZKW?
To je dobrá otázka... To vůbec nevím, ani jaký je v tom rozdíl! Vím, že je více typů, ale jaký přesně mám, jsem zatím nepátral. Ani zda se montovaly AL a ZKW ve stejném období... Mé auto sjelo z linky 30. září 2002. Pokud by jsi to zjistil z FAHRGESTELLNUMMER pošlu SZ. Jinak KBA: 0005-709.
Odpovědět